V dnešnej dobe viacerí obchodníci a majitelia stránok podceňujú emailovú komunikáciu so svojimi bývalými, aktuálnymi a potenciálnymi zákazníkmi. Práve e-mail marketing je jeden z dôležitých nástrojov pomocou ktorého viete udržiavať kontakt s ľuďmi, ktorí prejavili záujem o to, čo ponúkate. Väčšine ľudí písanie emailov berie veľa času a energie. Je to namáhavé písať našim klientom, udržovať s nimi vzťah a popritom robiť svoju prácu.Ako je to s Vami, baví Vás emailová korešpondencia, alebo skôr ubíja?1. Cielenie email marketinguPomocou email marketingu ľahko vyberiete kto obdrží Vaše emaily a kto nie. Je to veľká výhoda, že viete nastaviť Vašu mailovu korešpondenciu na Vašu cieľovú skupinu. Potom, čo budete mať cieľovú skupinu, môžete spracovať e-maily, ktoré sú šité na mieru potrebám každého klienta.2. Budujte vzťah s Vašimi zákazníkmi pomocou email marketinguVáš email by nikdy nemal byť spam. Emailom by ste si mali budovať značku a udržiavať vzťah s Vašimi zákazníkmi. My Vám pomôžeme s nastavením Vašej emailovej kampane.S email marketingom šetríte Váš čas, raz napíšete Váš email, rozvrhnete kedy ho chcete odosielať a ostatné za Vás urobí softvér . Dnes je to jednoduchšie ako kedykoľvek predtým.Ak chcete efektívnejšie využívať svoj čas a energiu začnite s email marketingom. The post Email marketing – komunikujte so zákazníkmi efektívne first appeared on Alibition.
Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor. The post Ako písať efektívne emaily? appeared first on MojaWebstranka.sk.
prejsť na článokSpôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom
prejsť na článokObsahový marketing je marketingová stratégia zameraná na tvorbu a distribúciu kvalitného a hodnotného obsahu, ktorý oslovuje a angažuje cieľovú skupinu. Tento obsah môže zahŕňať články, blogy, videá, infografiky, e-knihy, podcasty a ďalšie formy, ktoré ma
prejsť na článokInternetový marketing je súhrnom rôznych marketingových nástrojov, ktoré propagujú i vedú k zvýšenému predaju tovaru a služieb. V súčasnosti je táto forma reklamy najefektívnejšia, keďže sa ľudské aktivity denne odohrávajú v online svete. Vďaka internetov
prejsť na článokMarketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby. A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear
prejsť na článok