Reklamácia

Reklamácia zakúpeného tovaru Reklamačný formulár (na stiahnutie) Na tovar zakúpený na najlepsiehracky.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad. Tovar, ktorý si prajete reklamovať nám pošlite spolu s daňovým dokladom (faktúrou) a vyplneným reklamačným formulárom na adresu: ASCONA TOYS s.r.o.Boženy Němcovej 12052 01 Spišská Nová Ves O vybavení reklamácie Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Reklamačný poriadok (práva z vadného plnenia) Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal: má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané, sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa, tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy, je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak je na predávanom tovare, na jeho obale, návode pripojenému k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, po ktorú je možné tovar použiť, použijú sa ustanovenia o záruke za akosť. Zárukou za akosť sa predávajúci zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu spôsobilý na použitie na obvyklý účel alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkol ak kupujúci predávajúcemu vadu tovaru oprávnene, nebeží lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia ani záručná doba po dobu, po ktorú nemôže kupujúci chybný tovar užívať. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa neuplatnia u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo ak vadu sám kupujúci spôsobil. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať výmenu za nový tovar, opravu tovaru, primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak má tovar podstatnú vadu, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave alebo pri väčšom počte chýb tovaru. Podstatné je také porušenie kúpnej zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (zvyčajne tretí reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (spravidla najmenej tri chyby súčasne), má kupujúci právo uplatniť požiadavku na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť, aké právo si zvolil. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, žiadal ak kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Nezvolí ak kupujúci si svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva rovnaká ako pri nepodstatnom porušení zmluvy. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške. Ak predávajúci preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil, nie je predávajúci povinný nároku kupujúceho vyhovieť. Kupujúci nemôže reklamovať zľavnený tovar z dôvodu, pre ktorý je daný tovar zľavnený. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutie reklamácie. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy bola reklamácia uplatnená. Po uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu. Predávajúci písomne ​​informuje kupujúceho o výsledku reklamácie. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby, v opačnom prípade ho súd nemusí priznať. Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci.

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Reklamačný formulár

Reklamačný formulár Internetového obchodu www.purebag.sk Jana Baluchová Strelnica 1622/16 060 01 Kežmarok IČO: 43010059 Kupujúci: Meno a priezvisko: ........................................................... Bydlisko:

prejsť na článok

Reklamácia novostavby

Často sa stretávame s klientom, ktorý kupuje novostavbu tzv. z druhej ruky, teda nie priamo od Developera. Pri taktomto obchode maklér často spomenie, že nehnuteľnosť je ešte v záruke. Pri nehnuteľnosti to často nefunguje ako pri iných produktoch či

prejsť na článok

Reklamácia tovaru bez papierového bločku. Ako na to?

Zažili ste už situáciu, kedy sa pokúšali reklamovať tovar, no stratili bloček z nákupu alebo ste ho našli v nepoužiteľnom stave? Stretol sa s tým snáď každý. Chybný výrobok pritom môžete reklamovať aj bez originálneho pokladničného bloku. Ak vám obchodník

prejsť na článok