Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný tlak na ľudí, ktorí vychovávajú svoje deti sami sa počas pandémia zosilnil a posunul ich na hranicu chudoby, mnohých až za ňu. V spote pripomínajúcom krátky film, ktorý režíroval Juraj Janiš zaznie skladba Otec od kapely Korben Dallas. Nakrúcanie v produkcii Protos Production trvalo dva dni a prebiehalo v Bratislave a Šamoríne.
Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne
Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo ich život. Vyhľadajte pomoc. Pozrite si naše nové video, ktoré vzniklo v produkcii Protos Productions a v réžii Paulíny Mačákovej.
Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode, lokalite, trvalej udržateľnosti a akcentovať ekoturizmus.Rozhodli sme sa preto namiesto bežnej reklamnej kampane vytvoriť hodnotnejšie a trvácnejšie diela, kto
Vitamín C. Mária | 25.03.2013 Drahá pani Laura, chcela by som sa spytat kolko vitaminu C by sme detom denne mali davat. Docitala som sa ze je to pre deti velmi dôlezite a urcite tato informacia pomoze vsetkym rodicom. Vdaka ti pane Boze za odpo
Možnosť byť so svojimi najbližšími na Štedrý deň nemajú záchranári, lekárky, ale aj ľudia, ktorí pracujú v tzv. kritickej infraštruktúre. Bez svojich najbližších sú na Vianoce aj deti, ktoré boli rodičom odobraté, pretože ich týrali, zneužívali alebo zane