Mnohokrát sú platené alebo takzvané PR články na internet pridávané len preto, aby zvýšili povedomie o určite značke, produkte, či povedomí firmy. Iné spoločnosti však majú záujem aj o to, aby boli pre nich platené články užitočné z hľadiska SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Čo takýto článok musí mať? Kvalitný obsah primeranej dĺžky Čo si pod tým predstaviť? Aká dĺžka je primeraná? A aký obsah je kvalitný? Pokiaľ ide o užívateľov, tu platí, že radšej čítajú kratšie texty. Ale naopak, vyhľadávače majú radšej skôr dlhšie texty. Je teda potrebné zvoliť vhodný kompromis. Spravidla sa teda dĺžka platených článkov pohybuje okolo jednej normostrany. Pokiaľ ide o obsah, ten musí byť pre čitateľa v každom prípade prínosný. Žiadne kopírovanie Ak budete na svoje weby pridávať skopírované texty, úžitok Vám to určite neprinesie. Takéto techniky totiž vyhľadávač odhalí. Duplicitné texty potom v lepšom prípade ignoruje. V tom horšom hrozí dokonca pokuta! Pozor na nezmyselné odkazy! S odkazmi to v žiadnom prípade netreba preháňať. Ak jeden platený článok obsahuje desať odkazov, je jasné, že ide o reklamu. A odhalí to aj vyhľadávač. Stačí menej (2 3 odkazy) z jedného článku. Treba si tiež dávať pozor na to, aby kľúčové slová boli použité prirodzene a správne. Netreba ich do textu umiestňovať takpovediac nasilu! Rovnako tiež platí, že vždy treba písať o tom, na čo odkazujete. Často sa môžete stretnúť napríklad s textom na tému dovolenky, ktorý odkazuje na osobné autá. Nezmysel! Aj umiestnenie PR článku je dôležité Dobre premyslené umiestnenie PR článku je základom úspechu. Nikto nebude hľadať informácie o remeslách na webe, ktorý je venovaný móde! Ak má teda článok odkazovať na weby remeselníkov, musí byť umiestnený napríklad na blogu, ktorý sa tejto tematike venuje. Na odlišne obsahovo zameraných weboch si čitateľov nenájde. A čo z toho vyplýva? Aj platený článok môže priniesť výsledky z hľadiska SEO optimalizácie. Je však dôležité, aby bol správne napísaný a vhodne umiestnený. FOTO: © bakhtiarzein / Dollar Photo Club Príspevok Platené články. Aké musia byť z hľadiska SEO? zobrazený najskôr Platené články.sk.
Uvažuje o tom, že stavíte na propagáciu svojej firmy formou plateného PR článku? Určite to stojí za to. Platené články totiž nie sú voči cieľovej skupine tak agresívne, ako iné formy propagácie a reklamy. Preto sú vnímané omnoho pozitívnejšie. A budú pre
Chýba mi možnosť online rezervačného systému pre platené parkoviská. V rámci úspory času by som uvítal, ak by som si mohol vopred rezervovať miesto, ktoré mi najviac vyhovuje. Napríklad ak chcem ísť na obed do centra, tak nájsť parkovancie miesto Celý člá
prejsť na článokJe samozrejmé, že ak chce byť firma úspešná, musí mať s verejnosťou vybudované dobré vzťahy. Či už sa jedná o klientov, zamestnancov, štátne organizácie alebo investorov. Práve na tento účel slúži nástroj marketingovej komunikácie – public relations, teda
Už takmer každý bol zapojený v nejakom multi level marketingu. Asi 95% ľudí v ňom neuspelo a dnes za žiadnych okolnosti by už do podobného predajného systému nevstúpilo. Dôvod prečo veľa ľudí odmieta túto prácu (toto podnikanie) je viac : nechcú cho
Kde získať zľavu viac ako 50% - hromadné zľavy Článok, ktorý hovorí o tom ako získať zľavy od 50% - 90%.