Reklamačný protokol Stiahnite si a vyplňte tu: Reklamacny-protokol Kupujúci: Meno a priezvisko: _________________________ Ulica a číslo: _________________________ Mesto: _________________________ PSČ: _________________________ Telefón: _________________________ E-Mail: _________________________ Predávajúci: Obchodné meno: _________________________ Ulica a číslo: _________________________ Mesto: _________________________ PSČ: _________________________ Telefón: _________________________ E-Mail: _________________________ IČO: _________________________ IČ DPH: _________________________ Týmto u Vás reklamujem dole uvedený tovar s popisom závady. V zmysle zákona Vás prosím o oznámenie výsledku reklamácie v zákonnej lehote 30 dní. V opačnom prípade budem považovať reklamáciu tovaru za opodstatnenú. Tovar som zakúpila/zakúpil u: ______________________________________________ Dňa: ______________________________________________ Číslo dokladu: ______________________________________________ Reklamovaný tovar: ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Popis vady, predmet reklamácie: ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________ V_______________ dňa_______________ podpis Vyjadrenie predávajúceho: Na základe vyššie uvedených informácií sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Podľa nášho názoru a názoru príslušného orgánu (viď príloha) Vaša reklamácia BOLA* NEBOL A* opodstatnená. Preto navrhujeme: ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Reklamácia bola vybavená dňa: Reklamáciu vybavoval/ tel. konktakt: ___________________ V_______________ dňa_______________ podpis pečiatka a podpis Príspevok Reklamačný protokol je zobrazený ako prvý na www.institut-art.sk.
Formulár na odstúpenie od zmluvy stiahnete - TU (https://www.autokoma.sk/sub/autokoma.sk/images/Formul%C3%A1r_na_odst%C3%BApenie_od_zmluvy.autokoma.sk.pdf?16716058)- Reklamačný protokol stiahnete - TU (https://www.autokoma.sk/sub/autokoma.sk/images/RE
prejsť na článokVážený zákazník/zákazníčka. Od 1. novembra 2023 je prevádzkovateľom e-shopu pismenka-dekoracie.sk spoločnosť VMV service, s.r.o.. Pred uvedeným dátumom bola prevádzkovateľom spoločnosť Pakrisz Idea The post Reklamačný poriadok first appeared on PAKRISZ -
prejsť na článokREKLAMÁCIE ZÁRUČNÁ DOBA, REKLAMÁCIA TOVARU ZAKÚPENÉHO NA INTERNETE Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zá
prejsť na článokSmart Home homee ovláda protokol homee Brain Cube ovláda všetky bežné bezdrôtové protokoly. Tým má zaručenú budúcnosť a rozšíriteľnosť The post Smart Home homee appeared first on Lunos Slovensko.
prejsť na článok23.2.2023 (SITA.sk) Ukrajina sa pripravuje na potenciálne ruské útoky pri príležitosti piatkového prvého výročia začiatku invázie. Školské vyučovanie je online, odporúča sa práca z domu a úrady posilnili bezpečnostné hliadky, aby minimalizovali potenciál
prejsť na článok