Reklamácia tovaru

Ak sa na tovare, ktorý ste u nás zakúpili cez e-shop alebo na predajni, objavila vada počas záručnej doby (štandardne 24 mesiacov od kúpy), máte právo uplatniť si reklamáciu. Prosíme Vás, aby ste nás vždy kontaktovali písomne na e-mailovú adresu [email protected] (tzn. nie prostredníctvom sociálnych sietí ako facebook, instagram, whatsapp či prostredníctvom SMS). Do predmetu mailu napíšte „Reklamácia tovaru“. Do textu mailu uveďte nasledujúce potrebné informácie: číslo objednávky alebo číslo dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad), produkt, ktorý reklamujete, popis vady (ako predpokladáte, že vznikla, po akej dobe používania, ako sa prejavuje – jednoducho, čím viac detailov nám dáte, tým lepšie :). Do prílohy mailu doplňte fotografie vady (ak ide o vadu, ktorú je možné zachytiť fotografiou). Po obdržaní vášho e-mailu vás budeme čo najskôr kontaktovať o ďalšom postupe /telefonicky alebo mailom/. Ak by ste mali pochybnosti o tom, či e-mail registrujeme, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 948 085 258. Tovar nám zatiaľ neposielajte. Ak to bude nutné, poskytneme vám bezplatnú dopravu na doručenie k nám. Zároveň od nás obdržíte aj potvrdenie o prijatí reklamácie. Ak máte možnosť tovar priniesť k nám do kamennej predajne na adrese Májkova 2, 811 07 Bratislava, vieme prijať reklamáciu okamžite. Nemusíte nás teda vopred kontaktovať e-mailom, spíšeme spolu reklamačný protokol priamo na mieste. Tovar nám odovzdáte a my vám odovzdáme potvrdenie o prijatí reklamácie. Viac informácii o reklamačnom postupe nájdete v našom reklamačnom poriadku.

prejsť na článok

Reklamácia alebo vrátenie

Inštrukcie k reklamačnému formuláru a vráteniu tovaru 1. Reklamácia Reklamačný formulár -TU (https://www.cipele.sk/sub/cipele.sk/images/formulare/formular_vratenie_vymena_tovaru.docx?17260518)- Máte možnosť výberu medzi vrátením peňazí na váš bankový ú

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúci

prejsť na článok

Reklamačný poriadok internetového obchodu Ciciban

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Ciciban je Cipele, s.r.o. / Peter Grófik, Seberíniho 1, Br

prejsť na článok

Reklamačný poriadok internetového obchodu [NÁZOV]

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode [NÁZOV] je [FIRMA] s.r.o. / [KONTAKTNÁ OSOBA], [ULICA a

prejsť na článok

Doprava a platby

Spôsoby doručenia - Kuriér DPD/GLS Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade, prevádzkových možností a dodania tovaru od výrobcu. V prípade dlhšej dodacej doby vás budeme o tejto skut

prejsť na článok