Počuli ste už výraz konverzačný marketing?

Pri kontakte so zákazníkmi si firmy musia uvedomiť, že komunikácia je vlastne dialóg, nie monológ. Je to obojsmerná cesta, ktorá si vyžaduje vstup od oboch strán. A konverzačný marketing je jedným z riešení, ktoré dokáže túto interakciu menežovať. Čo je to konverzačný marketing? Konverzačný marketing je prístup založený na dialógu v reálnom čase, ktorý firmy používajú na skrátenie predajného cyklu, získanie informácií o zákazníkoch a vytvorenie nákupnej skúsenosti s ľuďmi. Zapája publikum pomocou stratégie orientovanej na spätnú väzbu, ktorá zvyšuje lojalitu zákazníkov, zákaznícku základňu, angažovanosť a výnosy. Pomocou konverzačného marketingového softvéru si firmy prispôsobujú cestu kupujúceho, identifikujú záujemcov na rôznych platformách, riešia ich obavy a nasmerujú ich na správneho obchodného zástupcu alebo stránku produktu, aby dokončili nákup. Konverzačný marketing je o spájaní ľudských praktík s technológiou. Základom tohto prístupu je spätná väzba. Podporuje proces a pomáha spoločnostiam prispôsobiť svoju marketingovú stratégiu potrebám zákazníkov. Význam konverzačného marketingu Základom každej dobrej marketingovej stratégie je komunikácia. Technológia pomohla konverzačnému marketingu získať bezpečné miesto ako spoľahlivá marketingová stratégia pre webové stránky, sociálne médiá a e-mail. Jedným z hlavných driverov konverzačného marketingu je umelá inteligencia (AI). Umelá inteligencia v zákazníckych službách je rozsiahla, väčšina obchodníkov pozná softvér chatbotov. Chatboti, známi aj ako virtuálni asistenti, digitálni zamestnanci a inteligentní asistenti, sa stávajú čoraz bežnejšími. Ak si prezeráte webovú stránku a hľadáte nový kufor, chatbot vám môže pomôcť okamžite odpovedať na vaše otázky. To je presne dôvod, prečo ich v súčasnosti používa toľko spoločností. Na druhej strane, firma môže vedieť, ako zlepšiť produkty alebo služby, len so spätnou väzbou svojich zákazníkov. Spoločnosti sa môžu naladiť na to, čo hovoria spotrebitelia, kontrolou svojich účtov na sociálnych sieťach. Keď marketingový tím uverejňuje príspevky na sociálnych médiách, mal by držať krok so svojimi analýzami (ako sú napr. Facebook Analyticsa alebo Instagram Insights), aby mal prehľad o nákupných návykoch a záujmoch svojho publika. Prečo potrebujete konverzačnú marketingovú stratégiu? Sociálne médiá pokiaľ ide o marketing sa stali štandardom. Potenciálni zákazníci sú online denne a aj keď možno zámerne nenakupujú, chatbot zvyšuje šancu, že sa budú pýtať na váš produkt. Chatboti sú viac než len slávení zástupcovia služieb zákazníkom. Slúžia ako prvý kontaktný bod pre zákazníkov. Boti môžu buď ísť nad rámec toho, aby potešili potenciálneho kupca, alebo (keď to urobia nesprávne) ich môžu od nákupu úplne odradiť. Ľudia si spájajú služby zákazníkom so formulovanou konverzáciou s otázkami a odpoveďami, ktorá zvyčajne neuspokojí zákazníka a firmu. Technológia AI môže znovu objaviť spôsob, akým komunikujeme a zbierame cenné údaje, ktoré môžu pomôcť zlepšiť budúce zapojenie zákazníkov. Ako vytvoriť konverzačnú marketingovú stratégiu Vytvorenie konverzačnej marketingovej stratégie závisí výlučne od vašich obchodných cieľov. Dobrým začiatkom je identifikácia druhu problémov, ktoré chcete pre svojich zákazníkov vyriešiť. Identifikujte komunikačné kanály, ktoré potrebujete, či už chcete odpovedať na často kladené otázky, pomáhať pri nákupe alebo poskytovať viac informácií o vašich produktoch. Prispôsobte konverzácie tak, aby poskytovali správny obsah v správnom štádiu cesty zákazníka. Vlastné zasielanie správ, ktoré vyhovuje správaniu zákazníkov, povedie k autentickejším spojeniam. Získajte spätnú väzbu od svojich zákazníkov, aby ste rozpoznali oblasti zlepšenia a ďalej zlepšili svoju stratégiu. Výhody konverzačného marketingu Ak sa konverzačný marketing robí správne, môže pomôcť podnikom etablovať sa na vysoko konkurenčnom trhu. Pozrite sa na niektoré z jeho výhod nižšie: Poskytuje cenné informácie o zákazníkoch Konverzačný marketing je jedným z najlepších spôsobov, ako zistiť, čo sa vašim zákazníkom páči a čo nepáči. Priamo od nich budete počuť, čo vám umožní získať cenné poznatky vo veľkom meradle, ktoré potom možno použiť na zlepšenie vašich produktov, procesov, interakcií so zákazníkmi a obsahu. Buduje silné vzťahy Pomocou konverzačného marketingu môžu firmy osloviť svoje publikum na rôznych kanáloch a poskytnúť im rýchlejší spôsob, ako vás kontaktovať. Poskytovanie autentických zážitkov s ľudským dotykom, neustále sa zameriavajúce na zlepšovanie, pomôže vybudovať stabilné vzťahy so zákazníkmi. Presúva kupujúcich nadol po predajnom lieviku Marketing a predaj spolupracujú s konverzačným marketingom. Táto integrácia umožňuje vyššie konverzie, čo znamená, že zákazníci sa môžu rýchlejšie pohybovať smerom nadol predajným lievikom. Chatboty môžu napríklad posielať kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov priamo obchodným zástupcom alebo rezervovať stretnutia v reálnom čase. Zlepšuje úroveň zapojenia Povolenie individuálnych interakcií s vašimi zákazníkmi im poskytuje priamy prístup k vášmu informačnému panelu prostredníctvom interaktívnych médií. Čím je vaša skúsenosť prispôsobenejšia, tým je pravdepodobnejšie, že zákazníci zapoja vaše komunikačné kanály. Konverzačný marketing v inbound marketingu Inbound marketing je o vytváraní hodnoty pre vašich zákazníkov prostredníctvom personalizovanej podpory, písania blogov alebo interakcie s nimi na sociálnych sieťach. Existuje veľa podobností medzi hlavnými myšlienkami konverzačného marketingu a prichádzajúceho marketingu. Konverzačný marketing je tiež súčasťou inbound marketingového dáždnika, podobne ako blogovanie alebo e-mailový marketing. Konverzácie zohrávajú významnú úlohu počas celého životného cyklu zákazníka. Prichádzajúci marketing umožňuje spoločnostiam prilákať potenciálnych zákazníkov, ktorých môžu zaujať a potešiť pomocou konverzačného marketingu. Poskytuje publiku kontrolu a umožňuje im interagovať s vašou značkou spôsobom, ktorý uprednostňujú. Takže praktizovanie konverzačného marketingu ako súčasti vašej stratégie inbound marketingu je správna cesta. Poďme sa o tom porozprávať Od jaskynných kresieb, listov, telegramov a poštových holubov sme prešli dlhú cestu. Je to najjednoduchšia komunikácia, aká kedy bola, a vaša spoločnosť by to mala využiť. Rozvíjanie dobrých vzťahov so zákazníkmi je jedným z najúčinnejších spôsobov, ako pochopiť, kde sa nachádzajú, čo chcú a ako môžete uspokojiť ich potreby. Ako sa chatboty vyvíjajú, experimentujte s rôznymi spôsobmi, ako môžete implementovať konverzačný marketing. Priveďte svojich zákazníkov k nákupu, potešte ich automatickými asistentmi a staňte sa značkou, ktorá počúva svoje publikum. The post Počuli ste už výraz konverzačný marketing? appeared first on BPCompany.

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Počuli ste už výraz Inbound Marketing?

Počuli ste už niekedy výraz Inbound Marketing? V dnešnej dobe existuje množstvo marketingových metód a stratégií ako získať nových zákazníkov a udržať si tých existujúcich. Inbound marketing je metóda, ktorá pomáha prilákať zákazníkov formou hodnotného o

prejsť na článok

Túžite po spokojných klientoch? Tento marketing zmení vaše podnikanie navždy

Žiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok