Rozdiel medzi reklamnou agentúrou a konzultantskou spoločnosťou

Marcus Osborne, popredný konzultant so sídlom v Ázii (Malajzia), pred pár rokmi napísal článok o rozdieloch medzi reklamnou agentúrou a poradenskou spoločnosťou zameriavajúcou sa na brand. Vzhľadom na to, že zmena spotrebiteľského vnímania krajiny a spotrebiteľských návykov a proces rozhodovania o nákupe sa vyvíja, je nevyhnutné, aby majitelia značiek pochopili, kde, kedy a ako minúť svoje cenné a čoraz obmedzenejšie zdroje. Z historického hľadiska, reklamné agentúry sú definované na základe riadenia posolstva značky a prostredníctvom ktorých kanálov je posolstvo vysielané. Agentúry vysielajú reklamy a správy spotrebiteľom v maximálnej možnej miere. Cieľom je dosiahnuť čo najväčšie a čo najširšie cieľové publikum na platformách s maximálnym prienikom správy. V sociálnej ekonomike však spotrebitelia nemajú takú veľkú dôveru v takéto správy, ktoré sa vysielajú prostredníctvom masovokomunikačných kanálov, ktorým sa venuje čoraz menej pozornosti. Dnešní spotrebitelia trávia svoj čas na rôznych sociálnych sieťach alebo v novodobých online komunitách s rovnako zmýšľajúcimi ľuďmi. A práve týto ľudia hľadajú informácie o produktoch a službách. Koniec reklamných agentúr? Takže znamená to koniec reklamných agentúr a reklamy? Určite nie, stále existuje potreba dobrých reklamných agentúr, ktoré vytvárajú dobrú prácu, ale proces sa zmenil a reklamná agentúra už nemôže byť zodpovedná za budovanie značiek. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Predtým, značka a reklama boli prvkami marketingu. Dnes je marketing a reklama súčasťou brandingu a je to konzultantská spoločnosť, ktorú by ste  mali vyhľadať, ak chcete vybudovať značku. Kľúčové rozdiely medzi reklamnou agentúrou a poradenskou firmou Takže tu je náčrt rozdielu medzi reklamnou agentúrou a značkovou poradenskou firmou. Dúfajme, že vám to poskytne dostatok vedomostí, aby ste sa mohli rozhodnúť, kto by mal postaviť vašu značku. 1) Branding je strategický a reklama je taktická Najstrategickejšia vec, ktorú dostanete od reklamnej agentúry, bude brief. V stručnosti je v ňom definovaná predstava, že reklama musí komunikovať a na ktoré segmenty. Ale potom čo? Ako získate značku? Konzultantská spoločnosť vytvorí plán značky, ktorým bude riadiť stratégiu značky a to interne i externe (navonok aj dovnútra). Tento holistický prístup sa bude zaoberať všetkými kľúčovými prvkami značky, od copy používanom pri náborovej reklame až po zákaznícke oddelenia a ich schopnosť reprezentovať značku na obchodných miestach a stratégii retencie, čí ďalšie nástroje. Konzultant značky bude následne spolupracovať s vami, aby ste určili najvhodnejšie zdroje na to, aby ste získali celú organizáciu pre značku. Nie je možné vymedziť značku reklamnou, ale je možné definovať značku prostredníctvom plánu značky. 2) Reklamné agentúry realizujú reklamu Na to sú dobré. V skutočnosti sú niektoré z nich veľmi dobré. Reklama používa kreativitu a uhľadenú správu (normálne definovanú organizáciou), aby získala vašu pozornosť. A to sa deje prostredníctvom kampaní cez TV, rádio, billboardy, webové stránky atď. Myšlienka je, že kampaň uvidí dosť ľudí a správa bude rezonovať s čo najväčším počtom ľudí. A samozrejme agentúra dostane províziu za umiestnenie týchto reklám do potrebných kanálov. Ak to nefunguje, agentúra príde s inou kreatívnou predstavou a znova to prejde celým procesom. Alebo sa zbavte agentúry, nájdite si inú a dúfajme, že prídu s novou kreatívnou kampaňou, ktorá zarezonuje alebo vy vďaka neúspechu skončíte s podnikaním. A keďže spotrebitelia stratili vieru v tradičný marketing a teraz nedôverujú posolstvám obsiahnutým v takýchto kampaniach, alebo im jednoducho chýbajú kvôli nezrozumiteľnosti, je čoraz ťažšie budovať značku pomocou takého modelu. Takže ak nemáte veľmi, veľmi hlboké vrecká a nemôžete dlhodobo inzerovať dôsledne, tento prístup jednoducho pohltí vaše cenné zdroje. Konzultant v oblasti značiek vykoná audit vášho podnikania, odvetvia, procesov, systémov, zainteresovaných strán a ďalších následností a určí najlepšiu cestu pre vás. Riešenia môžu vyžadovať reklamu, ale budú sa snažiť o zlepšenie výskumu a vývoja, predaja, výroby, dodávateľského reťazca, prevádzky, vzťahov so zákazníkmi a stratégií retencie. 3) Ak chcete ísť cestou reklamnej agentúry, vaša stratégia bude pravdepodobne v rukách kreatívneho riaditeľa a jeho tímu Ak agentúra prechádza ťažkým obdobím a nemá veľa zamestnancov, keď vyhrá vašu objednávku, agentúra sa pokúsi zamestnať talenty so skúsenosťami vo vašom odvetví. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Bohužiaľ, ak talent nie je k dispozícii, možno preto, že pracuje pre konkurenciu, skončíte so štandardnými pracovníkmi, ktorí pracujú na vašej značke a vaše šance na úspech sa ďalej znižujú. Keďže branding je strategická inštitucionálna iniciatíva, nie marketingová iniciatíva, musí preto mať výkonný manažment a brand  konzultant bude trvať na tom, aby sa manažment zapojil do vývoja značky, čo kladie stratégiu značky tam, kde by mala byť, v rukách výkonného manažmentu. 4) Reklamné agentúry sa často považujú za úspešné, ak získali veľa ocenení za tvorivosť, nie  za to, či kampaň zvyšuje tržby alebo ziskovosť Nie je veľa ocenení pre konzultantov brandu, čo je dobrá vec, pretože to im umožňuje zamerať sa na zvyšovanie ziskovosti, často prostredníctvom rozvoja a posilňovania vzťahov so zainteresovanými stranami a zákazníkmi. 5) Väčšina reklamy sa zameriava na sériu taktických iniciatív na získanie zákazníkov Konzultant značky vyvinie stratégiu na získanie a udržanie zákazníkov. 6) Tradičné marketingové aktivity sú nesmierne plytké Prečo? Pretože veľká časť reklamných cieľov je nepodstatných z dôvodu demografických alebo zákazníckych, napríklad pre zákazníkov, ktorí si nemôžu dovoliť alebo nemajú záujem o produkt. Nedávna správa v Harvard Business Review citovala štúdiu v Spojenom kráľovstve, ktorá uvádza, že 72% generálnych riaditeľov je unavených zo žiadostí o peniaze od marketingových oddelení bez vysvetlenia, ako to zvýši obchod. Okrem toho 77% generálnych riaditeľov v tom istom prieskume hovorilo o vlastnom imaní značky, ktoré nemožno spájať s žiadnym skutočným majetkom. Konzultant brandu zabezpečí, aby sa rozpočty vynaložili na správne stratégie pre správne segmenty s metrikami na meranie. 7) Reklamná agentúra používa rovnaký spôsob pre všetky série reklamných kampaní, ktoré využívajú masový marketing v masovokomunikačných médiách Brand konzultant sa bude snažiť zhromažďovať a využívať konkrétne údaje na rozvoj cielených komunít naprieč digitálnymi kanálmi, aby zapojil a vytvoril želanú komunikáciu, pričom bude pokračovať v rozhovoroch s existujúcimi zákazníkmi. 8) Reklamná agentúra sa často bude pozerať na to, čo robí konkurencia a pokúsi sa umiestniť ponuku na základe aktivít konkurencie Tento prístup je nedostatočný, pretože úspešné organizácie sú šikovné a v čase, keď rozvinuli svoju pozíciu, stratégia konkurencie sa tiež vyvíja. Brand konzultant pozná aktivity konkurencie a využije tieto poznatky na posilnenie konkurenčnej výhody firmy, ale neumožní konkurentom definovať stratégiu v budúcnosti. 9) Je ťažké zmerať vplyv práce reklamnej agentúry Brand konzultant pozná metriky na meranie propagačných, reklamných a iných aktivít. Viac: v tomto príspevku Objednajte knihu Marcusa Osborneho KNIHA (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); The post Rozdiel medzi reklamnou agentúrou a konzultantskou spoločnosťou first appeared on BrandInstitute.

prejsť na článok

Investovanie jednoducho: #4 Aký je rozdiel medzi investovaním a sporením?

V ďalšom dieli nášho seriálu Investovanie jednoducho sa pozrieme na rozdiel medzi investovaním a sporením. [] Článek Investovanie jednoducho: #4 Aký je rozdiel medzi investovaním a sporením? se nejdříve objevil na rozumieminvesticiam.sk.

prejsť na článok

Aký je rozdiel medzi zmluvou onájme a dohodou o užívaní?

Základný rozdiel medzi obomi inštitútmi je v tom, že nájomný vzťah môže vzniknúť v zásade len medzi prenajímateľom, ktorý je vlastníkom veci a nájomcom, ktorý nemá vlastnícke právo k prenajatej veci. Z tohto dôvodu sa zriaďuje užívací titul v prospech náj

prejsť na článok

Aký je rozdiel medzi základnými olejmi a esenciálnymi olejmi?

Esenciálne a základné oleje sú dôležitými zložkami produktov na rastlinnej báze, ale nie sú rovnaké. V tomto článku sa budeme zaoberať rozdielmi medzi týmito dvoma typmi olejov, ich účelom a ako ich efektívne používať, aby ste dosiahli čo najlepšie výsled

prejsť na článok

Rozdiel medzi fotovoltickou elektrárňou a solárnymi panelmi?

Aký je rozdiel medzi fotovoltickou elektrárňou a solárnymi panelmi? Fotovoltická elektráreň vyrába elektrinu, ktorej zdroj je slnečné žiarenie dopadajúce na fve panely, umiestnené na streche budovy. Solárne panely nevyrábajú elektrinu, slúžia len na ohr

prejsť na článok

Podnikateľská misia v Kazachstane a Ruskej federácii pod záštitou Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí

Letecké opravovne Trenčín mali svoje zastúpenie aj na podnikateľskej misii v Kazachstane a Ruskej federácii, ktorá bola organizovaná agentúrou SARIO v spolupráci s Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Slovenské podnikateľské subjek

prejsť na článok