Konzistentnosť značky Motorola

Čo odlišuje značku Motorola od jej konkurentov? The post Konzistentnosť značky Motorola appeared first on JDagency.sk.

prejsť na článok

Budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia na sociálnych sieťach

Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži

prejsť na článok

Pečiatka s logom ako nástroj budovania firemnej identity

Budovanie firemnej identity je jednou z kľúčových úloh každého úspešného podnikania. Byť netradičný alebo vyčnievať z radu vám pomôže sa prebojovať v konkurenčnom prostredí. Jedným z účinných spôsobov ako zatraktívniť vašu značku môže byť vytvorenie vlast

prejsť na článok

Značky pre vodné dielo Liptovská Mara

V roku 1976 navrhol Ján Čalovka značky pre vodné dielo Liptovská Mara. The post Značky pre vodné dielo Liptovská Mara appeared first on Ján Čalovka.

prejsť na článok

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky…

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne

prejsť na článok

Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky

Základné pravidlo hovorí, že zákazník potrebuje až sedem interakcií so značkou, kým sa rozhodne od nej nakúpiť. Ak je značka nekonzistentná, ľudia týchto sedem inte The post Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky appeared first on Digiko.

prejsť na článok