Schôdzky sú dôležitou súčasťou každého podnikania, a preto je podstatné naučiť sa v nich správne chodiť. Práve na schôdzkach vznikajú dôležité obchody a zmluvy, pripravte sa na ne a uvidíte, že vám to prinesie ovocie. Ukážeme vám niekoľko tipov, ako dosiahnuť na schôdzke istý úspech. Aký je účel stretnutia? Ešte pred samotnú schôdzku si dobre ujasnite, čo od nej vlastne čakáte. Prečo sa s klientom či obchodným partnerom stretávate a venujete mu svoj čas. Od vášho cieľa sa totiž odvíja aj celá atmosféra stretnutia a ďalší smer, ktorým sa vydáte. A sú naše ciele rovnaké? Hneď na začiatok je okrem zdvorilostných fráz ideálny, keď si pripomeniete, prečo sa s danou osobou vidíte. Keď hneď a priamo poviete, čo by mohlo byť podľa vášho názoru cieľom, uvidíte, či to má druhá strana rovnako. Nezabiehajte do detailov, stačí niečo ako „Dnes som sa s vami zišiel*a predovšetkým kvôli dohovoru o uzavretí zmluvy,“ alebo „Chcel*a by som s vami dnes prebrať, ako sa naša spolupráca bude ďalej vyvíjať“. Vytvorte si správne argumenty Vždy pred schôdzkou premyslite aj zlý scenár, podľa ktorého by mohla prebiehať. Vypíšte si argumenty, ktoré by proti vám mohol klient či partner použiť a pokúste sa ich stručne vyvrátiť alebo podať druhý pohľad. Rozhodne sa nenechajte zaskočiť a radšej aj s týmto variantom počítajte. Vy vediete schôdzku! Na schôdzke sú väčšinou jasne stanovené role, napriek tomu sa neriaďte striktne tým, že ste v podriadenej či nadriadenej úlohe. Nesnažte sa byť niekým viac, ale skôr lídrom, ktorý vedie druhú osobu po spoločnej ceste až k vášmu vysnenému cieľu. The post Pripravte sa na schôdzky a vyťažte z nich čo najviac! appeared first on Marfy.sk.
Nedávno sme vám sľúbili, že vám prinesieme ďalšie návody, ako inak okrem šípkového čaju môžete využiť tieto malé, zdravé, červené plody. Pripravte si vynikajúci šípkový džem a sirup. :)
prejsť na článokUrčite to už poznáte. Hľadáte si prácu, prezeráte všetky možné portály s pracovnými ponukami a zrazu na ňu narazíte. Na úžasnú pracovnú pozíciu, o ktorej ste vždy snívali. Napíšete tam, pošlete potrebnú dokumentáciu a oni vás nakoniec naozaj pozvú na poho
Získať spätnú väzbu od vašich zákazníkov vám môže priniesť nové informácie, nápady na inovácie vašich produktov a služieb. Zistíte čo majú zákazníci na vašom produkte radi, alebo čo im chýba, a tak možno aj získate konkurenčnú výhodu. Vďaka spätnej väzbe
prejsť na článokOteplieva sa a je načase rozmýšľať, na čom budeme grilovať.
prejsť na článokKeď červená zabliká, nepohnem sa z chodníka. Oranžová svieti, pripravte sa deti! Iba farba zelená, voľnú cestu znamená.
prejsť na článok