PREČO JE DÔLEŽITÝ REALITNÝ MARKETING?

V minulých dieloch môjho blogu sme si priblížili riziká súvisiace s predajom nehnuteľnosti prostredníctvom viacerých realitných kancelárií a výhody, ktoré predávajúcemu prináša exkluzívny predaj. V tomto diely si rozoberieme potrebu realitného marketingu, ktorý je v období, po vypuknutí krízy veľmi dôležitým nástrojom úspešného predaja. Prv, ako sa začneme venovať realitnému marketingu si pripomeňme, že maklér, ktorému na základe mojích odporúčaní z predošlej poradne zveríte predaj svojej nehnuteľnosti, musí mať vašu absolútnu dôveru. Dbajte na to, aby maklér zabezpečil kvalitné fotografie a v ideálnom prípade aj video predávanej nehnuteľnosti. Pred samotným fotením nehnuteľnosť dôkladne poupratujte a odstráňte nepotrebné veci, aby pôsobila čisto, svetlo a vzdušne. Fotky sú pri predaji veľmi dôležité, preto si radšej počkajte na pekný, slnečný deň. Výsledný efekt v kombinácii s dobrým fotografom bude stáť za to. Okrem kvalitných fotografií musí dobrý maklér zabezpečiť aj detailnú prezentáciu v ktorej uvedie všetky podstatné informácie a vyzdvihne benefity predávanej nehnuteľnosti. Kvalitná prezentácia eliminuje takzvaný realitný turizmus a ušetrí predávajúcemu, kupujúcemu, ale aj maklérovi veľa času, ktorý by inak všetci zúčastnení mrhali nezmyselnými obhliadkami len kvôli nedostatku informácií. Kvalitné realitné kancelárie potom prezentáciu uverejnia okrem svojej internetovej stránky aj na najnavštevovanejších zie, ale kvalitnytujadujj kancelrnetovej strmostatku poskytnanie dohodnite realitných portáloch a propagujú ju prostredníctom tzv. PPC kampane. Takáto inzercia je spoplatnená a je na ťarchu realitnej kancelárie. Realitné kancelárie, ktoré za svoje služby požadujú nízku províziu túto službu neposkytujú. Preto sa neriaďte výškou provízie, ale rozsahom služieb, ktoré vám ponúkajú. Okrem internetovej prezentácie je vhodné na nehuteľnosť umiestniť aj reklamnú plachtu s nápisom NA PREDAJ a telefonickým kontaktom na makléra. V zásade platí, že čím viac marketingových kanálov maklér využíva, tým viac dostáva predávanú nehnuteľnosť do povedomia trhu. Úlohou makléra je prostredníctvom realitného marketingu osloviť potencionálnych kupujúcich a dostať ich na osobnú obhliadku nehnuteľnosti. O obhliadke nehnuteľnosti si povieme v ďaľšom článku.The post PREČO JE DÔLEŽITÝ REALITNÝ MARKETING? first appeared on KvalitneNehnutelnosti.sk.

prejsť na článok

OBHLIADKA NEHNUTEĽNOSTI

V predchádzajúcom článku sme si priblížili, prečo je dôležitý realitný marketing a na čo slúži. V skratke si zopakujme, čo je cieľom realitného marketingu. Okrem toho, aby nehnuteľnosť zviditeľnil a priblížil trhu, jeho hlavnou úlohou je osloviť cieľovú s

prejsť na článok

Elektronický zabezpečovací systém: Prečo je pre vaše podnikanie tak dôležitý?

Nielen v domácom prostredí, ale aj vo firme je bezpečnosť veľmi dôležitá. Správna ochrana majetku a financií zaisťuje bezproblémový chod firmy a predchádza rizikám, ktoré by vás mohli ohroziť a pripraviť o živobytie. Na tieto účely sa používa viacero syst

prejsť na článok

Ochrana veľrýb a oceánov

Prečo chrániť unikátne morské cicavce anádherné oceány? Veľryby sú neskutočné tvory, ktoré musíme obdivovať aprísne chrániť. Poznáme veľa dôvodov, prečo ochraňovať také majestátne morské živočíchy ako sú veľryby. Hlavné adôležité faktory sú: Klimatické zm

prejsť na článok

Od marketingu k matteringu

*prevzaté z https://www.butterflies-hurricanes.cz/mattering.html PROTOŽE NA LIDECH NÁM ZÁLEŽÍ. 1. Život, příroda a planeta jsou důležitější než profit a růst. 2. Vztahy v rámci matteringu fungují na principu rovnocenné spolupráce. 3. Hlavním cílem je

prejsť na článok

Broker Point: obchodný priestor, ktorý je magnetom na zákazníkov

Súčasný finančný a realitný trh ponúka obrovský priestor pre inovácie. Naprieč procesmi ide o zjednodušovanie administrácie, bezpapierové uzatváranie zmlúv či rôzne online projekcie. Ruka v ruke s tým premieňa spoločnosť Broker Consulting svoje pobočky na

prejsť na článok