Dnes, 24. júla oslavujeme Medzinárodný deň call centier. Tento deň nám pripomína, že profesia operátora je kľúčovým spojením medzi firmami a ich zákazníkmi. Prvýkrát ho zaviedla Medzinárodná asociácia call centier (IACC) v roku 2011. Dnešný dátum nie je žiadna náhoda. Je to symbol. Čísla 24/7 zdôrazňujú nepretržitú dostupnosť zamestnancov call centier pre našich klientov, 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Pripomína nám, že profesia operátora je kľúčovým spojením medzi firmami a ich zákazníkmi. V spoločnosti CreditCall, ktorá je jedným z najväčších poskytovateľov call centrových služieb na Slovensku, ponúkame viacero druhov služieb pre našich klientov, vrátane zákazníckych liniek pre e-shopy, banky, poisťovne, energetické spoločnosti, telekomunikačné spoločnosti a rôzne iné inštitúcie. Pre tieto spoločnosti tiež poskytujeme služby telesales – aktívneho predaja služieb cez telefón a telefonické prieskumy trhu. V pobočkách, ktoré máme po celom Slovensku, pracuje 170 zamestnancov. Call centrá sú tiež dôležitým nástrojom na získavanie informácií v prieskumoch verejnej mienky. Vedeli ste, že naši operátori len za rok 2023 vytočili skoro 3 milióny odchádzajúcich a vybavili viac než 502 tisíc obslúžených hovorov? V minulosti sme hrdo spolupracovali s Národným centrom zdravotníckych informácií a aktuálne poskytujeme pomoc utečencom z Ukrajiny. Pomáhame tak tam, kde je to najviac potrebné. Okrem toho naši operátori ročne realizujú viac ako 100 prieskumov a poskytujú tým cenné dáta pre ďalšie pokroky našich klientov. Aké je vnímanie call centier širokou verejnosťou? V dnešnej dobe sa často spája s negatívnymi stereotypmi, ktoré sa väčšinou nezakladajú na pravde, ako napríklad: Obťažovanie: Mnoho ľudí vníma call centrá ako príliš agresívne alebo rušivé, s obchodnými zástupcami, ktorí sú dotieraví a nie sú ochotní prijať nie ako odpoveď. Narušenie súkromia: Myšlienka, že osobné údaje sa zhromažďujú a používajú na marketingové účely bez súhlasu, môže byť pre mnohých jednotlivcov znepokojujúca. Zlý zákaznícky servis: Call centrá sú často vnímané ako nutné zlo s dlhými čakacími dobami, slabou komunikáciou a neochotnými zástupcami. Na druhej strane sú však call centrá vnímané aj ako – a na tom si v CreditCall zakladáme: Pohodlné: Call centrá ponúkajú jednoduchý spôsob, ako osloviť spoločnosť a získať pomoc alebo vyriešiť problémy. Efektívne: Vďaka pokroku v technológii môžu call centrá rýchlo smerovať hovory k správnemu zástupcovi a poskytovať efektívne riešenia. Nákladovo efektívne: Call centrá môžu byť pre spoločnosti nákladovo efektívnym spôsobom, ako zvládnuť veľké objemy zákazníckych otázok a žiadostí o podporu. Transparentné: Call centrá by mali jasne oznámiť svoje zámery a účel hovoru a získať výslovný súhlas od zákazníkov skôr, ako budú zhromažďovať akékoľvek osobné informácie. Ochrana údajov: Call centrá by mali zabezpečiť, aby boli všetky zhromaždené údaje správne uložené, zabezpečené a chránené pred neoprávneným prístupom. Rešpektovanie hraníc zákazníka: Agenti by mali rešpektovať želania zákazníkov, ak odmietnu účasť alebo sa odhlásia z ďalšieho kontaktu. Empatická komunikácia: Operátori call centier vždy empaticky komunikujú so zákazníkmi, uznávajúc ich frustráciu a obavy. Prístup zameraný na riešenia: Call centrá sa zameriavajú skôr na hľadanie riešení než len na rýchle riešenie problémov. Práca operátora v call centre toho obnáša omnoho viac, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Aby mohli efektívne a kvalitne reagovať na potreby klientov, musia sa neustále vzdelávať. Operátori v call centrách musia byť zodpovední, komunikatívni, trpezliví, odolní, empatickí, šikovní a iniciatívni. Ich chuť vzdelávať sa a ochota pomáhať druhým sú kľúčovými vlastnosťami pre úspech v tejto profesii. Drahí operátori, len vďaka vám dokážeme klientom poskytovať rýchlu, efektívnu a účinnú pomoc kedykoľvek ju potrebujú, 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V mene spoločnosti CreditCall by sme radi poďakovali našim úžasným operátorom, supervízorom, IT pracovníkom a obchodníkom za ich skvelú prácu a nasadenie. Vaša trpezlivosť, empatia a profesionalita nás posúvajú vpred každý deň. Tento výnimočný deň patrí vám. Ďakujeme vám za vašu tvrdú prácu a oddanosť! Príspevok Medzinárodný deň call centier! Jedinečná oslava! je zobrazený ako prvý na CreditCall.
Zvýšiť energetickú sebestačnosť regiónov je cieľom pripravovaného národného projektu „Kapacity pre regióny“, v rámci ktorého Slovenská inovačná a energetická agentúra spolu s krajmi vybuduje regionálne centrá udržateľnej energetiky. Memorandum o spoluprác
prejsť na článokJednému z našich pacientov prišli k meninám zagratulovať vnúčik s vnučkou. Aby bola oslava ako sa patrí, pridali sa k nim aj spolužiaci z „hudobky . A tak sa dalo a stalo, že v jedno júnové dopoludnie naše podkrovné priestory i naše srdcia osviežili ľudov
prejsť na článokKoordinátor dobrovoľníkov v hospici Erik Palák a asistentka koordinátora psychologička Laura Mária Šiškovičová absolvovali tréning Manažmentu dobrovoľníkov a dobrovoľníčok akreditovaný Ministerstvom školstva SR určeného pre koordinátorov dobrovoľníkov, k
prejsť na článokVďaka transakcii sa spoločnosť MVGM stane jedným z 5 hlavných európskych hráčov s pôsobnosťou v 10 krajinách Holandský správca nehnuteľností MVGM a medzinárodná spoločnosť JLL pre profesionálne služby v oblasti nehnuteľností dnes oznámili, že dosiahli doh
prejsť na článokJeden zo špecialistov na správu všetkých typov komerčných nehnuteľností, spoločnosť MVGM, rozširuje svoje portfólio o správu desiatich obchodných centier vlastnených realitným fondom v správe spoločnosti Tatra Asset Management. BRATISLAVA, 27. apríl 2021
prejsť na článok