Cestovanie je pre čitateľov vždy atraktívnou témou. Skvelé zážitky, relax a zaujímavé miesta sa dajú nájsť aj kúsok za hranicami. Rakúska agentúra pre cestovný ruch pravidelne oslovuje slovenských čitateľov na weboch Hashtag.sk a Plnielanu.sk. V čom spočíva úspech tejto spolupráce? Slováci sa po pandémii rýchlo vrátili Rakúsko je pre slovenských návštevníkov najlákavejšie hlavne počas zimnej sezóny. V krajine však nájdete atraktívne destinácie aj v ostatných mesiacoch. Preto sa Rakúska agentúra pre cestovný ruch snaží osloviť taktiež zahraničných turistov. „Slovensko je čoraz dôležitejším a kľúčovým trhom. Hostia sa navyše aj po pandémii pomerne rýchlo vrátili. Podiel pravidelných návštevníkov je vysoký, cesta je krátka a umožňuje tak aj spontánne rozhodnutia,“ priblížila Borbála Mercz, ktorá v Rakúskej agentúre pre cestovný ruch zodpovedá za marketing v našom regióne. Natívne články ako inšpirácia pre hostí Klient Austria.info využíva na propagáciu turistického ruchu rôzne kanály. „Jedným z nich sú práve natívne články. Je to pre nás významný nástroj na inšpiráciu hostí,“ doplnila Borbála Mercz. „V prvom rade sa v kampaniach snažíme osloviť čitateľov zaujímavými informáciami. Okrem toho ich chceme priviesť aj na našu webovú stránku, aby si tam prečítali ešte viac,“ zdôraznila. Rekordný rok 2022 Od novembra 2018 bolo na weboch Hashtag.sk a Plnielanu.sk publikovaných pre klienta Austria.info celkovo 20 natívnych článkov. V roku 2018 a 2019 boli publikované štyri natívy v rámci väčšej kampane, v ktorej boli zahrnuté aj PR články a výstupy na sociálnych sieťach. V roku 2020 potom prišlo kvôli pandémii k utlmeniu cestovného ruchu. K výraznému oživeniu došlo v roku 2021 a v spolupráci s klientom sme publikovali 5 natívnych článkov. O rok neskôr dokonca až 11 článkov, čo zaraďuje Austria.info medzi najaktívnejších zadávateľov natívnej reklamy v našich dvoch magazínoch. „Jednotlivé natívne články sa líšia obsahom a formou, ale ciele zostávajú rovnaké. Vždy si ich rada prečítam a porovnávam ich s našimi vlastnými textami. Veľa sa z nich naučím. Po publikácii analyzujeme štatistické údaje a KPI kampane,“ doplnila Borbála Mercz. Napriek viacerým natívom vieme klientovi stále ponúknuť nové témy a inšpirácie na natívne články. Súvisí s tým aj to, že ich nepripravuje iba jeden redaktor, ale viacerí. Rakúsko ponúka mnoho skvelých zážitkov. Zdroj: (c) STS Alpresor Zaujímavé témy počas celého roka Pri natívnych článkoch máme od klienta najčastejšie dve zadania – buď sa snažíme propagovať konkrétne strediská či miesta na návštevu, alebo špecifickú tému ako lyžovanie, aktivity pre nelyžiarov a iné. Išlo napríklad o lyžiarske stredisko Schladming-Dachstein, tipy na viaceré lyžiarske strediská, zaujímavosti z regiónov, významné kúpeľné miesta, tip na predvianočný výlet v Salzburgu, čarovné miesta Rakúska, víkendové výlety kúsok od Bratislavy alebo výlet s deťmi do najväčšieho zábavného parku v Rakúsku. Natívna kampaň má preto svoje opodstatnenie počas celého roka. „Kampaň vždy závisí od konkrétnej témy, ale pokiaľ ide o prezentáciu miest, tak je najdôležitejšia na jar a obdobie pred adventom. Pre letné ponuky je dôležitá publikácia hneď na začiatku leta a zimná kampaň ide od októbra.“ Najčítanejší článok mal 50-tisíc videní Každý z 20 publikovaných natívnych článkov splnil minimálnu garanciu 10-tisíc videní a celková čítanosť presiahla 350-tisíc videní. Priemerná čítanosť natívneho článku sa pohybovala na úrovni 17 500 videní a priemerná cena za jedno prečítanie bola približne 0,10 eura. Najnižšia čítanosť článku sa pohybovala nad hranicou minimálnej garancie, príčinou však bola aj publikácia v období poznačenom pandemickou situáciou. Niektoré články však garanciu dokonca výrazne prekročili, pričom úplne najčítanejší článok mal až 50-tisíc videní. Dôvodom je aj zdravotná téma, ktorá v kombinácii s tipmi na liečivé pramene výrazne zaujala čitateľov. Aj pre tieto čísla hodnotí natívne kampane Rakúska agentúra pre cestovný ruch iba pozitívne a svoju spokojnosť vyjadrila takto: „Jednoduchá a rýchla komunikácia, vysoká úroveň spolupráce, kvalitné texty a, samozrejme, aj dobré výsledky,“ skonštatovala na záver Borbála Mercz. Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Za 4 roky 20 natívnych článkov: Prečo klient z Rakúska cieli aj na Slovákov? (case study) appeared first on mEleven.sk.
Natívna reklama je vhodná na odprezentovanie najrôznejších produktov. Výnimkou nie sú ani citlivejšie témy. CarnoMed si na predstavenie svojho výživového doplnku Sulforafan Extra vybral dva články. Tie oslovovali ľudí riešiacich problémy súvisiace s preve
prejsť na článokSpoločnosť De´Longhi sa špecializuje na výrobu kávovarov. Možno ste zachytili jej kampaň s Bradom Pittom, ktorá bežala aj v slovenských televíziách. My sme pre tohto klienta dva roky po sebe vytvárali natívny obsah v magazíne Plnielanu.sk. Priblížime vám,
prejsť na článokKlient môže mať pri tvorbe natívneho obsahu rôzne ciele. Buď mu ide vyslovene o propagáciu svojej značky či produktu, chce silnú čítanosť, alebo čo najviac konverzií. V tom najlepšom prípade sa podarí všetko ako v nasledujúcich článkoch. Po článku nestíha
prejsť na článokAfter Subcarpathian Ruthenia became part of the First Czechoslovak Republic in 1919, the government faced numerous challenges in the development of the healthcare system in the region and its capital. The paper aims to examine the impact of the Republic’s
prejsť na článokĎakujem za vyplnenie prieskumu o kvalite spánku Slovákov Verím, že ak tvoj spánok nie je dobrý, tak to nebudeš podceňovať a odkladať, ale pustíš sa do jeho zlepšenia. Ak by si chcel/a vedieť ako na to, môžeš zvážiť pozretie môjho online kurzu Lepší spánok
prejsť na článok