REKLAMÁCIE ZÁRUČNÁ DOBA, REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO NA INTERNETE Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 6 mesiacov. Ak máte v blízkosti našu kamennú prevádzku (Autoglas s.r.o, Zavarská 10/B, 91701 Trnava), prineste tovar k nám. Nezabudnite so sebou priniesť faktúru, ktorá slúži ako záručný list.. V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na adresu prevádzky. Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Pri odovzdaní výrobku nezabudnite priložiť kópiu faktúry, ktorá slúži ako záručný list a reklamačný formulár. Ak servisné stredisko reklamáciu odôvodnene nezamietne, závady budú v záručnej dobe bezplatne odstránené a výrobok bude dodaný späť k Vám. R (http://andreashop.reklamacie.sk/)REKLAMAČNÝ FORMULÁR (https://www.autoglas.sk/sub/autoglas.sk/images/Reklamačný formulár.pdf) REKLAMÁCIE TOVARU ZAKÚPENÉHO NA PREDAJNI Pri reklamácií tovaru zakúpeného na predajni sa obráťte na našu prevádzku (kontakt) (index.php?option=com_content task=blogcategory id=101 Itemid=1422 lang=sk), v ktorej ste daný tovar zakúpili. Naši predavači sa Vám budú radi venovať a prípadné reklamácie sa budú snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti. Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 6 mesiacov. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu so záručným listom alebo dokladom o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa nižšie uvedených podmienok, bezplatné. Nárok na bezplatnú záručnú opravu kupujúcemu zaniká: neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, uplynutím záručnej doby tovaru, mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim, používaním tovaru v podmienkach, ktoré uviedol výrobca v návode, neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR, poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami, neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci, zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Tento reklamačný poriadok je platný od 22.11.2021. Prevádzkovateľ Autoglas s.r.o. vychádza z nariadení zákona: Zákon č. 250/2007 Z. z.Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Vážený zákazník/zákazníčka. Od 1. novembra 2023 je prevádzkovateľom e-shopu pismenka-dekoracie.sk spoločnosť VMV service, s.r.o.. Pred uvedeným dátumom bola prevádzkovateľom spoločnosť Pakrisz Idea The post Reklamačný poriadok first appeared on PAKRISZ -
prejsť na článokReklamačný protokol Stiahnite si a vyplňte tu: Reklamacny-protokol Kupujúci: Meno a priezvisko: _________________________ Ulica a číslo: _________________________ Mesto: _________________________ PSČ: _________________________ Telefón: ___________________
prejsť na článokFormulár na odstúpenie od zmluvy stiahnete - TU (https://www.autokoma.sk/sub/autokoma.sk/images/Formul%C3%A1r_na_odst%C3%BApenie_od_zmluvy.autokoma.sk.pdf?16716058)- Reklamačný protokol stiahnete - TU (https://www.autokoma.sk/sub/autokoma.sk/images/RE
prejsť na článokupravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajú
prejsť na článokUpratovanie vedľa detí nie je jednoduchá záležitosť. Mnohí z nás, ktorí už posilnili tábor matiek a patria medzi nich, isto vedia, aké ťažké je udržať pravidelný poriadok. Je obrovskou výzvou udržať poriadok a čistotu dlhodobo. V nasledujúcom kroku Vám
prejsť na článok