Keď Vás napadne prvotná myšlienka otvorenia autoumyvárne, musíte sa zamyslieť nad mnohými faktormi, ktoré ovplyvňujú Váš vstup na trh a úspech v budúcnosti. Všetky detaily si treba vopred dobre uvedomiť, zvážiť svoj východiskový bod a svoje možnosti, vytvoriť predbežný rozpočet a pripraviť stratégiu štartu. KOMPLETNÉ VYBAVENIE NA STIAHNUTIE TU. POPIS ZÁKLADNÝCH PROGRAMOV NA STIAHNUTIE TU. ZÁSADNÉ OTÁZKY LOKALITA PRIESTOR IDENTIFIKÁCIA A PROPAGÁCIA VYBAVENIE ĽUDSKÉ ZDROJE LOKALITA: Keď sú ponúkané služby autoumyvárne na viditeľnom mieste, vtedy Vás okolie vníma ako súčasť a vy sa etablujete na trh oveľa rýchlejšie a za menej finančných prostriedkov vynaložených na propagáciu. Výber danej lokality je kľúčovou otázkou, a preto jej výberu venujte veľkú pozornosť, všímajte si možnosti lokality a či sa v jej okolí nachádza: nákupné centrum reštaurácia business park športový areál obytná zóna parkovací dom zvýšená frekvencia motoristov (čerpacia stanica, frekventovaná cesta alebo križovatka, autoservis, pneuservis, autopredajňa, fast food, ) PRIESTOR: Keď je priestor na vykonávanie služieb autoumyvárne ideálny, vtedy sa práca stane jednoduchšou a aj dobrý výsledný efekt je dosiahnuteľný oveľa skôr. Priestor kde sa prevádzkujú služby autoumyvárne by mal spĺňať základné kritériá, a preto si treba vopred všimnúť či má alebo nemá: dostatočnú veľkosť dostatočnú vybavenosť (čistička vody, kanalizácia, elektrika, voda, osvetlenie, wc, kancelársky priestor, sklad, požiarno poplachové smernice, ) vizuálnu kvalitu počiatočné investície AK NIE JE PRIESTOR VÁŠ A BUDETE SI HO PRENAJÍMAŤ, ZAUJÍMAJTE SA A ZVÁŽTE: koľko bude stáť jeho prenájom na akú dlhú dobu môže byť zazmluvnený (čím dlhšie tým lepšie) koľko je potrebné zaplatiť vopred aké sú približné mesačné náklady IDENTIFIKÁCIA A PROPAGÁCIA Správne prezentovaná firma a jej ponúkané služby sú prvotnou informáciou pre zákazníka autoumyvárne, a preto sú jednoduchosť, prehľadnosť a atraktivita veľmi dôležité. Ak disponujete kreatívnym myslením, viete si celé promo návrh loga, vizitky, promo materiálov a webu vytvoriť aj svojpomocne, ale kľudne môžete osloviť reklamnú agentúru, ktorá zastreší Váš branding kompletne. DBAJTE NA: jednoduchý a výstižný názov jednoduché logo zrozumiteľný cenník (základné programy s obsahom vykonanej práce, rozdelenie cien podľa veľkosti vozidiel alebo percentuálny príplatok za väčšie vozidlo, info o čase jednotlivých úkonov, príplatok za nadmerné znečistenie, ) jednoduchý web VYBAVENIE Ak je vybavenie v autoumyvárni kvalitné a určené na profesionálne používanie, tak aj práca ide od ruky a málo krát sa stane, že Vás zradí a prestane fungovať. Preto sa už na začiatku oplatí zadovážiť si kvalitné strojné vybavenie ako aj príslušenstvo a chemikálie na samotné čistenie automobilov. ZÁKLADNÉ STROJNÉ VYBAVENIE: vysokotlakový vodný čistič 700 2000 € alebo parný čistič 3500 € ( el.380 V ) 8250 € ( naftový ) vysávač na mokré a suché vysávanie 300 600 € extraktor (tepovač) 300 800 € ZÁKLADNÁ CHÉMIA: autošampón 20 € univerzálny čistič 15,5 € čistič kolies 22 € tekutý vosk 18,5 € super oživovač pneumatík 29 € čistič okien a skiel 15 € mliečko na plasty 28 € tepovač 21 € deodorant interiérov 15 € ZÁKLADNÉ PRÍSLUŠENSTVO: 2 x vedro na kolieskach 10 30 € 3 x umývacia špongia 3,6 € špongia na hmyz a asfalt 1,8 € 2 x silikónová stierka 20 € syntetická jelenica alebo waflový uterák 7,5 € 2 x 2l tlaková nádoba 38 € 2 x špongia na tepovanie 3 € 6 x fľaša s rozprašovačom 27 € kefka 2 5 € kefka na psie chlpy 5,5 € aplikačná fľaša 2 € 10 až 20 x mikroutierka 20 40 € rukavičky 7,3 € veľká miska 5 10 € debnička 5 € igelitové tašky 2-3 € ( 60ks ) OSTATNÉ VYBAVENIE: registračná pokladňa 300 400 € vizitky, letáky, veľký cenník, reklamné tabule 200 400 € jednotné pracovné oblečenie poličky na chémie a príslušenstvo administratívny kútik kôš ĽUDSKÉ ZDROJE Môžete mať perfektnú lokalitu, super propagáciu, vyhovujúci priestor a kvalitné vybavenie no Vaším najväčším tromfom sa musí stať kvalita odvedenej práce a tú dokážete len Vy a kvalifikovaní, slušne zaplatení pracovníci, v kolektíve kde vládne dobrá a pohodová nálada. Poriadne si premyslite akí ľudia Vás budú sprevádzať pri Vašom rozvoji, ako ich ohodnotíte, čo od nich budete presne vyžadovať pravidlá určujete len a len Vy a tie treba na začiatku vzťahu presne vyšpecifikovať TÝMTO ČLÁNKOM JE POUKÁZANÉ LEN NA ZÁKLADNÉ OTÁZKY, KTORÉ VÁM UĽAHČIA POZRIEŤ SA NA PROBLEMATIKU KOMPLEXNE A UTVORIŤ SI NÁZOR URČITE SI NA NE ODPOVEDZTE EŠTE PRED SAMOTNÝM ROZHODNUTÍM OTVORENIA UMYVÁRNE DRŽÍME PALCE! The post OTVÁRATE UMYVÁRKU ? appeared first on Profiautokozmetika.sk.
Autokozmetika Star Brite pripravila pre novovznikajúce ručné autoumyvárne kompletné poradenstvo. Poradenstvo spočíva v analýze krokov potrebných ešte pred vstupom na trh, v poradenstve komplexnej problematiky pri vstupe na trh, v kompletnom zaškolení prac
prejsť na článokVizuálne testy sú skvelým spôsobom, ako zvýšiť ostrosť vnímania a zručnosť. Tieto grafické hádanky, ktoré testujú naše pozorovacie a koncentračné schopnosti, sa stali obľúbenou zábavou na zbystrenie mysle. Dnes vám ponúkame zaujímavú výzvu, ktorá otestuje
prejsť na článokNieže by som nechcel, ale 1. nevenujem sa tomu, 2. nie je to také ľahké Search engine optimalization To je v celom znení často používaná skratka SEO. V preklade optimalizácia pre vyhľadávače. V našich končinách sa bavíme väčšinou o Googli, v Českej repub
Táto otázka je jednou z tých večných, neustále sa opakujúcich, podobne ako otázka o tom, či bola skôr sliepka alebo vajce. Ako je tomu teda naozaj? Aké sú výhody platených verzií antivírových programov a naopak, čo okrem ceny je výhodou tých bezplatných?
prejsť na článok