Pred pár rokmi takmer nepoznané a momentálne svojou dôležitosťou priamo na Olympe. Online hodnotenia spoločností, produktov, služieb a prakticky všetkého, čo môžeme hodnotiť, budú hrať v roku 2017 veľmi významnú rolu pri budovaní vašej reputácie. Už teraz sú tým kľúčovým rozhodovacím faktorom, ktorý hovorí ostatným, či sa majú alebo nemajú zaoberať vašimi produktami a službami. Ako sa hovorí, čísla nepustia: 84% užívateľov dôveruje online hodnoteniam rovnako ako osobnému doporučeniu od známeho 90% užívateľov si vie utvoriť názor na obchod, produkt, alebo službu z menej ako 10 hodnotení 74% spotrebiteľov verí viac lokálnym podnikom na základe kladných hodnotení 58% užívateľov považuje za najdôležitejšie hviezdičkové hodnotenia 87% užívateľov nebude zvažovať využite vašej služby, alebo kúpu vášho produktu, ak sú hodnotenia nízke. [Zdroj dát] Vďaka narastajúcim možnostiam hodnotenia, ako sú napríklad mobilné aplikácie, či špecializované stránky na zber hodnotení, cez ktoré najčastejšie hodnotíme produkty, jedlo a pobyty, je výber toho správneho produktu, alebo služby pre nás ako spotrebiteľov, oveľa jednoduchší. Dôležité pre Google Hodnotenia zobrazuje Google v lokálnych výsledkoch vyhľadávania priamo pri výsledkoch hľadania, čo výrazne urýchľuje rozhodovanie užívateľa, ktorý podnik navštívi. Rozhodovať môže výška hodnotenia, no pre niektorých môže byť určujúci aj počet hodnotení, čiže kvantita prebije kvalitu. Takto môžu vyzerať výsledky vyhľadávania na dotaz „reštaurácie v mojom okolí“. Pre ktorú by ste sa rozhodli vy? Čo to však znamená pre majiteľov obchodov, reštaurácií, ubytovacích zariadení a e-shopov? Tí môžu byť samozrejme radi, že vďaka jednoduchej funkcionalite sa môžu ich produkty, alebo služby predávať oveľa jednoduchšie a rýchlejšie, no na druhej strane by mali byť pripravení zvládať krízovú komunikáciu v prípade negatívnych recenzií. Či sú negatívne recenzie oprávnené, alebo nie (bohužiaľ stáva, sa aj to), odporúčame ich vždy vykomunikovať a nikdy nemazať. To, že recenziu nezmažete, ale na ňu odpoviete, dá ostatným užívateľom oveľa viac, ako to, čo by dalo vymazanie recenzie vám. Vždy však pamätajte na to, že na negatívnu recenziu treba reagovať s triezvou hlavou, nikdy to nerobte po prvom prečítaní. Ak sa aj stalo, že pochybenie bolo skutočne na vašej strane, nebojte sa ho priznať a ospravedlniť sa zaň. Navrhnite možné riešenia a skúste vylepšiť svoju reputáciu. Ako ste na tom vy? Majú vaši zákazníci možnosť hodnotiť vaše služby, či produkty? Ak by náhodou nie, implementácia tejto funkcionality by mala byť medzi prvými na zozname. Príspevok Nepodceňujte význam hodnotení zobrazený najskôr .
Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom
prejsť na článokVizitky už dlhú dobu predstavujú viac ako len odovzdanie kontaktu na kartičke. A firmy si na nich dávajú čoraz viac záležať. Stále má vo všeobecnosti ten rovnaký tvar, rovnaké rozmery. No nesie oveľa väčšie posolstvo. Článok Význam reprezentatívnej vizitk
prejsť na článokHTML (Hypertext Markup Language) je základný stavebný kameň každej webovej stránky. Ako jazyk určený na štruktúrovanie a prezentáciu obsahu na internete, HTML používa rôzne tagy alebo značky na definovanie rôznych častí webového obsahu. Príspevok Základy
prejsť na článokNa začiatku si musíme uvedomiť že pri horení v krbe, sporáku na drevo alebo krbových kachliach dochádza k spaľovaniu kyslíka a ten potom odchádza von komínom. Význam nasávania s exteriéru je hlavne v tom aby sme si nespaľovali kyslík s domácnosti ktorý je
prejsť na článokHokejové rukavice sú po hokejke druhým najčastejšie kupovaným artiklom. Nepodceňujte preto ich výber a doprajte svojim prstom pocit bezpečia a komfortu. Ako sa však vyznať v spleti produktov a ich výkonnostých tried? Ktoré rukavice vás dostatočne ochránia
prejsť na článok