Počuli ste už výraz Inbound Marketing?

Počuli ste už niekedy výraz Inbound Marketing? V dnešnej dobe existuje množstvo marketingových metód a stratégií ako získať nových zákazníkov a udržať si tých existujúcich. Inbound marketing je metóda, ktorá pomáha prilákať zákazníkov formou hodnotného obsahu. Táto metóda je veľmi nenásilná a neotravuje ľudí ako iné formy marketingu a reklamy, ktoré ich prenasledujú na každom kroku. Práve naopak, prináša im riešenia a možnosti, ako vyriešiť ich existujúce problémy. Tieto riešenia môžu mať formu rôznych typov obsahu kdekoľvek na internete a slúžia na spojenie s potenciálnymi zákazníkmi v rôznych fázach nákupného cyklu. Príklady Inbound Marketingu Blogové príspevky Prípadové štúdie Vzdelávacie videá Webináre Newsletter so zaujímavosťami Podcasty Kvízy Kľúčom k úspešnému inbound marketingu je zaujať zákazníkov v každej fáze marketingového lievika, od prvotného povedomia, cez uvažovanie o nákupe až po rozhodnutie a následné odmenenie zákazníka aj po zrealizovaní nákupu. 4 fázy Inbound Marketingu V prvej fáze ide o prilákanie potenciálneho zákazníka, ktorý hľadá obsah, ktorý mu pomôže vyriešiť jeho problém. Úlohou firmy je teda vytvoriť obsah a poskytnúť ho potenciálnym zákazníkom v správnom čase na správnom mieste, na čo slúžia optimalizácie pre vyhľadávače, social media marketing a písanie blogových článkov.Ak prilákate tých správnych návštevníkov, v druhej fáze je dôležité premeniť ich na potenciálnych zákazníkov a vypýtať si od nich napríklad kontaktné údaje, aby ste sa s nimi vedeli spojiť a priviesť ich k nákupu.V tretej fáze sa potenciálni zákazníci menia na zákazníkov. Preto je dôležité využívať rôzne nástroje, ako e-mail marketing (newsletter), automatizáciu a monitorovanie sociálnych sieti, aby sme dokázali priviesť potenciálneho zákazníka až k nákupu.Posledná fáza slúži na odmenenie zákazníka. Je potrebné mu ukázať, že aj po nákupe mu máte čo ponúknuť. Budovanie vzťahov so zákazníkmi je dôležité pre dlhodobo efektívny marketing.  Inbound marketing je naozaj pre každého, kto si chce vybudovať hlbšie vzťahy so zákazníkmi. Ak poznáte svoju cieľovú skupinu, viete čo ich zaujíma, aké problémy najčastejšie riešia, mali by ste inbound marketing zaradiť do vašej marketingovej stratégie. Inbound marketing vám zaručí veľkú návratnosť investícii. Tak neváhajte a využite to vo svoj prospech a prospech vašej spoločnosti. Bol tento článok pre Vás užitočný a použijete túto metódu aj vo Vašom podnikaní? My ju vrelo odporúčame. A ak ešte stále neviete ako využiť Inbound Marketing, neváhajte sa nám ozvať na [email protected] a my Vám radi pomôžeme. Príspevok Počuli ste už výraz Inbound Marketing? je zobrazený ako prvý na NAKAZA.

prejsť na článok

Túžite po spokojných klientoch? Tento marketing zmení vaše podnikanie navždy

Žiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Počuli ste už výraz konverzačný marketing?

Pri kontakte so zákazníkmi si firmy musia uvedomiť, že komunikácia je vlastne dialóg, nie monológ. Je to obojsmerná cesta, ktorá si vyžaduje vstup od oboch strán. A konverzačný marketing je jedným z riešení, ktoré dokáže túto interakciu menežovať. Čo je t

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok