Email marketing – komunikujte so zákazníkmi efektívne

V dnešnej dobe viacerí obchodníci a majitelia stránok podceňujú emailovú komunikáciu so svojimi bývalými, aktuálnymi a potenciálnymi zákazníkmi. Práve e-mail marketing je jeden z dôležitých nástrojov pomocou ktorého viete udržiavať kontakt s ľuďmi, ktorí prejavili záujem o to, čo ponúkate. Väčšine ľudí písanie emailov berie veľa času a energie. Je to namáhavé písať našim klientom, udržovať s nimi vzťah a popritom robiť svoju prácu.Ako je to s Vami, baví Vás emailová korešpondencia, alebo skôr ubíja?1. Cielenie email marketinguPomocou email marketingu ľahko vyberiete kto obdrží Vaše emaily a kto nie. Je to veľká výhoda, že viete nastaviť Vašu mailovu korešpondenciu na Vašu cieľovú skupinu. Potom, čo budete mať cieľovú skupinu, môžete spracovať e-maily, ktoré sú šité na mieru potrebám každého klienta.2. Budujte vzťah s Vašimi zákazníkmi pomocou email marketinguVáš email by nikdy nemal byť spam. Emailom by ste si mali budovať značku a udržiavať vzťah s Vašimi zákazníkmi. My Vám pomôžeme s nastavením Vašej emailovej kampane.S email marketingom šetríte Váš čas, raz napíšete Váš email, rozvrhnete kedy ho chcete odosielať a ostatné za Vás urobí softvér . Dnes je to jednoduchšie ako kedykoľvek predtým.Ak chcete efektívnejšie využívať svoj čas a energiu začnite s email marketingom. The post Email marketing – komunikujte so zákazníkmi efektívne first appeared on Alibition.

prejsť na článok

Ako písať efektívne emaily?

Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor. The post Ako písať efektívne emaily? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Livestreaming: jeho význam pre komunikáciu so zákazníkmi

Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom

prejsť na článok

Obsahový marketing a prečo ho potrebujete

Obsahový marketing je marketingová stratégia zameraná na tvorbu a distribúciu kvalitného a hodnotného obsahu, ktorý oslovuje a angažuje cieľovú skupinu. Tento obsah môže zahŕňať články, blogy, videá, infografiky, e-knihy, podcasty a ďalšie formy, ktoré ma

prejsť na článok

Čo je to internetový marketing?

Internetový marketing je súhrnom rôznych marketingových nástrojov, ktoré propagujú i vedú k zvýšenému predaju tovaru a služieb. V súčasnosti je táto forma reklamy najefektívnejšia, keďže sa ľudské aktivity denne odohrávajú v online svete. Vďaka internetov

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok