Staršie články

Kde získať zľavu viac ako 50% - hromadné zľavy Článok, ktorý hovorí o tom ako získať zľavy od 50% - 90%.

prejsť na článok

PR články ako dôležitý nástroj public relations

Je samozrejmé, že ak chce byť firma úspešná, musí mať s verejnosťou vybudované dobré vzťahy. Či už sa jedná o klientov, zamestnancov, štátne organizácie alebo investorov. Práve na tento účel slúži nástroj marketingovej komunikácie – public relations, teda

prejsť na článok

Podnikáte v gastre? Na toto by ste nemali zabúdať!

Pandémia priniesla do oblasti gastra veľké zmeny. U niektorých, bohužiaľ, až likvidačné – a u iných pokus o presun do online priestoru. Či už išlo o donášky do domu, alebo jednoducho online prezentáciu. Aj v súčasnosti je to obrovský benefit ak online pr

prejsť na článok

5 dôvodov, prečo sa spoľahnúť na platené články

Uvažuje o tom, že stavíte na propagáciu svojej firmy formou plateného PR článku? Určite to stojí za to. Platené články totiž nie sú voči cieľovej skupine tak agresívne, ako iné formy propagácie a reklamy. Preto sú vnímané omnoho pozitívnejšie. A budú pre

prejsť na článok

Platené články. Aké musia byť z hľadiska SEO?

Mnohokrát sú platené alebo takzvané PR články na internet pridávané len preto, aby zvýšili povedomie o určite značke, produkte, či povedomí firmy. Iné spoločnosti však majú záujem aj o to, aby boli pre nich platené články užitočné z hľadiska SEO optimaliz

prejsť na článok

Nová rubrika - Stavebné sporenie

V tejto rubrike sa dočítate všetky základné informácie o stavebnom sporení a taktiež i aktuálne články z tejto oblasti. Veríme, že vám pomôže sa lepšie zorientovať v problematike a taktiež ušetriť nejaké peniaze. STAVEBNÉ SPORENIE

prejsť na článok