Logo a jeho význam V tomto článku sa v skratke venujem téme- čo je to logo, na čo slúži a aký je význam loga. Prečo si zvoliť práve jednoduché logo. Čo má obsahovať a ako by malo a nemalo logo vyzerať a tiež prečo je kvalitné logo dôležité. Definícia Logo je grafická značka alebo emblém používaný komerčnými spoločnosťami, inými organizáciami alebo jednotlivcami s cieľom odlíšiť produkt alebo službu od konkurencie. Môže obsahovať názov spoločnosti, alebo môže mať čisto grafickú podobu bez písmen. (https://sk.wikipedia.org/wiki/Logo) Jednoduché logo pre svetlé a tmavé pozadie a pre rôzny použitie. Popis loga Logo je jedným zo základných prvkov identity značky. Zvykne zahŕňať jej názov, no môže mať aj neslovnú a teda obrazovú podobu. Môže byť aj znakové alebo kombináciou všetkých uvedených možností. Dobré logo teda obsahuje zameranie a činnosť firmy, organizácie či jednotlivca. Okrem toho je pútavé, originálne, odlíšiteľné a jednoduché, aby sa vynímalo na prezentačných materiáloch. Je to prvé, čo uvidíte a podľa čoho si utvoríte dojem. Zároveň vás bude sprevádzať po celý čas kontaktu so značkou. Musí byť preto reprezentatívne a má odrážať identitu a filozofiu značky. (https://visibility.sk/blog/slovnik/logo/) Prečo je jednoduché logo to správne Najväčšie a najznámejšie značky používajú jednoduché logo. Je totiž dobre zapamätateľné, každý si ho hneď spojí s danou značkou, kvalitou, spomienkou či pocitom. Značky ako Apple, Adidas, McDonald´s či Baťa si nikto nepomýli. Nie je potrebné logo svojej značky či firmy prekombinovať, nevyzerá to dobre a nikto si ho nezapamätá. Ľudia si logo spájajú so značkou, s pocitom, ktorý sa im dostal. Podľa čoho si vyberáte obchod s potravinami v ktorom nakupujete? Logo asi nebude na zozname odpovedí, no napriek tomu si logo s danou značkou spájate. Logo je akousi tvárou značky. Vytvoriť správne logo nie je jednoduché, pri jeho tvorbe musí mať grafik na pamäti: Ukážka nesprávne zvoleného loga Prvé grafické ‘logá’ začali v stredoveku používať rytieri. Teda podľa erbu na štíte ľudia rytiera spoznali, aj keď mu nebolo vidno tvár. Erb teda musel byť na prvý pohľad originálny, zapamätateľný a vyjadrovať príbeh alebo cnosti majiteľa. Takže dnešné dobré logo má mať presne tieto vlastnosti. Dobré logo vás zvýhodní pred konkurenciou. To, že logo ľudia ľahko spoznajú, osloví ich a zapamätajú si ho, pomáha budovať vašu značku. (https://www.inovative.sk/co-je-logo-a-preco-je-okolo-neho-tolko-vedy) The post Logo a jeho význam appeared first on Jana Sis-virtuálna asistentka.
Nové LOGO INSIA od 1.9.2023. Jasná správa pre klientov a partnerov. INSIA pôsobí na trhu už viac ako 30 rokov. Nastal čas, aby sme prestali vysvetľovať, čo INSIA znamená, a viac sa zameriavali na to, čo robíme. Názov INSIA je krásny, jednoslovný, nemožno
prejsť na článokVypracovanie brand identity pre piváreň The post Logo OK PUB appeared first on Kolotočár.sk.
prejsť na článokThe post Logo pre česko-slovenskú komunitu v CURYCHU. appeared first on Kolotočár.sk.
prejsť na článokMate vlastnú kanceláriu ale nemáte tam firemné logo? Obráťte sa na nás! V tomto článku vám ukážeme ako sme vyrobili nesvetelne logo pre nášho zákazníka do realitnej kancelárie. Klient si požadoval do kancelárie vyrobiť jednoduché a cenovo dostupne logo s
prejsť na článokMicrosoft Office je už viac ako 30 rokov najpoužívanejším kancelárskym balíkom na svete. Nadchádzajúci rebranding celého súboru ovplyvní milióny spoločností po celom svete. Pripravte sa, Microsoft predstavuje nové logo, ktoré sa čoskoro objaví na obrazovk
prejsť na článok