Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očnej kliniky VESELY, ktorých fotografoval oceňovaný Marek Wurfl. Spája ich sugestívny pohľad do objektívu a modrá tonalita odvodená od farebnosti značky.
Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode, lokalite, trvalej udržateľnosti a akcentovať ekoturizmus.Rozhodli sme sa preto namiesto bežnej reklamnej kampane vytvoriť hodnotnejšie a trvácnejšie diela, kto
Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo ich život. Vyhľadajte pomoc. Pozrite si naše nové video, ktoré vzniklo v produkcii Protos Productions a v réžii Paulíny Mačákovej.
Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný tlak na ľudí, ktorí vychovávajú svoje deti sami sa počas pandémia zosilnil a posunul ich na hranicu chudoby, mnohých až za ňu. V spote pripomínajúcom krátky
Linda’s path in her own words From enhancing first time user experience to Single-Window in GRASS GIS I started contributing to GRASS GIS in the summer of 2020 as part of the Google Summer of Code (GSoC) project “Creation of a new GRASS GIS s
prejsť na článokMilujem klasické tiramisu s amarettom, ale chcela som skúsiť niečo nové. Tak som sa odhodlala na svieže a letné citrónové tiramisu s limoncellom a náznakom bazalky. Toto tiramisu má jemne sladký citrónový krém preložený domácimi piškótami zo Slovegán 3 ku
prejsť na článok