Lufthansa skúsenosti a hodnotenie podľa Milana Bez Mapy

Lufthansa skúsenosti: Nemeckou leteckou spoločnosťou Lufthansa som letel niekoľkokrát a rozhodol sa dať dokopy túto recenziu, keďže mi chýbala v mojom zozname článkov recenzií leteckých spoločností. Na tento konkrétny článok som použil svoj Lufthansa let z Frankfurtu do Miami v ich ikonickom Boeingu 747. Metodika hodnotenia: Maximálny celkový počet bodov, ktoré môže letecká spoločnosť v hodnotení podľa Milana Bez Mapy dostať, je 15 bodov v piatich kategóriách, kde každá kategória má maximum 3 body. Hodnotím jednoduchosť kúpy letenky a ponúkaných služieb, mobilnú aplikáciu a proces robenia online check-inu, pohodlie a vek lietadiel a catering a služby na palube. Hodnotím aj verejne dostupné celkové štatistiky o leteckej spoločnosti, ako je priemerné meškanie či percento zrušených letov a počet nehôd. Tu si prečítajte všetky moje doterajšie recenzie leteckých spoločností.  Kúpa letenky a mobilná aplikácia: 2/3 Check-in: 2/3 Pohodlie lietadiel: 2/3 Catering: 3/3 Meškania a bezpečnosť: 2/3 Lufthansa v mojom hodnotení celkom 11/15. Celú recenziu si prečítajte nižšie. Lufthansa skúsenosti a hodnotenie podľa Milana Bez Mapy Lufthansa skúsenosti a hodnotenie podľa Milana Bez Mapy Lufthansa, oficiálne Deutsche Lufthansa AG, je jednou z najväčších leteckých spoločností v Európe a hlavnou leteckou spoločnosťou Nemecka. Spoločnosť bola založená v roku 1953 a začala svoju prevádzku v roku 1955. Sídli v Kolíne nad Rýnom, hoci jej hlavný operačný uzol sa nachádza na letisku vo Frankfurte. Ďalším dôležitým uzlom je letisko v Mníchove. Lufthansa je členom Star Alliance, čo je najväčšia svetová aliancia leteckých spoločností. Okrem svojej hlavnej značky vlastní Lufthansa aj niekoľko dcérskych spoločností vrátane Austrian Airlines, Swiss International Air Lines, Brussels Airlines a Eurowings. Skupina Lufthansa prevádzkuje širokú škálu letov, od vnútro európskych letov až po medzinárodné trasy. Mobilná aplikácia Lufthansa a pohodlnosť kúpy letenky Mobilná aplikácia Lufthansa je navrhnutá tak, aby poskytovala používateľom jednoduchý a pohodlný spôsob na správu ich cestovných plánov, nákup leteniek a prístup k dôležitým informáciám o lete. Aplikácia je dostupná pre zariadenia so systémami iOS a Android a ponúka širokú škálu funkcií, ktoré zjednodušujú celý proces cestovania. Aplikácia je jednoduchá, no sem tam mi tam nešli robiť niektoré veci, ako napríklad informácie o upgrade do business triedy. Za čo ale dávam veľké plus je dobrý cross s appkou od Austrian, letenky Lufthansa si viete kúpiť aj v appke Austrianu a viceversa, čo sa mne, človekovi, ktorý lieta s Austrian veľmi páčilo. Vždy je lepšie mať jednu appku než dve. Ak vám to appka nepovie inak, ani si nemusíte tlačiť boarding pass, stačí ukázať QR kód na letisku. Aplikáciu si nemusíte inštalovať ak nechcete, letenky si viete kúpiť aj cez web, len prídete o notifikáciu o zmene brány odletu (gate) či zmenách v čase odletu. Za mobilnú aplikáciu dávam 2/3, bod som ubral za občasné spomalenia a vyhadzovanie technickej chyby pri snahe o upgrade do business triedy. View this post on Instagram A post shared by Milan Bez Mapy (@milan_bezmapy) Lufthansa check in cez web, na letisku a rozmery batožiny Lufthansa nespoplatňuje check-in na letisku, keďže nejde o nízkonákladovú leteckú spoločnosť, kľudne si ho môžete urobiť aj za prepážkou ak máte batožinu a chce sa vám stáť v rade. Ja obvykle cestujem iba s príručnou batožinou. Mne prišiel check-in úplne bezproblémový, dokonca som dostal boarding passy na oba lety naraz, čiže som sa nemusel pri prestupe zastavovať pri ďalšom okienku po boarding pass na ďalší let. Pri letoch do USA sa tej prepážke nikdy nevyhnete kvôli kontrole dokumentov, čiže mi nefungoval mobilný boarding pass a potreboval som klasický papier. Pravidlá batožiny sú podobné ako v iných leteckých spoločnostiach a rozmery tiež. Maximálny rozmer príručnej batožiny v Lufthansa je 55x40x23 cm a hmotnosť do 8kg. Nikdy mi ale príručnú batožinu nevážili. Pri kufri do podpalubia je maximálna váha 23kg v ekonomickej triede a súčet dĺžky, šírky a výšky nesmie mať viac ako 158 cm. Lufthansa prepravuje aj športové vybavenie a hudobné nástroje, no všetko je potrebné vopred nahlásiť. Za proces check-inu a odbavenia na letisku dávam 2/3, jeden bod uberám za to, že mi nejde boarding pass na let do USA v mobilnej aplikácii a musím sa zastaviť na prepážke po papierový. Je to kvôli kontrole dokumentov, no taký Austrian airlines vystavuje aj na lety do USA elektronický boarding pass a dokumenty kontroluje pri gejte. Boarding pass na let Lufthansa z Viedne cez Frankfurt do Miami v lietadle Boeing 747-800 Pohodlie lietadiel Lufthansa, veľkosť sedadiel a WiFi Lufthansa má modernú flotilu lietadiel a ich lietadlá sú vo všeobecnosti pohodlné. Sedadlá majú nastaviteľnú opierku hlavy, USB porty, niektoré lietadlá aj 220V elektrické zásuvky a na dlhých letoch dostanete aj vankúš, deku a jedlo je v cene. Šírka sedadiel je štandardne niečo medzi 43-46 centimetrov v economy triede a rozostup 76 až 81 cm v závislosti od typu lietadla. V prémiovej ekonomickej triede, v biznis triede a v prvej triede je to, samozrejme, viac. Na palube ma príjemne prekvapilo WiFi pripojenie na internet, no na konkrétne mojom lete nemali žiadny balíček, ktorý by mi vyhovoval. Vysokorýchlostné dáta som nepotreboval, obvykle majú letecké spoločnosti zadarmo balíček v ktorom funguje posielanie správ a WhatsApp, no toto Lufthansa nemá. Kabína Boeingu 747-800 Lufthansa pôsobí zastaralo a monitory sú nemoderné Kabína Boeingu 747-800 Lufthansa je však priestranná na prácu na laptope s WiFI Veľmi nepraktické umiestnenie ovládacieho panelu Toalety v Boeingu 747-800 Lufthansa sú veľmi priestranné Boeing 747 od Lufthansa Táto nemecká letecká spoločnosť je jedna z posledných vo svete, ktorá lieta aj s ikonickým Boeingom 747. V jeho verzii Boeing 747-800 je jeho prezývka kráľovná oblohy absolútne adekvátna. Ide o lietadlo s historickou hodnotou používané na dlhé trasy. Lufthansa prevádzkuje Boeing 747 pre jeho kombináciu kapacity, doletu, historickej hodnoty a prestíže. Modernizované verzie, ako Boeing 747-8, poskytujú vylepšenú palivovú efektivitu a nižšie emisie, čo robí z tohto lietadla atraktívnu možnosť pre dlhé medzinárodné lety s vysokým dopytom. Môžete dokonca naraziť na historickú livery (náter) ako na ja mojom lete do Miami. Avšak, tieto lietadlá majú v letectve svoju historickú hodnotu, je dôvod, prečo s nimi už takmer nikto nelieta. Hoci sa za týmto strojom otočí každý na letisku, ide o obsaróžne ťažké stroje so zastaralým interiérom. TIP: Ak chcete týmto ikonickým lietadlom letieť, Lufthansa s nimi lieta prevažne na Americký kontinent. Tu si pozrite aktuálne akciové letenky do celého sveta, ak tam bude nejaký do Ameriky s touto leteckou spoločnosťou, zistite akým lietadlom je prevázdkované a kupujte letenky. Odkaz si uložte, priebežne sa aktualizuje. Ikonický Boeing 747-800 spoločnosti Lufthansa zaparkovaný na letisku vo Frankfurte Ikonický Boeing 747-800 spoločnosti Lufthansa zaparkovaný na letisku vo Frankfurte Za pohodlie lietania dávam 2/3, bod uberám za typ lietadla, Boeing 747-800 na diaľkové lety, ktorý je síce ikonický, no na cestovanie mierne nepraktický. Jeho štyri motory sú extrémne hlučné a ovládanie panelu nad hlavami je v opierke na ruku. Lakťom som takto omylom zavolal letušku asi päťkrát kým som sa naučil sedieť tak, aby som omylom nestlačil gombíky a tlačidlá. Jedlo a občerstvenie na palube Lufthansa Doteraz som si myslel, že najlepšie jedlo v lietadle má iba Turkish airlines, no Lufthansa ma veľmi milo prekvapila. Počas celého letu do Miami som dostal dve veľké menu a medzi to snacky. Dokonca pri prvom jedle dali letušky aj kovový príbor, no poznamenali, že to je jedlo z premium ecomomy triedy, asi im ostalo navyše. Každopádne, počas celého letu s Lufthansa do Miami som sa ani raz necítil hladný, letušky a stewardi stále šprintovali hore-dole o kabíne sa rozdávali kávu so skutočným mliekom a nie mliekom z prášku, snack, praclíky, teplé jedlo aj vlhčené utierky. Bolo o mňa dobre postarané. Myslím, že práve vďaka jedlu má tak veľa ľudí dobré Lufthansa skúsenosti. Za celkový servis a občerstvenie na palube dávam Lufthansa 3/3 a nemám čo vytknúť. Jedlo a občerstvenie na palube Lufthansa Káva s mliekom na palube letu Lufthansa Bezpečnosť lietania s Lufthansa, meškania a zrušený let Ako každá iná letecká spoločnosť, aj Lufthansa sa občas stretáva s meškaniami. Tieto môžu byť spôsobené rôznymi faktormi, ako sú poveternostné podmienky, technické problémy alebo problémy s letiskovou infraštruktúrou. Podľa pravidiel EÚ (nariadenie č. 261/2004) môžu cestujúci žiadať kompenzácie za meškania dlhšie ako tri hodiny, v závislosti od vzdialenosti letu a dôvodu meškania. Podľa údajov z FlightStats, Lufthansa má často v priemere okolo 20% letov, ktoré majú meškanie viac ako 15 minút. Tieto údaje sa môžu líšiť v závislosti od mesiaca a konkrétneho roka. Organizácia OAG, ktorá poskytuje analytické služby pre letecký priemysel, uviedla, že priemerné meškanie letov Lufthansa je približne 15-20%, čo je relatívne nízka miera meškaní v porovnaní s niektorými inými veľkými leteckými spoločnosťami. Lufthansa má vo všeobecnosti dobrú povesť, pokiaľ ide o presnosť letov, najmä v porovnaní s inými veľkými medzinárodnými leteckými spoločnosťami. Meškania sú bežnou výzvou pre všetky letecké spoločnosti a Lufthansa zvyčajne vykazuje lepšie alebo porovnateľné výsledky v tejto oblasti. Za meškania hodnotím Lufthansu 2/3, bod uberám pre častejšie meškania viac ako 15 minút, no vo všeobecnosti si Lufthansa vedie veľmi dobre. Bezpečnosť lietania s Lufthansa, meškania a zrušený let Form check na letisku vo Frankfurte pred odletom do Miami Skúsenosti s Lufthansa a záverečné hodnotenie podľa Milana Bez Mapy Spoločnosť Lufthansa pokladám za bezpečnú a dôveryhodnú aerolinku u ktorej si v pohode kupujte letenky. Ide o nemeckú leteckú spoločnosť s dlhou históriou, ktorá si ale drží svoje tradície, čo môžeme vidieť napríklad pri používaní obstaróžneho, no ikonického Boeingu 747 v jeho verzii 800. Lufthansu odporúčam každému a cestujte!  Aké sú vaše Lufthansa skúsenosti? Cestujte, Milan. The post Lufthansa skúsenosti a hodnotenie podľa Milana Bez Mapy appeared first on Cestovateľský blog Milan Bez Mapy.

prejsť na článok

Vianočná pohľadnica 2018

Tento rok si pripomíname 90. výročie narodenia básnika Milana Rúfusa. Preto vám ako vianočnú pohľadnicu ponúkam jeho báseň. prehrávač spustíte kliknutím na tlačidlo. Trvanie nahrávky je približne jedna minúta. zdroje Báseň Zvuk Christmas background od

prejsť na článok

Čo kontroluje KO a prečo

Kontrolou originality sa rozumie kontrola originality a zhodnosti vozidla vykonávaná v pracovisku kontroly originality a to nedeštruktívnym skúmaním zameraným na zisťovanie stôp neoprávneného vonkajšieho zásahu do konštrukcie vozidla alebo do dokladov voz

prejsť na článok

Slávik Slovenska

SLÁVIK 2023V utorok 23.5.2023 našu školu reprezentovali žiaci v okresnom kole speváckej súťaže Slávik 2023, v interpretácii slovenskej ľudovej piesne. Zastúpenie sme mali vo všetkých kategóriách. V 1.kategórii Juraj Lunter, v 2.kategórii Timea Prečuchová

prejsť na článok

Dilongova Trstená – celoštátna recitačná súťaž

7. júna 2024 reprezentovali našu školu recitátorky TIMEA VRAŇÁKOVÁ z II. A triedy a LÝDIA SERDELOVÁ z III. A triedy v celoštátnej súťaži s názvom DILONGOVA TRSTENÁ. Je to súťaž v prednese sprirituálnej poézie a prózy, ktorá sa koná na počesť významného tr

prejsť na článok

Na hodinách techniky sa učíme o rôznych remeslách

Na hodinách techniky sa učíme o rôznych remeslách. Jedno z nich sme sa rozhodli spoznať aj bližšie.17.októbra sme navštívili Hrnčiarsky ateliér manželov Zdenky a Milana Štulrajterovcov v Čiernom Balogu. Prežili sme u nich príjemné dve hodinky, dozvedeli

prejsť na článok