Prví zákazníci sú základňou aj marketingovým nástrojom

Začiatky podnikania sú ťažké vo všetkých smeroch, jedným z nich je oslovenie potenciálnych zákazníkov. Práve prví zákazníci sú často najdôležitejšou zložkou, pretože sa ľahko stanú vašou stabilnou základňou a prípadne aj marketingovým nástrojom. Ako ich teda na začiatku podnikania získate na svoju stranu? V čom všetkom vám pomôžu prví zákazníci okrem väčšieho sebavedomia na štarte podnikania? Nejedná sa iba o koncové články vašich produktov alebo služieb, ale o dôležité nástroje vášho rozvoja, úspechu i zárobku. Prví zákazníci pomocou sietí Na začiatku podnikania vašu značku ešte mnoho ľudí nepozná, a tak je potrebné rozhodiť siete. A to priamo na siete. Sociálne siete majú to kúzlo, že nikdy neviete, podľa akého algoritmu sa váš profil bude zobrazovať, a tak sa môžete stať úplnou náhodou najviac navštevovaným profilom. Nebojte sa do sociálnych sietí naozaj ponoriť a vytvoriť tu miesto, kde sa ľudia niečo dozvedia a budú tu chcieť chodiť. Buďte tiež sami aktívnymi užívateľmi, takže komentujte, píšte a pokojne skúste radiť či odporučiť svoj produkt. Spätná väzba Prvým dôležitým bodom, ktorý vám prví zákazníci veľmi radi poskytnú, je spätná väzba či recenzia na váš produkt alebo službu. Už na začiatku môžete doladiť muchy a upraviť všetko tak, aby ste splnili požiadavky vašich zákazníkov. Aj tým, že zohľadníte tieto recenzie a feedback, ukážete, že vám na potrebách koncových zákazníkov záleží. Uvidíte, že aj túto zdanlivú maličkosť ľudia ocenia. Odporúčanie U prvých ľudí, ktorí u vás nakúpia, si začnú produkty žiť svojim vlastným životom. Možno sa zákazníci zmienia svojim známym a priateľom a odporučia im vašu značku, možno priamo nakúpia ďalšie veci ako darčeky a tiež je možné, že si vás skrátka zamilujú a stanú sa stálymi a vernými nákupcami. The post Prví zákazníci sú základňou aj marketingovým nástrojom appeared first on Marfy.sk.

prejsť na článok

Zelené označenie (Green Labeling)

Vo všeobecnosti odkazuje zelené označenie, nazývané tiež zelené štítky, na akreditáciu výrobku v súlade s vybranými environmentálnymi štandardmi, ktoré definuje ISO 14024:2018. U produktov dokazuje dosiahnutie stanovenej kvality. Slúži pre ľahšiu orientá

prejsť na článok

Styling nehnuteľností

„Ide o istý druh umenia.“ Konkrétne je to umenie umiestniť nábytok a doplnky v rámci nehnuteľnosti. Ešte detailnejšie povedané, styling nehnuteľností alebo aj homestaging, ako ho mnohí nazývajú, predstavuje umiestnenie nábytku a dekorácií do prázdnej n

prejsť na článok

Otvorili sme

Dňa 2. 1. 2019 sme otvorili HRONOV - domov seniorov. Vstupom do nového roka vstúpili aj do novovybudovaného domova seniorov prví klienti.

prejsť na článok

Výhody pravidelného umývania výkladov pre podniky: Získajte pozornosť svojich zákazníkov

Čistý výklad má pre podnik veľký význam. Je to prvý dojem, ktorí zákazníci získajú o vašej firme a môže rozhodnúť, či sa zákazník rozhodne vstúpiť do vášho obchodu alebo nie. Prečítajte si aj ďalšie dôvody, prečo tomu venovať pozornosť.

prejsť na článok

3 spôsoby ako upútať zákazníka pred príchodom do predajne

Ako upútať zákazníka? Možností, ako upútať zákazníka, je viacero a niektoré z nich sú jednoduché a nenákladné. Ideálne je, ak ide o vizuálne príťažlivé riešenie, ktoré navodí zákazníkovi príjemný pocit a pozitívnu skúsenosť. Tu sú tri jednoduché spôsoby,

prejsť na článok