Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo ich život. Vyhľadajte pomoc. Pozrite si naše nové video, ktoré vzniklo v produkcii Protos Productions a v réžii Paulíny Mačákovej.
Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne
Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode, lokalite, trvalej udržateľnosti a akcentovať ekoturizmus.Rozhodli sme sa preto namiesto bežnej reklamnej kampane vytvoriť hodnotnejšie a trvácnejšie diela, kto
Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný tlak na ľudí, ktorí vychovávajú svoje deti sami sa počas pandémia zosilnil a posunul ich na hranicu chudoby, mnohých až za ňu. V spote pripomínajúcom krátky
SEO sa ustavične vyvíja a čo platilo v jednom roku, už nemusí v druhom. Pozrite sa, čo „fičalo” v tom predchádzajúcom. Toto sú najvýraznejšie SEO trendy za rok 2022. Niektoré z nich majú potenciál rozvíjať sa i v tom nasledujúcom… Zdroj foto: Pixabay.com
prejsť na článokBoh odkrýva svoje navždy jedinečné existenčné bytie. Božia moja navždy živúca existenčnosť neni utvorená spoločenstvom žiadnych ďalších osôb, ktoré do mojeho Božieho vnútra vstúpili, aby osamoteného Boha do jeho všemocnej sily doplnili a povzbudili k jeho