reklama BARTOŠ Social corporate responsibility

Naša firma reklama BARTOŠ kladie veľký dôraz na ekológiu Slová musia byť podložené činmi. Našou snahou je robiť správne veci zamerané na trvalo udržateľný rozvoj ako i dôraz na kvalitu a starostlivosť o životné prostredie. Používame ekologické farby. Na potlač textilu používame ekologické farby na vodnej báze a pigmenty od britskej spoločnosti Magna. Všetky farby a pigmenty prešli pri výrobe náročným procesom kontroly a testovania a majú certifikát Global Organics Textile Standard (GOTS). Tento certifikát je zárukou toho, že produkty neobsahujú škodlivé látky, ťažké kovy a látky ohrozujúce životné prostredie a zdravie pracovníkov. A to všetko pri zachovaní perfektného výsledku tlače. Ďalším benefitom je skrátenie času sušenia a fixácie po tlači, čo významným spôsobom prispieva k zníženiu spotreby elektrickej energie a teda prináša aj dôležitý ekonomický efekt. Pri používaní nového typu pást a pigmentov sa taktiež výrazne znížilo množstvo odpadovej farby, ktoré vyprodukujeme. Nezanedbateľnou výhodou tohto systému je, že pri čistení sít po tlači nemusíme používať škodlivé organické rozpúšťadlá. Čistenie sít a odpadovej vody. Zakúpením čistiacej linky od nemeckej spoločnosti Zentner sa aj tento krok našej výroby dostal na svetovú úroveň. Po tlači najskôr mechanicky odstránime zo sita zvyškovú farbu a čistiaca linka následne sito umyje a šablónu odvrství. Na čistenie a odvrstvovanie používame zmes ekologických chemikálií, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu. Táto čistiaca zmes cirkuluje v zariadení v uzavretom systéme a dá sa opakovane použiť. Znečistenú odpadovú vodu následne v ďalšom zariadení vyčistíme a do systému vraciame ekologicky neškodnú krištáľovo čistú vodu. Odpady. V celom procese výroby dôsledne strážime množstvo vzniknutého odpadu. Toto množstvo sa snažíme neustále znižovať. Časť odpadov postupujeme na recykláciu. Vzniknuté odpady triedime podľa aktuálnych európskych štandardov a likvidujeme v spolupráci s registrovanou firmou. K rovnakému správaniu vedieme aj našich zamestnancov. Sme hrdí na našich zamestnancov, že sa nám spoločne podarilo vytriediť a vyzbierať zatiaľ viac ako 5.000 ks vrchnáčikov z fliaš, ktorými sme pomohli rodine s hendikepovaným dieťatkom. A pokračujeme ďalej….       Kvalita pracovného prostredia. Neustále sa zaoberáme aj otázkou kvality pracovného prostredia. Vo výrobe máme osvetlenie LED svietidlami so zabudovaným stmievaním a rozjasňovaním. Tak aby boli neustále zabezpečené rovnake svetelné podmienky – intenzita osvetlenia 1000 Luxov. Priestor má aj veľa prirodzeného svetla, tak aby bola zachovaná čo najvyššia vernosť farieb. Celá hala je odvetraná a v lete klimatizovaná, aby mali naši zamestnanci čo najvyšší komfort pre svoju prácu. Podlaha je z vysokopevnostného liateho betónu na ktorej je polyuretánový náter – PURCEM, vhodný do chemického prostredia. Neustále sa staráme o čistotu strojov a okolia. To všetko nám zabezpečuje vysokú kvalitu pracovného prostredia a spokojných zamestnancov. Chránená dielňa. Firma reklama BARTOŠ zamestnáva aj hendikepovaných pracovníkov. Chránenú dielňu sme zriadili už pred viac ako šiestimi rokmi. Medzi hendikepovanými ľuďmi sme našli veľmi šikovných a lojálnych zamestnancov, ktorí sú pre našu firmu veľkým prínosom. Hlavnou výhodou pre nich samých je ich začlenenie medzi ostatných zamestnancov. Ak ste firma, ktorá zamestnáva viac ako 20 zamestnancov, a nezamestnávate ZŤP pracovníkov, potom je táto informácia pre Vás dôležitá. Viac sa dočítate tu: https://bartos.sk/chranena-dielna/

prejsť na článok

GOTS + reklama BARTOŠ = Udržateľnosť a kvalita

. Áno, sme GOTS certifikovaní! A sme na to nesmierne hrdí!         V uplynulom roku sa nám, v reklame BARTOŠ, splnil sen a aj my už patríme k prvým v našom odbore na Slovensku, ktorí sa môžu pýšiť GOTS certifikátom.         GOTS, čiže Global Organic Texti

prejsť na článok

IPG Mediabrands Expands Signature Media Responsibility Index, Finds Global Social Platforms Making Most Progress, and Benchmarks Broadcast Cable, CTV/OTT, Digital Video and Display

Pre-eminent industry barometer transforms into an actionable tool for brands to evaluate responsibility of multiple media types across 150+ global partners   NEW YORK (October 13, 2022)—IPG Mediabrands and its intelligence arm MAGNA, today unveiled the 4t

prejsť na článok

Motožochár Topoľčany

Domovenka :  TopoľčanyRok vzniku: 2023Clubhouse: Klubový deň: podľa potrebyPočet členov: 7Prezident: FeroViceprezident: Pali KONTAKTY

prejsť na článok

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc

prejsť na článok

Katarína Defeo Fiúza Siposová: EVERY BODY COUNTS: ON THE SOCIAL VALUE OF JEWELLERY

Jewellery perceived socially and politically while preserving its identity. The lecture approaches performativity of jewellery as a material object and examines the principles and consequences that result from this. Performativeness opens up the social as

prejsť na článok