Je to jeden z najvýznamnejších svetových dodávateľov a výrobcov v oblasti hokejového vybavenia. Spoločnosť Bauer bola založená v roku 1927 v Kanadskom Ontáriu. Nie je divu, že sa toto mesto v Kanade prezýva - kolíska hokeja.
Určite ste si všetci všimli zmenu označení šírky na korčuliach značky Bauer z pôvodných D a EE na nové až 3 rôzne šírky FIT1, FIT2 a FIT3. Bauer sa tak rozhodol na základe viac ako 800 000+ 3D skenov chodidiel a vytvoril tak tieto tri odlišné profily, kt
prejsť na článokSociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži
prejsť na článokNový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne
V súčasnej digitálnej ére sa influencer marketing stáva čoraz významnejším nástrojom pre značky a spoločnosti v ich marketingových stratégiách. Tento článok poskytuje prehľad o tom, ako a prečo sú influenceri využívaní v marketingu, a aký vplyv môže mať i
prejsť na článokNeustále sa snažíme prinášať novinky, ktoré posunú vašu hru na vyššiu úroveň. Tentokrát máme pre vás novú generáciu Vapor od BAUER. Rada HyperLite je najmodernejšia technológia vyvinutá za spolupráci s najlepšími profesionálnymi hráčmi im na mieru, ale sk
prejsť na článok