Slovákov zaujali témy o káve: Natívna kampaň priniesla 57-tisíc zobrazení, najviac bodoval kvíz

Spoločnosť De´Longhi sa špecializuje na výrobu kávovarov. Možno ste zachytili jej kampaň s Bradom Pittom, ktorá bežala aj v slovenských televíziách. My sme pre tohto klienta dva roky po sebe vytvárali natívny obsah v magazíne Plnielanu.sk. Priblížime vám, ako to celé prebiehalo. Cieľom bolo prezentovať značku ako jednotku v segmente  Príprava a pitie kávy sa týka takmer každého z nás. Uvedomuje si to aj samotný klient. Kampaňou sme chceli osloviť širšiu cieľovú skupinu, ktorá zvažuje alebo bude zvažovať kúpu kávovaru. Cieľom bolo prezentovať značku De´Longhi ako jednotku v segmente kávovarov a v tomto smere si „uchmatnúť“ tému – poradiť pri výbere kávovarov či inšpirovať, prezradila Martina Mazúchová, digital account manažérka  z agentúry Digiline. Kampaň prebiehala na webe Plnielanu.sk Pre svoju natívnu kampaň si značka De´Longhi vybrala ako médium magazín Plnielanu.sk, ktorý je najčítanejší lifestylový online magazín pre cieľovku 40+ na Slovensku. Mesačne ho číta v priemere 700-tisíc unikátov. Cieľová skupina Plnielanu.sk sa prekrýva s cieľovou skupinou De´Longhi kávovarov. S kvalitou natívnych výstupov na tomto webe máme navyše v agentúre Digiline dobrú skúsenosť. Aj preto sme klientovi poradili ísť do natívnej spolupráce s väčším množstvom výstupov práve na tento web, priblížila Martina Mazúchová.  Natívna redakcia nám vyšla v ústrety, ušila na mieru každý z výstupov a flexibilne zverejňovala články tak, aby zapadli do celkovej kampane, doplnila.  Ako sme tvorili témy? Naši traja kreatívci pripravili pre klienta návrh šiestich obsahovo zaujímavých tém dve boli produktovejšie a primárne cielené na poradenstvo pri kúpe kávovarov, dve sa venovali štýlu prípravy kávy na Slovensku a vo svete. Jedna téma priblížila vplyvy pitia kávy s mliekom na ľudský organizmus a taktiež sa jedna téma venovala chybám pri príprave kávy z kávovaru. Cieľom tém bolo nielen pritiahnuť pozornosť čitateľov, ale taktiež im dať overené rady, informácie a zároveň možnosť zistiť niečo viac o kúpe kvalitného kávovaru. Pri ich tvorbe sme mysleli aj na to, aby sa čo najviac čitateľov dostalo formou preklikov na web samotného klienta. Ten si napokon vybral tri témy, na ktorých sme následne začali pracovať. Ako teda samotná kampaň vyzerala? Článok č. 1 tipy, ako si pripraviť kávu s mliekom Kampaň odštartovala koncom mája článkom, ktorý sa zameral mliečne variácie kávy. Okrem overených rád tu boli prepojené aj kávovary De´Longhi z radu Dinamica Plus, s ktorými si kávu môže doma pripraviť ktokoľvek. Dosiahol vyše 20-tisícovú čítanosť. Na rad kávovarov Dinamica Plus se zameriavame v rámci celej 360 stupňovej marketingovej komunikácie, kde je neoddeliteľnou súčasťou tiež natívna spolupráca. Záujem o rad Dinamica Plus sa každým kvartálom zvyšuje. Momentálne je záujem zhruba o 50 % vyšší v porovnaní s Q3 a to nám stále ostáva pár týždňov do uzavretia Q4,“ potvrdila Klára Neugebauerová z De´Longhi Prague. Zdroj: De’Longhi. Článok č. 2 natívny výstup vo forme kvízu Druhý článok bol publikovaný v polovici júna a získal najvyššiu čítanosť 22-tisíc zobrazení. Zaujímavosťou je, že išlo o kvíz. Aj to dokazuje obľúbenosť tohto formátu. Na základe odpovedí dostal čitateľ relevantné odporúčanie na svoj výber. Po zverejnení viacerých článkov na PlniElanu.sk sa nám ukazuje, ktoré témy čitateľov zaujímajú najviac, na čo reagujú pozitívnejšie a podľa toho pristupujeme aj k výberu a spracovaniu tém. Naposledy sa veľmi dobrou čítanosťou zaskvel kvíz.zhodnotila Martina Mazúchová z agentúry Digiline. Článok č. 3 poradenstvo pri výbere kávovaru s radami baristu Na záver tejto časti kampane bol koncom júla publikovaný natívny článok, v ktorom našiel čitateľ odporúčania baristu nielen na výber, ale aj tipy na údržbu a celkové používanie kávovarov. Pre čitateľov tak nadobudol ešte vyššiu pridanú hodnotu, pričom si ho prečítalo vyše 15-tisíc ľudí. Tipy od baristov považujeme za dôležitý faktor. Baristi sú profesionáli a značka De’Longhi sa prezentuje ako expert v kávovom svete nielen jednotka na trhu s kávovarmi a je tu dôležitá synergia,” povedala Klára Neugebauerová. Pri tvorbe natívov sa často snažíme využívať práve ľudí, ktorí sú v danej problematike odborníkmi. Prispieva to k vyššej dôveryhodnosti a článok navyše získava výraznú pridanú hodnotu. Počet zobrazení natívnych článkov (obdobie 05/20221 až 11/2022): Lahodná kombinácia kávy a mlieka: Kedy sa začala piť a na čo si dať pozor20 345 Chystáte sa kupovať nový kávovar? Odpovedzte na tieto otázky a zistite, ktorý je pre vás ten22 234 Pákový alebo plnoautomatický kávovar? Pozrite si výhody jedného aj druhého a rozhodnite sa správne15 175 Spolu57 754 57-tisíc zobrazení a spokojnosť klienta Natívne články na webe Plnielanu.sk si prečítalo viac než 57-tisíc ľudí a dosah na FB atakoval číslo 35 000. Kampaň tak opäť rovnako ako v roku 2021 možno označiť za úspešnú, čo potvrdila aj Martina Mazúchová z agentúry Digiline. Téma kávy je veľmi vďačná, navyše značka De´Longhi má v nej veľa poznatkov, ktoré plánujeme ponúkať zákazníkom aj prostredníctvom natívnych článkov. Tak ako napríklad edukatívny projekt Svet Perfetto kávy, ktorý sme takisto rozšírili aj vďaka článkom na Plnielanu.sk. Určite v tom plánujeme pokračovať.  Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Slovákov zaujali témy o káve: Natívna kampaň priniesla 57-tisíc zobrazení, najviac bodoval kvíz appeared first on mEleven.sk.

prejsť na článok

Natívny obsah v sekcii zdravia priniesol klientovi vyše 7-tisíc preklikov na web (case study)

Natívna reklama je vhodná na odprezentovanie najrôznejších produktov. Výnimkou nie sú ani citlivejšie témy. CarnoMed si na predstavenie svojho výživového doplnku Sulforafan Extra vybral dva články. Tie oslovovali ľudí riešiacich problémy súvisiace s preve

prejsť na článok

Klient vďaka natívu nestíhal vybavovať objednávky či 3-tisíc preklikov na e-shop (case study)

Klient môže mať pri tvorbe natívneho obsahu rôzne ciele. Buď mu ide vyslovene o propagáciu svojej značky či produktu, chce silnú čítanosť, alebo čo najviac konverzií. V tom najlepšom prípade sa podarí všetko ako v nasledujúcich článkoch. Po článku nestíha

prejsť na článok

Natívna kampaň o prírodnej kozmetike cielila na viaceré generácie, mala vyše 80-tisíc videní (case study)

Spojenie zaujímavých produktov, populárnej tváre z televíznych obrazoviek a kvalitného obsahu môže priniesť výborné výsledky. Presvedčila sa o tom aj nemecká značka prírodnej kozmetiky Annemarie Börlind v rámci natívnej kampane na webe Plnielanu.sk. O čo

prejsť na článok

Za 4 roky 20 natívnych článkov: Prečo klient z Rakúska cieli aj na Slovákov? (case study)

Cestovanie je pre čitateľov vždy atraktívnou témou. Skvelé zážitky, relax a zaujímavé miesta sa dajú nájsť aj kúsok za hranicami. Rakúska agentúra pre cestovný ruch pravidelne oslovuje slovenských čitateľov na weboch Hashtag.sk a Plnielanu.sk. V čom spočí

prejsť na článok

Maľovacia kampaň

Od začiatku apríla do konca augusta 2023 organizuje náš herný klub maľovaciu kampaň na podporu maľovania.V článku je okrem podrobného popisu aj registačný formulár

prejsť na článok