Vymáhanie pohľadávok, call centrum, prieskum - CreditCall

Využite služby v oblasti vymáhania pohľadávok, outsourcingového call centra a prieskumne agentúry, ktorá posunie aj vaše podnikanie na na vyššiu úroveň.

prejsť na web

CreditCall a manažment pohľadávok: Ako predísť nezaplateným faktúram efektívne?

Jednou zo štyroch divízii v CreditCall je inkaso alebo manažment (správa) pohľadávok. Užitočná možnosť pre právnické osoby v prípade, že im druhá strana nezaplatí faktúru, účet či splátku. Celý proces začína tzv. skorým inkasom. Z poverenia našim obchodný

prejsť na článok

Etika a anonymita v prieskumoch: Ako CreditCall chráni údaje respondentov a zabezpečuje nezávislosť v zozbieraných dátach

Jednou z činností, ktorú má na starosti v CreditCall samostatná divízia, je prieskum trhu. Vďaka tomuto nástroju vieme našim obchodným partnerom pomôcť zhromažďovať informácie, napr. o potenciálnych zákazníkoch, ich nákupných návykoch, overuje sa záujem

prejsť na článok

Ako nastaviť a optimalizovať infolinku pre váš biznis?

Infolinka je dôležitou súčasťou každého biznisu. Stará sa o spokojnosť zákazníkov a výrazne ovplyvňuje to, či sa k vám ešte niekedy vrátia. Pri jej nastavení musíte myslieť na niekoľko kľúčových požiadaviek, pričom zabúdať by ste nemali ani na jej optimal

prejsť na článok

Zákaznícky servis ako základ rastúceho e-commerce

Keď sa rozhodnete, že si založíte e-shop a budete svoje produkty alebo služby predávať cez internet, mali by ste vedieť, že existuje viacero faktorov, ktoré budú mať dopad na váš úspech. Okrem cien, samotnej webstránky či veľkosti portfólia je dôležitý aj

prejsť na článok

Medzinárodný deň call centier! Jedinečná oslava!

Dnes, 24. júla oslavujeme Medzinárodný deň call centier. Tento deň nám pripomína, že profesia operátora je kľúčovým spojením medzi firmami a ich zákazníkmi. Prvýkrát ho zaviedla Medzinárodná asociácia call centier (IACC) v roku 2011. Dnešný dátum ni

prejsť na článok

Jesenná e-commerce sezóna 2024 sa pomaly rozbieha. Ako pomôžeme vášmu e-shopu?

Jeseň so sebou prináša viacero výziev a príležitostí pre mnohých vlastníkov internetových obchodov. Chceli by ste ich využiť na podporu predaja a zvýšenie tržieb? V tom prípade čítajte ďalej. Pripravili sme si všetky dôležité informácie, ktoré vám s tým v

prejsť na článok

Ako si poradiť s dlžníkom? Nechajte to na CreditCall

Nezaplatil vám klient alebo obchodný partner faktúru a odrazu sa ani neozýva? Zbytočne nečakajte a začnite s vymáhaním pohľadávky. Ako celý tento proces vyzerá a na čo by ste nemali zabúdať? Máme pre vás všetky informácie. Dávajte si pozor na preml

prejsť na článok

Čo znamenajú QCalls?

Premýšľali ste niekedy nad tým, že by ste si nechali spraviť prieskum trhu? V tom prípade ste sa mohli stretnúť s označením QCalls, resp. Quality Calls. Táto overená metóda vám dokáže poskytnúť množstvo podrobných informácií o zákazníkoch a ich nákupnom s

prejsť na článok

Príbehy CreditCallu: Operátori prieskumov Miroslava Škumatová a Jozef Baláž

Pre úspešný a efektívny prieskum je nevyhnutné mať skvelý tím ľudí – anketárov,  ktorí radi telefonujú, vedia viesť rozhovory s rôznymi typmi respondentov, sú dôslední, spoľahliví a majú organizačné schopnosti. Naši operátori sú pred každým novým prieskum

prejsť na článok

Predvianočný prieskum trhu 2024: Na čo sa pripraviť?

Vianoce sú pre obchodníkov jedným z najdôležitejších období roka, ktoré im dokáže priniesť výrazné zvýšenie tržieb. Platí to však len vtedy, keď sa naň v predstihu správne pripravia. Okrem dostatočných skladových zásob je kľúčové poznať svojich zákazníkov

prejsť na článok