Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom článku sa dozviete, aký má význam livestreaming pre komunikáciou so zákazníkmi. Livestreaming vás spája v reálnom čase Obrovským benefitom a zároveň [] Článok Livestreaming: jeho význam pre komunikáciu so zákazníkmi zo stránky UPVISION.
V dnešnej dobe viacerí obchodníci a majitelia stránok podceňujú emailovú komunikáciu so svojimi bývalými, aktuálnymi a potenciálnymi zákazníkmi. Práve e-mail marketing je jeden z dôležitých nástrojov pomocou ktorého viete udržiavať kontakt s ľuďmi, ktorí
prejsť na článokBILLA Slovensko Starať sa o komunikáciu značky, ktorá má len na Slovensku 160+ predajní, je vždy náročná úloha. Naša dennodenná práca pre BILLU zahŕňala všetko, čo má súvis s lokálnou komunikáciou. Patria sem so
prejsť na článokV dnešnom článku sa dozviete niečo o citríne, ktorý je známou odrodou kremeňa. Jeho farbe zodpovedá aj názov, ktorý je odvodený od slova citrón. Údajne rozptyľuje negatívnu energiu a posilňuje individualitu.
prejsť na článokFacebook je online platforma sociálnych médií a sietí, ktorú vlastní americká spoločnosť Meta Platforms. Tejto firme taktiež patria platformy Messenger a WhatsApp. Facebook slúži na komunikáciu medzi používateľmi, zdieľanie multimediálnych dát, propagáciu
prejsť na článokV dnešnom článku sa dozviete niečo o Bronzite, ktorý údajne už od pradávna odráža všetku negativitu. Mal by tiež napomáhať s citovým trápením či depresiami.
prejsť na článok