Požiadavka na viac pracovných odevov alebo väčší dôraz na ekológiu. V Albi pomohol Arnold odhaliť veci, ktoré ľudia ocenia Ako sú zamestnanci spokojní vo firme Albi, ktorá sa špecializuje na darčekové predmety všetkého druhu? Práve na to sa opakovane v posledných dvoch rokoch pýtalo HR oddelenie svojich ľudí prostredníctvom Arnolda. Muselo pri tom riešiť niektoré administratívne záludnosti, ale všetko sa napokon podarilo a z prieskumu vzišli zaujímavé výsledky v závislosti od rôznych pobočiek. Firma Albi funguje trochu špecificky. Jej ľudia sú rozosiati rôzne po republike, či už na predajných pobočkách, na centrále alebo v skladoch. Práve preto nechceli v Albi používať na mapovanie spokojnosti zamestnancov konzultantskú firmu, ktorá by pobočky obchádzala. Keď si teda Lenka Němcová, vedúca HR oddelenia, prečítala v LMC magazíne informáciu o možnosti využiť na prieskum chatbota, mala jasno. Dotazníkové zisťovanie cez Google forms, ktoré v Albi párkrát využili do tej doby, totiž nemali príliš veľkú návratnosť. Benefity a viac oblečenia Prvý prieskum spokojnosti spustili v Albi v októbri 2020. Vrátilo sa im 75 % odpovedí od celkového počtu približne 450 zamestnancov. A ich spokojnosť? Ukázalo sa, že je 95 %. „Naši ľudia oceňovali najmä firemné benefity, ktoré si robíme po svojom a ideme cestou rôznych zážitkov tak trochu na mieru. Na to som celkom pyšná,“ pochvaľuje si Lenka Němcová. Okrem toho prieskum odhalil, ako zamestnancom záleží na ekologickej prevádzke firmy. Na základe výsledkov preto pridali na pracovisko koše na triedený odpad. Tretím dôležitým poznaním, s ktorým mohli v Albi niektorým svojim zamestnancom celkom ľahko pomôcť, bol nedostatok firemného oblečenia. Preto jeho počty na jednotlivcov navýšili. Nie všetci majú firemnú adresu? Aj to sa dá riešiť V prípade niektorých zamestnancov nebolo však jednoduché rozosielku prieskumu vykonať. Nemajú totiž firemné emailové adresy. To sa týkalo niektorých predavačov a potom tiež ľudí zo skladu. „Museli sme preto od nich získať súkromné emailové adresy a tiež súhlas so spracovaním osobných údajov. To prieskum o niečo zdržalo,“ vysvetľuje Lenka Němcová. Neprekonateľný problém to však nebol. O nadchádzajúcom prieskume dali vo firme vedieť aj cez manažérov, s ktorými usporiadali niekoľko meetingov. Treťou formou komunikácie boli letáčiky odoslané na pobočky. Budú nasledovať ďalšie prieskumy Druhý prieskum spokojnosti absolvovali zamestnanci Albi v roku 2021. Aj tentoraz odpovedali tri štvrtiny oslovených, spokojnosť však klesla o 4 %. V HR oddelení to však neberú nijako fatálne. Vďaka Arnoldovi prišli okrem iného na to, že niektorým koncovým zamestnancom chýbajú informácie, pretože sa k nim dostávajú výhradne cez team leaderov a komunikácia smerom dole skrátka niekedy škrípe. Na jednej pobočke im tiež chýbal vysokozdvižný vozík, s ktorého zaobstaraním vo firme neváhali. Skúsenosť s Arnoldom sa v spoločnosti Albi natoľko osvedčila, že plánujú ďalšie prieskumy. Chystajú sa preskúmať tému onboardingu a potom s jeho pomocou chcú vytipovať firemné hodnoty. Zdieľať článok Linkedin Facebook Podobné články Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Každá firma je predovšetkým o ľuďoch. A aby boli vo firme spokojní Prejsť na článok Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa Prejsť na článok Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom Prejsť na článok Základné predstavenie a funkcie Arnolda Základné predstavenie a funkcie Arnolda Myšlienka konverzačného robota Arnolda sa zrodila v roku 2017 na základe rozsiahleho výskumu, v ktorom sme si predsavzali zistiť, čo Prejsť na článok Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Z našich konverzácií s klientmi tento bod dlhodobo vychádza ako najväčšia bolesť firemných prieskumov. Prejsť na článok Ako vytvárať skvelé prieskumy Ako vytvárať skvelé prieskumy Vytvoriť skvelý zamestnanecký prieskum nie je vôbec ľahké. Každá organizácia je iná a každá potrebuje iný prístup. V tomto článku sme Prejsť na článok Vyskúšať zdarma The post Požiadavka na viac pracovných odevov alebo väčší dôraz na ekológiu. V Albi pomohol Arnold odhaliť veci, ktoré ľudia ocenia appeared first on Arnold Robot.
Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa mať v rukáve ďalšie možnosti, ako sa dostať k spätnej väzbe
prejsť na článokNa základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli Ako novo usporiadať kancelárie alebo ako spolu „hovoriť“ na diaľku. Nielen to zisťoval Arnold v spoločnosti Scio. Ar
prejsť na článokĽudia sa chcú viac schádzať mimo práce, odhalil okrem iného Arnold vo Vojenskej zdravotnej poisťovni Ako sú ľudia spokojní a čo by sa malo zlepšiť na pobočkách aj na centrále sa vďaka Arnoldovi dozvedeli vo Vojenskej zdravotn
prejsť na článokPodľa štúdie Ernst Young existuje v oblasti ESG viac ako 600 reportovacích štandardov. Smernice CSRD a Európske štandardy pre vykazovanie udržateľnosti (ESRS) metodiky zjednotia, a firmy tak budú presne vedieť, kde môžu svoju starostlivosť o udržateľnosť
prejsť na článokVýrazne chýbajú ľudia v službách, kde sa na nedostatok pracovných síl sťažuje takmer 40 percent zamestnávateľov
prejsť na článok