Prečo začať s digitálnym marketingom?

Digital marketing Zjednodušene povedané v dnešnom svete je takmer nemožné podnikať bez prítomnosti vašej firmy na internete. Či už sa jedná o profily a aktívna tvorba obsahu pre sociálne siete, reklamy, alebo jednoduchá webstránka, ktorá napovie vašim zákazníkom, čo im môžete ponúknuť. Prítomnosť vašej firmy, alebo vás ako živnostníka na internete môže mať obrovský vplyv na to, ako vás vnímajú zákazníci a samozrejme aj na to, či a ako uskutočnia kroky potrebné pre finálny predaj produktu / služby. Ak ste ešte do vôd online marketingu s vašou firmou neprešli, všeobecne máte na začiatku 2 možnosti: Spolupracovať s agentúrou Viesť si online marketing interne Obe možnosti predstavujú svoje výhody a nevýhody. Ak sa rozhodnete pre cestu interného digitálneho špecialistu, vaše náklady budú značne väčšie ako pri využití agentúry. Okrem toho musíte tohto zamestnanca platiť aj keď ste napríklad mimo sezónneho obdobia v ktorom musíte na marketingu ubrať. Agentúry majú zvyčajne zvyčajne viacero klientov, takže svoj čas aj náklady vedia efektívnejšie rozdeliť. Takisto disponujú tímami viacerých špecialistov, ktorí majú prehľad a skúsenosti v rôznych segmentoch. Čo vám digitálny marketing prinesie? Bez ohľadu na to, ktorou cestou sa vydáte, existuje nespočetne veľa výhod, ktoré vám prítomnosť v online prostredí prinesie. Medzi základné patria: Lepšia zapamätateľnosť značky Oslovenie širokej skupiny zákazníkov Väčšia konkurencieschopnosť Prehľad o tom, kto má o váš produkt / službu záujem a ďalšie Oproti klasickým médiám ponúkajú digitálne reklamy jednu obrovskú výhodu, ktorá sa nenachádza v zozname vyššie: merateľnosť. Ešte stále váhate nad tým, či váš produkt zaujme viacej ľudí pod 30 rokov alebo 30 až 40? Existuje mnoho spôsobov, ako zistiť, koho vaše prezentovanie na internete oslovuje najviac. Okrem cieľových skupín však podporuje väčšina systémov digitálnej reklamy dôležité čísla ako sú miera prekliku, vyplnené formuláre, hovory na vaše číslo atď. V online svete je každé stretnutie s vašou reklamou zaznamenané a vyhodnotené. Ak oslovujete zákazníka na internete, na jeho pozornosť máte veľmi málo času. Využite ho správne. Ako môžete digitálny marketing využiť vy? Či už sa jedná o obyčajné obrázky odkazujúce na vašu webstránku, alebo prepracované videá s influencermi, ktorí váš produkt zrecenzujú a ukážu početnej skupine, v online marketingu sa medze nekladú. Krása digitálnej reklamy je v tom, že nezáleží na tom, či ste malá lokálna firma, alebo nadnárodný korporát. Poznáte Dollar Shave Club? Bol to malý lokálny podnik, ktorý budoval značku na tom, že každý mesiac za 1$ dostanete nové, kvalitné žiletky. Až dokým neurobil virálne video o celom tomto procese. Potom ho kúpil Unilever (jeden z najväčších výrobcov potravín a hygienických prostriedkov) za 1 miliardu $. Pozrite sa sami: Chcete poradiť s digitálnym marketingom? Tu v Devendo sme otvorení každej forme online reklamy. S každým jedným projektom sa zdokonaľujeme a robíme vašu reklamu lepšou. Prezrite si naše služby a v prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať The post Prečo začať s digitálnym marketingom? first appeared on Devendo.

prejsť na článok

Ako začať podnikať: 10 jednoduchých biznis nápadov pre váš rozbeh

Chceli by ste rozbehnúť niečo vlastné a neviete v čom a ako začať podnikať? Ste presvedčený, že zarábať sám na seba je to, čo skutočne chcete? Dôležitý je predovšetkým nápad, ktorý vás nakopne. Podnikať na slovensku môžete v najrozličnejších oblastiach a 

prejsť na článok

Prečo začínam blogovať? [Príbeh]

Tento článok bude určite iný ako tie ostatné, ktoré ho budú nasledovať. Prvý blog, prvý krok, prvý deň, sú vždy iné a náročné. Vydať sa na nejakú (neznámu) cestu a spraviť prvé kroky je dobrodružstvo, cítite vzrušenie, no zároveň viac, či menej neistoty.

prejsť na článok

Tlačová správa: Prezidentka musí začať konať, slová už nestačia

Prezidentka Zuzana Čaputová musí podľa strany HLAS – sociálna demokracia začať konať, pretože v súčasnej kritickej situácii už slová nestačia.... Zdroj

prejsť na článok

Ako som začal s content marketingom

Rok 2013 bol pre mňa výnimočný hneď v niekoľkých smeroch. Bol to rok kedy som končil 1. stupeň na univerzite a rozhodoval som sa, ktorú zo špecializácii na FM UK si vyberiem na druhom stupni, zároveň to bola moja prvá praktická brigádnická skúsenosť s mar

prejsť na článok

Ako začať podnikať: Na začiatok potrebujete menej ako si myslíte

Mnoho ľudí sa vzdá svojho sna o perspektívnom podnikaní len kvôli ich nesprávnemu mysleniu. Aby ste sa nezaradili do tejto skupiny, je dôležité myslieť na všetko čo máte a čo môžete pre začiatok podnikania využiť vo svoj prospech. Naopak to, čo Vám ešte c

prejsť na článok