Odvysielaný webinár na tému Prečo a kedy by som si mala dať zmraziť vajíčka social freezing?

Odvysielaný webinár: youtube.com/gyncarePrečo a kedy by som si mala dať zmraziť vajíčka social freezing?Presenter: MUDr. Andrea Grendelová, PhD.Skúsená odborníčka, gynekologička z Gyncare centra v KošiciachZmrazením vajíčok získava žena šancu na neskoršie tehotenstvo. Odobraté vajíčka sú zmrazené a bezpečne uskladnené do chvíle, keď nastane ten správny čas, keď do života príde ten správny partner. Na webinári vám poskytneme všetky potrebné informácie na to, aby ste sa vedeli správne rozhodnúť, kým nie je neskoro. Zmrazením vajíčok si „poistite“ možnosť byť mamou aj vo vyššom veku, pretože odobraté vajíčka nestarnú. Aj vy chcete mať jasno v týchto otázkach? Pozrite si náš ďalší webinár. Príspevok Odvysielaný webinár na tému Prečo a kedy by som si mala dať zmraziť vajíčka social freezing? je zobrazený ako prvý na Gyncare.sk.

prejsť na článok

Odborné podujatie (webinár) pre sestry

Viac informácií o podujatí a registráciu nájdete tu. Príspevok Odborné podujatie (webinár) pre sestry je zobrazený ako prvý na Gyncare.sk.

prejsť na článok

HOW UNIVERSITIES COMMUNICATE WITH THE PUBLIC VIA SOCIAL MEDIA: A CONTENT ANALYSIS

ABSTRACT:In recent years, social media have developed the strong potential to effectively communicate and to create a value proposition about university educational services, research activities and their third role. The social media content should be des

prejsť na článok

Sociálne a Komunity

Sociálne siete a nástroje pre médiá ako Facebook a Twitter sú dnes neodškriepiteľne najdôležitejšími kanálmi pre interakciu so zákazníkmi a vašou firmou. Nemôžu sa ignorovať (a nemali by sa), pretože tu sa zdržiavajú vaši zákazníci. V tejto časti sa ako n

prejsť na článok

THE IMPACT OF BRAND-VOICE INTEGRATION AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON SOCIAL MEDIA MARKETING

ABSTRACT:Corporate identity plays an important role in the success and competitiveness of businesses in today’s dynamic business environment. It encompasses brand identity, organisational culture, values, and reputation, and is key in building relationshi

prejsť na článok

VIRTUAL VOICES FOR SUSTAINABLE VALUES: EXPLORING CONTENT THEMES AND ADVOCACY STRATEGIES IN THE SUSTAINABILITY PROMOTION OF VIRTUAL INFLUENCERS

ABSTRACT:As the concept of sustainability has gained significant attention in recent years as a critical response to escalating environmental challenges and societal shifts, the influence of virtual influencers in promoting sustainability has become a foc

prejsť na článok