Najčastejšie otázky zákazníkov

Vážení zákazníci, snažíme sa vám poskytnúť maximum informácií k ponúkanému tovaru aj k podmienkam nákupu. Napriek tomu sa môže stať, že sme niečo zabudli. Neváhajte nás prosím kontaktovať e-mailom s akýmkoľvek dotazom. Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Prečo kúpiť?Môžem si tovar zapožičať?Dodacia dobaAko riešiť opravu?Môžem sám predávať?Ako vybaviť reklamáciu? Prečo kúpiť gril Muurikka? Výrobky fínskej spoločnosti  Muurikka  sú v Škandinávii takmer pol storočia doslova synonymom pre vonkajšie varenie. Obľúbenosť je zaistená vďaka ich vysokej kvalite, nápaditému dizajnu, funkčné odlišnosti od konkurencie a predovšetkým  vysokej úžitkovej hodnote. Väčšina výrobcov sa snaží dosiahnuť originality, ale v prípade Muurikky sa to dlhodobo darí.Ako vhodný príklad poslúži  Muurikka Smoker   multifunkčné zariadenie, ktoré vypĺňa miesto medzi elektrickými a klasickými grily na drevené uhlie. Z oboch preberá to pozitívne, už nemusíte robiť kompromis. Jedlo pripravíte zdravo, bez nebezpečných látok a pritom krásne prevoňané dymom. Riešenie elektrický gril, rúra a udiareň v jednom, neponúka žiadny iný výrobca na našom trhu. Ale to nie je všetko. Vďaka unikátnemu tvaru je teplo rovnomerne rozložené, a tak Muurikka Smoker ugriluje nielen klasické steaky, filety z ryby, ale aj dôkladne prepečie dvojkilový pečienku, celé kurča alebo chleba. Za svoje peniaze získa zákazník naozaj výnimočný produkt. Produkt, ktorý zaujme všetkých hostí na vašom grilovanie.Originálne  panvy Muurikka  prinášajú do Česka nový spôsob grilovania na otvorenom ohni. Panvica udrží jedlo šťavnaté, môžete v priebehu jeho prípravy pridávať marinádu, nič nebude kvapkať ani padať do ohňa. Objavte rozdiel v grilovaní na klasickom rošte alebo na panvici. Vyskúšajte pripraviť na otvorenom ohni napríklad lievance či vajíčka, uvidíte, ako báječne budú chutiť. Masívna panvica vážiaci cez 5 kg, vám navyše bude slúžiť po celý život Môžem si gril Muurikka Smoker vyskúšať alebo si ho požičať? Áno, je to možné. Stačí si  objednať vypožičaní grilu Muurikka Smoker . Navyše, ak gril u nás do týždňa od zapožičania zakúpite, odpočítame vám poplatok za požičanie z ceny objednávky. Ako dlho trvá dodanie, je možný osobný odber bez poplatku? Tovar skladom väčšinou expedujeme do dvoch pracovných dní od dňa prijatia objednávky. Zákazník obdrží zásielku do štyroch pracovných dní od objednania. Ak sa ponáhľate, povedzte nám prosím svoju požiadavku telefonicky. Vyvinieme maximálne úsilie, aby ste tovar obdržali čo najskôr. Tovar na externom sklade obdržíme většnou do 2-3 týždňov.Okamžitý odber bez poplatku je potom možný na adrese:Horavia s.r.o.Hněvkovského 30/65, Brno 617 00 Ako je zaistený servis? Záručný aj pozáručný  servis je zaistený  našou firmou. Pre záručný servis využite  reklamačného formulára  alebo nás kontaktujte telefonicky.Pred zakúpením Muurikka Smoker sa niektorí zákazníci pýtajú na poruchovosť vykurovacieho telesa a jeho prípadnú výmenu. Vykurovacie teleso je dostupný ako náhradný diel  a možno ho veľmi ľahko vymeniť Môžem Muurikka výrobky predávať? Firmy: Zaujali vás Muurikka výrobky a radi by ste ich ponúkli na ďalší predaj vo vašej predajni? Chcete svojim zákazníkom ponúknuť originálne výrobky a odlíšiť sa od konkurencie? Kontaktujte nás, budeme potešení vašim záujmom a predstavíme vám možnosť zaujímavé spolupráce.Spotrebitelia: Ste s Muurikka výrobkami spokojní a zvažujete, že je odporučíte známym? Kontaktuje nás, radi vás odmeníme za vašu priazeň. Ako vybavíte reklamáciu alebo vrátenie tovaru do 14 dní? Ak tovar nefunguje správne, kontaktujte nás prosím pomocou  reklamačného formulára  alebo nás kontaktujte telefonicky. Chybný tovar po dohode s vami opravíme, vymeníme za nové alebo vám vrátime peniaze.V prípade nároku na vrátenie peňazí do 14 dní od zakúpenia tovaru, prosíme o vyplnenie na to určeného formulára. Peniaze vám vrátime do štrnástich dní, a to vrátane sumy, ktorú ste platili za dopravu od nás k vám.Tovar nám prosím vracajte čisté a riadne zabalené, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. The post Najčastejšie otázky zákazníkov first appeared on Muurikka.

prejsť na článok

Všetko o VakuPRO® teraz na novej webovej stránke

Na webe PROPASIV sme pre vás pripravili úplne novú stránku o vákuovej izolácii VakuPRO®. Vďaka praktickým vizualizáciám získate predstavu o použití VakuPRO® v najrôznejších situáciách. Nevyhnutnou súčasťou sú aj komplexné informácie o našich riešeniach a

prejsť na článok

Fóliovníky od A po Z - všetko, čo o nich potrebujete vedieť

Radosť, keď si vypestujete vlastnú zeleninu, je neopísateľná. Ak máte na záhrade kúsok miesta, kam môžete umiestniť fóliovník, neváhajte. V tomto článku sme si pre vás prichystali odpovede na najčastejšie otázky, ktoré vás v súvislosti s fóliovníkmi môžu

prejsť na článok

Zhodnotenie predvolebných prieskumov po voľbách

Ako hodnotíme predvolebné prieskumy, keď poznáme reálne výsledky volieb? V článku odpovedáme na vaše najčastejšie otázky, s ktorými sa na nás obraciate. The post Zhodnotenie predvolebných prieskumov po voľbách appeared first on NMS Market Research.

prejsť na článok

Najčastejšie chyby pri poistení majetku

Najčastejšie chyby pri poistení majetku Poistenie majetku je pre vás dôležité preto, že kryje škody vo vašej domácnosti, na byte či dome. Pre mnohých ľudí, žiaľ, končí ochrana majetku vo chvíli, keď si uzatvoria poistnú zmluvu.  Tento  omyl  vás  však v k

prejsť na článok

Čo je najčastejšou témou pri našich návštevách?

Hlavnými témami v sociálnej oblasti je transformácia a digitalizácia sociálnych služieb, čo je často žiadané pri našich stretnutiach a na asociáciách. Systém HelpLivi prináša do sociálnych zariadení modernizáciu a ponúka elektronické zaznamenávanie sociál

prejsť na článok