Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa mať v rukáve ďalšie možnosti, ako sa dostať k spätnej väzbe rýchlo a bez odkladu. Tu je pár nástrojov, ktoré môžete využiť a sprevádzkovať rádovo od niekoľkých minút až do niekoľko málo dní aj so sofistikovaným reportom. 1 to 1 Rýchla spätná väzba môže zabrať pri osobnej schôdzke, videohovore alebo po telefóne len pár minút podľa toho, čoho sa týka. Pretože by mala byť premyslená, dajte človeku, od ktorého ju chcete, čas. Pýtajte sa tak, aby mohol odpovedať jasne, konkrétne, skôr opisom ako hodnotiacim spôsobom.Časová náročnosť: cca 30 min. + prípravaVýhody: rýchlosť, priamosťNevýhody: ľudia osobne nehovoria toľko nepríjemných vecí, nutná fyzická prítomnosť Chcete vedieť, ako na hodnotiace rozhovory? Inšpirujte sa v našom PDF, na čo sa môžete pýtať a na čo si dať pozor. Jednoducho sa pri nich pristavte Menej formálnu spätnú väzbu môžete získať medzi rečou pri obede či káve alebo tým, že sa pri svojich ľuďoch na pracovisku pristavíte. Spätnú väzbu tak dostanete ihneď a uvidíte aj emócie svojich ľudí. Postupujte však ohľaduplne – nie je dobré na niekoho niečo vybafnúť vo výťahu alebo ho vyrušiť pri práci. Najskôr si ujasnite, na čo spätnú väzbu potrebujete, a uistite sa, že na vás majú ľudia čas.Časová náročnosť: cca 10 minútVýhody: rýchlosť, neformálnosťNevýhody: ľudia na vás musia mať práve čas, nebudú mať tému premyslenú, nutná fyzická prítomnosť Bleskový dotazník Ujasnite si, čo potrebujete zistiť, a naformulujte zrozumiteľné otázky – uzavreté (s odpoveďou áno/nie/neviem), otvorené (na ktoré musí zamestnanec odpovedať slovne) alebo kombináciu oboch. Užitočnou možnosťou je využívať škály. Pri formulácii otázok premýšľajte aj o tom, ako ich vyhodnotíte, aby to nezabralo veľa času. Dobrým pomocníkom sú formuláre na Googli, v Teamsoch, nástroje Survio a podobne.Časová náročnosť: jednotky hodín až dníVýhody: štandardizácia dát, možnosť opýtať sa na konkrétnu tému, online vyhotovenieNevýhody: obvykle chýba širší kontext, často ich ľudia považujú za spam, musíte ich vytvoriť sami a ideálne ľudí motivovať na vyplnenie Neviete si poradiť s otázkami do dotazníka? Nahliadnite do nášho ťaháka o zamestnaneckých prieskumoch. Chatbot Arnold Dokáže klásť veľmi špecifické otázky a má prednastavený zásobník 30 tém od Spokojnosti zamestnancov cez Ciele a priority až napríklad po Šťastie v práci. Opytovanie prebieha formou chatu, čím sa zamestnanec stáva otvorenejším. Dáva aj možnosť navrhnúť vlastnú konverzáciu, hoci sa tým podstatne zvyšuje náročnosť prípravy. Arnolda je možné aklimatizovať na firemnú kultúru a hovorí niekoľkými jazykmi. Navyše je možné s jeho pomocou realizovať výskumy cez počítač, e-mail aj mobil. Časová náročnosť: cca týždeň Výhody: rýchle vypĺňanie, obvykle vysoká návratnosť, prepracovaný reporting, neformálna komunikácia robí ľudí zdieľanejšími, veľká zásoba predpripravených tém, jednoduché nastavenie aplikácie Nevýhody: funguje najlepšie pri pravidelnej práci s prieskumami Čo všetko už pomohol vyriešiť Arnold vo firmách? Prečítajte si, ako slúži v spoločnostiach Digiteq, GasNet alebo Albi. Väčší prieskum s rýchlym termínom Do väčšieho prieskumu choďte, keď potrebujete spätnú väzbu ku komplexnejším témam. Aj keď dáte krátky termín na odpovede, v priebehu týždňa či dní, stanovte ho tak, aby bol realistický a nedostal ľudí pod tlak. Vysvetlite im, na čo odpovede poslúžia. Čím viac času vyplňovanie zaberie, tým viac budete zrejme riešiť návratnosť. Nie je od veci vymyslieť nejaký motivačný prvok, ktorý zvýši ochotu zúčastniť sa na prieskume.Časová náročnosť:cca týždeňVýhody: pri správnej príprave dokáže poskytnúť o téme pomerne komplexný obrázokNevýhody: dlhšia príprava i vypĺňanie, nutnosť formulovať ciele a otázky, nutnosť otestovať funkčnosť, zamestnancov často veľké prieskumy otravujú Len zbierať feedback nestačíPre úspešné fungovanie zamestnaneckých prieskumov treba splniť niekoľko podmienok. Je to vysoká návratnosť, bez ktorej nebudú akékoľvek výsledky relevantné. Ďalej tiež to, aby sa vám zamestnanci nebáli otvorene hovoriť svoje názory a nebrali prieskumy iba ako ďalšiu povinnosť. Potom je nutné, aby manažéri s výsledkami reálne pracovali. Nie je ľahké splniť ich všetky, ale nášho chatbota Arnolda sme navrhovali tak, aby vám celý proces maximálne uľahčil. Zdieľať článok Linkedin Facebook Podobné články Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Každá firma je predovšetkým o ľuďoch. A aby boli vo firme spokojní Prejsť na článok Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa Prejsť na článok Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom Prejsť na článok Základné predstavenie a funkcie Arnolda Základné predstavenie a funkcie Arnolda Myšlienka konverzačného robota Arnolda sa zrodila v roku 2017 na základe rozsiahleho výskumu, v ktorom sme si predsavzali zistiť, čo Prejsť na článok Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Z našich konverzácií s klientmi tento bod dlhodobo vychádza ako najväčšia bolesť firemných prieskumov. Prejsť na článok Ako vytvárať skvelé prieskumy Ako vytvárať skvelé prieskumy Vytvoriť skvelý zamestnanecký prieskum nie je vôbec ľahké. Každá organizácia je iná a každá potrebuje iný prístup. V tomto článku sme Prejsť na článok Vyskúšať zdarma The post Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve appeared first on Arnold Robot.
V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou Vo firme Tipsport používajú Arnolda už tri roky. Počas tejto doby so zamestnancami centrály, ktorých je cez 700, riešil množstvo tém: od spokojnosti, cez vzd
prejsť na článokNa základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli Ako novo usporiadať kancelárie alebo ako spolu „hovoriť“ na diaľku. Nielen to zisťoval Arnold v spoločnosti Scio. Ar
prejsť na článokNalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine Notino je rýchlo rastúca dynamická firma, ktorá naberá 20 až 30 ľudí mesačne. Ako sa im páči náborový proces a skúšobná doba od nich zisťuje Arnold od apr
prejsť na článokRadi by sme Arnolda využívali i naďalej, priestor pre neho vidím najmä v onboardingu a v outplacemente Zjednotiť náborový proces môže byť niekedy dosť problematické. Najmä pokiaľ sa odohráva v mnohých rôznych pobočkách a náb
prejsť na článokPožiadavka na viac pracovných odevov alebo väčší dôraz na ekológiu. V Albi pomohol Arnold odhaliť veci, ktoré ľudia ocenia Ako sú zamestnanci spokojní vo firme Albi, ktorá sa špecializuje na darčekové predmety všetkého druhu?
prejsť na článok