Klienti s nimi oslovili tisíce čitateľov: Prečo sa oplatí písať príbehové články? (case study)

Cieľom každého článku je vzbudiť záujem čitateľa – a to, samozrejme, platí aj o natívnom obsahu či PR článkoch. Ako však správne uchopiť tému či titulok? Jednou z možností je priblížiť príbehy samotných klientov. Nám sa potvrdilo, že ide o správnu voľbu. Dôvod, prečo zvoliť tému s príbehom Príbehy ľudí jednoducho zaujímajú. My sme sa preto rozhodli pre ich tvorbu aj pri natívoch a dokonca aj pri PR článkoch. A osvedčilo sa to. Pochopiteľne, nedá sa to robiť pri každom klientovi. Kvalitná slovenská značka alebo produkt sú však zárukou úspechu. Z vlastnej skúsenosti vieme, že ak spojíte tieto faktory so skutočne zaujímavým obsahom, článok sa bude tešiť záujmu čitateľov. Ľudia sa totiž dokážu oveľa ľahšie stotožniť hoci aj s menšou lokálnou značkou v porovnaní s veľkými medzinárodnými firmami. Navyše, dnes môže podnikať doslova každý šikovný človek, čo prináša veľký potenciál využiť vznik, progres či úspech biznisu na to, aby sa o ňom dozvedela široká verejnosť. A to práve prostredníctvom natívu či PR článku. Podnikateľ oslovil s natívom až 40-tisíc ľudí S veľkým úspechom sa stretol natívny článok vo forme príbehu Štefana Baláža, ktorý sa dostal do sporu so šéfom a rozhodol sa preto vybudovať vlastný biznis. Od roku 2018 vedie úspešný e-shop Kufrland, ktorému sa podarilo prežiť dokonca aj lockdown. Jeho cestu k splneniu podnikateľského sna aj za pomoci Shoptetu si prečítalo vyše 40-tisíc čitateľov. „Spolupráca nebola vôbec zaťažujúca a finálny výstup bol v poriadku. Nemáme presne odmeraný zásah článku na nových zákazníkov, ale návštevnosť webu sa určite krátkodobo zdvihla. Navyše aj reakcie okolia boli pozitívne. Takúto spoluprácu možno určite odporučiť,“ priblížil Štefan Baláž. Témy, ktoré dokážu inšpirovať Okrem natívneho obsahu sme pripravili aj rôzne PR články, ktorých nosnou témou bol práve zaujímavý príbeh. Manželia Baľákovci z Oravskej Jasenice spravili z malého biznisu aj vďaka platforme Shoptet veľkú firmu vo viacerých štátoch. V ich internetovom obchode Gario nájdete tisíce krásnych dekorácií v rôznych štýloch, ktorými si môžete zútulniť bývanie. „Myslím, že ľudí zaujímajú podobné príbehy, dokážu inšpirovať a e-shoperovi pomôžu so zviditeľnením obchodu,“ priznal Roman Baľák. „Konečný výstup prekonal naše očakávania a boli sme nadšení, rovnako tak aj naše okolie. Mali sme pozitívne ohlasy a aj zdieľania na sociálnych sieťach. Bolo tam plno povzbudzujúcich komentárov nielen od rodiny a priateľov, ale aj od cudzích ľudí, čo bolo naozaj veľmi milé. To nás ženie do ďalšej tvrdej práce,“ dodal. Zobraziť tento príspevok na Instagrame Príspevok, ktorý zdieľa Gario.sk (@gario_sk) Aj PR článok dokáže pritiahnuť čitateľov Vo februári 2022 sme pripravili PR článok o firme FOTOposta.sk  z Liptovského Mikuláša, vďaka ktorej dáva majiteľ Michal Baník zamestnanie zdravotne postihnutým ľuďom. Ich práca robí radosť stovkám zákazníkov po celom Slovensku. Aj tu sme sa inšpirovali príbehom podnikateľa, ktorý vedie chránenú dielňu. Len pre zaujímavosť, článok si prečítalo vyše 20-tisíc ľudí. „Zaznamenali sme pozitívne ohlasy nielen od priateľov a známych, ale aj zákazníkov. Všetkým sa veľmi páčil. Pre mnoho ľudí bola informácia, že sme spustili e-shop, nová a boli príjemne prekvapení. Taktiež sa ozvalo niekoľko našich zákazníkov. Nevedeli, že sme chránená dielňa, a sú radi, že práve u nás nakúpili,“ zdôveril sa Michal Baník. Zároveň potvrdil, že zaznamenali aj nárast obratu. „Bola to pre nás nová skúsenosť s PR článkom. Jednoznačne zvyšuje dôveru zákazníkov v e-shop a jeho produkty.“ Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Klienti s nimi oslovili tisíce čitateľov: Prečo sa oplatí písať príbehové články? (case study) appeared first on mEleven.sk.

prejsť na článok

Prečo sa oplatí dovolenka po sezóne

Aj keď je už leto za nami a väčšina z nás iba spomína na príjemné chvíle prežité s blízkymi, stále je čas si nejakú dovolenku dopriať. Ak ste na to nemali čas uprostred dovolenkovej sezóny, mimo nej si nejaký nájdite. Oplatí sa to už len preto, že pred st

prejsť na článok

Za 4 roky 20 natívnych článkov: Prečo klient z Rakúska cieli aj na Slovákov? (case study)

Cestovanie je pre čitateľov vždy atraktívnou témou. Skvelé zážitky, relax a zaujímavé miesta sa dajú nájsť aj kúsok za hranicami. Rakúska agentúra pre cestovný ruch pravidelne oslovuje slovenských čitateľov na weboch Hashtag.sk a Plnielanu.sk. V čom spočí

prejsť na článok

Natívny obsah v sekcii zdravia priniesol klientovi vyše 7-tisíc preklikov na web (case study)

Natívna reklama je vhodná na odprezentovanie najrôznejších produktov. Výnimkou nie sú ani citlivejšie témy. CarnoMed si na predstavenie svojho výživového doplnku Sulforafan Extra vybral dva články. Tie oslovovali ľudí riešiacich problémy súvisiace s preve

prejsť na článok

The Healthcare Policy of the First Czechoslovak RepublicThe Case of Uzhhorod

After Subcarpathian Ruthenia became part of the First Czechoslovak Republic in 1919, the government faced numerous challenges in the development of the healthcare system in the region and its capital. The paper aims to examine the impact of the Republic’s

prejsť na článok

Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše

Tak ako značka predáva produkt, titulok predáva článok. Slovenčina je bohatá na slovnú zásobu a obsahuje desaťtisíce slov, no copywriter musí vedieť použiť len tých pár správnych. Titulok mnohí často vnímajú ako doplnok k článku. Z hľadiska čítanosti však

prejsť na článok