Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode, lokalite, trvalej udržateľnosti a akcentovať ekoturizmus.Rozhodli sme sa preto namiesto bežnej reklamnej kampane vytvoriť hodnotnejšie a trvácnejšie diela, ktoré sa stali nositeľmi týchto hodnôt. Päť landartových objektov vybrala odborná komisia z 27 prihlásených projektov profesionálov, ktorých zadaním bolo prepojiť prírodu, človeka a vybrané lokality umeleckými dielami.Viac tu: https://youtu.be/ta_dlxyFRB8
Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne
Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo ich život. Vyhľadajte pomoc. Pozrite si naše nové video, ktoré vzniklo v produkcii Protos Productions a v réžii Paulíny Mačákovej.
Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný tlak na ľudí, ktorí vychovávajú svoje deti sami sa počas pandémia zosilnil a posunul ich na hranicu chudoby, mnohých až za ňu. V spote pripomínajúcom krátky
Milujem klasické tiramisu s amarettom, ale chcela som skúsiť niečo nové. Tak som sa odhodlala na svieže a letné citrónové tiramisu s limoncellom a náznakom bazalky. Toto tiramisu má jemne sladký citrónový krém preložený domácimi piškótami zo Slovegán 3 ku
prejsť na článokJoomla je vynikaj cim rie en m pre webstr nky priv tov, penzi nov a hotelov. Dajte o sebe vedieť kvalitnou webovou prezent ciou V ho ubytovacieho zariadenia! Inform cie o cestovan s vďaka internetu st le dostupnej ie. Turisti čoraz menej využ vaj sl
prejsť na článok