Reklamačný poriadok Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.ecovita.sk je EMMAP s.r.o. , Bavlnárska 320/19, Trenčín 911 05.2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií. 1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu telefonicky, písomne, alebo elektronickou poštou.2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,• komu je reklamácia adresovaná,• dátum podania reklamácie,• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.06.2014. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia. Reklamačný formulár na stiahnutie
upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Ciciban je Cipele, s.r.o. / Peter Grófik, Seberíniho 1, Br
prejsť na článokupravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode [NÁZOV] je [FIRMA] s.r.o. / [KONTAKTNÁ OSOBA], [ULICA a
prejsť na článokInštrukcie k reklamačnému formuláru a vráteniu tovaru 1. Reklamácia Reklamačný formulár -TU (https://www.cipele.sk/sub/cipele.sk/images/formulare/formular_vratenie_vymena_tovaru.docx?17260518)- Máte možnosť výberu medzi vrátením peňazí na váš bankový ú
prejsť na článokPredám nové, nečítané knihy z mojej knižnice. Rozhodla som sa urobiť poriadok vo svojej knižnici a zistila som, že mám niektoré knihy duplicitne. ak teda zháňate nové knihy pre seba alebo pre niekoho známeho, pokojne sa ozvite. / 1ks/3€/ plus poštovné na
prejsť na článokAk sa na tovare, ktorý ste u nás zakúpili cez e-shop alebo na predajni, objavila vada počas záručnej doby (štandardne 24 mesiacov od kúpy), máte právo uplatniť si reklamáciu. Prosíme Vás, aby ste nás vždy kontaktovali písomne na e-mailovú adresu obchod@ch
prejsť na článok