OTVÁRATE UMYVÁRKU ?

Keď Vás napadne prvotná myšlienka otvorenia autoumyvárne, musíte sa zamyslieť nad mnohými faktormi, ktoré ovplyvňujú Váš vstup na trh a úspech v budúcnosti. Všetky detaily si treba vopred dobre uvedomiť, zvážiť svoj východiskový bod a svoje možnosti, vytvoriť predbežný rozpočet a pripraviť stratégiu štartu. KOMPLETNÉ VYBAVENIE NA STIAHNUTIE TU.       POPIS ZÁKLADNÝCH PROGRAMOV NA STIAHNUTIE TU. ZÁSADNÉ OTÁZKY LOKALITA PRIESTOR IDENTIFIKÁCIA A PROPAGÁCIA VYBAVENIE ĽUDSKÉ ZDROJE LOKALITA: Keď sú ponúkané služby autoumyvárne na viditeľnom mieste, vtedy Vás okolie vníma ako súčasť a vy sa etablujete na trh oveľa rýchlejšie a za menej finančných prostriedkov vynaložených na propagáciu. Výber danej lokality je kľúčovou otázkou, a preto jej výberu venujte veľkú pozornosť, všímajte si možnosti lokality a či sa v jej okolí nachádza: nákupné centrum reštaurácia business park športový areál obytná zóna parkovací dom zvýšená frekvencia motoristov (čerpacia stanica, frekventovaná cesta alebo križovatka, autoservis, pneuservis, autopredajňa, fast food, ) PRIESTOR: Keď je priestor na vykonávanie služieb autoumyvárne ideálny, vtedy sa práca stane jednoduchšou a aj dobrý výsledný efekt je dosiahnuteľný oveľa skôr. Priestor kde sa prevádzkujú služby autoumyvárne by mal spĺňať základné kritériá, a preto si treba vopred všimnúť či má alebo nemá: dostatočnú veľkosť dostatočnú vybavenosť (čistička vody, kanalizácia, elektrika, voda, osvetlenie, wc, kancelársky priestor, sklad, požiarno poplachové smernice, ) vizuálnu kvalitu počiatočné investície AK NIE JE PRIESTOR VÁŠ A BUDETE SI HO PRENAJÍMAŤ, ZAUJÍMAJTE SA A ZVÁŽTE: koľko bude stáť jeho prenájom na akú dlhú dobu môže byť zazmluvnený (čím dlhšie tým lepšie) koľko je potrebné zaplatiť vopred aké sú približné mesačné náklady IDENTIFIKÁCIA A PROPAGÁCIA Správne prezentovaná firma a jej ponúkané služby sú prvotnou informáciou pre zákazníka autoumyvárne, a preto sú jednoduchosť, prehľadnosť a atraktivita veľmi dôležité. Ak disponujete kreatívnym myslením, viete si celé promo návrh loga, vizitky, promo materiálov a webu vytvoriť aj svojpomocne, ale kľudne môžete osloviť reklamnú agentúru, ktorá zastreší Váš branding kompletne. DBAJTE NA: jednoduchý a výstižný názov jednoduché logo zrozumiteľný cenník (základné programy s obsahom vykonanej práce, rozdelenie cien podľa veľkosti vozidiel alebo percentuálny príplatok za väčšie vozidlo, info o čase jednotlivých úkonov, príplatok za nadmerné znečistenie, ) jednoduchý web VYBAVENIE Ak je vybavenie v autoumyvárni kvalitné a určené na profesionálne používanie, tak aj práca ide od ruky a málo krát sa stane, že Vás zradí a prestane fungovať. Preto sa už na začiatku oplatí zadovážiť si kvalitné strojné vybavenie ako aj príslušenstvo a chemikálie na samotné čistenie automobilov. ZÁKLADNÉ STROJNÉ VYBAVENIE: vysokotlakový vodný čistič 700 2000 € alebo parný čistič 3500 € ( el.380 V ) 8250 € ( naftový ) vysávač na mokré a suché vysávanie 300 600 € extraktor (tepovač) 300 800 € ZÁKLADNÁ CHÉMIA: autošampón 20 € univerzálny čistič 15,5 € čistič kolies 22 € tekutý vosk 18,5 € super oživovač pneumatík 29 € čistič okien a skiel 15 € mliečko na plasty 28 € tepovač 21 € deodorant interiérov 15 € ZÁKLADNÉ PRÍSLUŠENSTVO: 2 x vedro na kolieskach 10 30 € 3 x umývacia špongia 3,6 € špongia na hmyz a asfalt 1,8 € 2 x silikónová stierka 20 € syntetická jelenica alebo waflový uterák 7,5 € 2 x 2l tlaková nádoba 38 € 2 x špongia na tepovanie 3 € 6 x fľaša s rozprašovačom 27 € kefka 2 5 € kefka na psie chlpy 5,5 € aplikačná fľaša 2 € 10 až 20 x mikroutierka 20 40 € rukavičky 7,3 € veľká miska 5 10 € debnička 5 € igelitové tašky 2-3 € ( 60ks ) OSTATNÉ VYBAVENIE: registračná pokladňa 300 400 € vizitky, letáky, veľký cenník, reklamné tabule 200 400 € jednotné pracovné oblečenie poličky na chémie a príslušenstvo administratívny kútik kôš ĽUDSKÉ ZDROJE Môžete mať perfektnú lokalitu, super propagáciu, vyhovujúci priestor a kvalitné vybavenie no Vaším najväčším tromfom sa musí stať kvalita odvedenej práce a tú dokážete len Vy a kvalifikovaní, slušne zaplatení pracovníci, v kolektíve kde vládne dobrá a pohodová nálada. Poriadne si premyslite akí ľudia Vás budú sprevádzať pri Vašom rozvoji, ako ich ohodnotíte, čo od nich budete presne vyžadovať pravidlá určujete len a len Vy a tie treba na začiatku vzťahu presne vyšpecifikovať TÝMTO ČLÁNKOM JE POUKÁZANÉ LEN NA ZÁKLADNÉ OTÁZKY, KTORÉ VÁM UĽAHČIA POZRIEŤ SA NA PROBLEMATIKU KOMPLEXNE A UTVORIŤ SI NÁZOR URČITE SI NA NE ODPOVEDZTE EŠTE PRED SAMOTNÝM ROZHODNUTÍM OTVORENIA UMYVÁRNE DRŽÍME PALCE! The post OTVÁRATE UMYVÁRKU ? appeared first on Profiautokozmetika.sk.

prejsť na článok

PORADENSTVO

Autokozmetika Star Brite pripravila pre novovznikajúce ručné autoumyvárne kompletné poradenstvo. Poradenstvo spočíva v analýze krokov potrebných ešte pred vstupom na trh, v poradenstve komplexnej problematiky pri vstupe na trh, v kompletnom zaškolení prac

prejsť na článok

Pozorovacia hra: dokážete za menej ako 20 sekúnd spozorovať muža, ktorý sa skrýva medzi týmito ľuďmi?

Vizuálne testy sú skvelým spôsobom, ako zvýšiť ostrosť vnímania a zručnosť. Tieto grafické hádanky, ktoré testujú naše pozorovacie a koncentračné schopnosti, sa stali obľúbenou zábavou na zbystrenie mysle. Dnes vám ponúkame zaujímavú výzvu, ktorá otestuje

prejsť na článok

SEO a prečo vám nenastavím, aby ste boli prvý v Googli

Nieže by som nechcel, ale 1. nevenujem sa tomu, 2. nie je to také ľahké Search engine optimalization To je v celom znení často používaná skratka SEO. V preklade optimalizácia pre vyhľadávače. V našich končinách sa bavíme väčšinou o Googli, v Českej repub

prejsť na článok

Platený antivírus alebo antivírus zdarma. Ktorý si vybrať?

Táto otázka je jednou z tých večných, neustále sa opakujúcich, podobne ako otázka o tom, či bola skôr sliepka alebo vajce. Ako je tomu teda naozaj? Aké sú výhody platených verzií antivírových programov a naopak, čo okrem ceny je výhodou tých bezplatných?

prejsť na článok