Brand Institute O.Z. - brandu sa rozumieme

Venujeme sa brandingu, turizmu, investícií a tvorby značky. Monitorujeme brand destinácie, značku Slovenska a nezávislý prieskum monitorujúci manažment OCR a KOCR.

prejsť na web

5 dôvodov, prečo reklama nie je dostatočná pre úspech značky

Ak máte zodpovednosť za rozvíjanie národnej, destinačnej alebo mestskej značky, nedovoľte, aby ste boli oklamaní falošným pocitom bezpečnosti pri úspešnej reklame a propagačnej kampani, ktorá svetu oznámi, aká veľká je vaša krajina alebo miesto, napísal M

prejsť na článok

Nové logo pre TANAP

Tatranský národný park (skratka TANAP) je jeden z deviatich národných parkov na Slovensku a je zároveň najstarší národný park na Slovensku. Nachádza sa na severe stredného a východného Slovenska v Tatrách. Je určený na ochranu časti Západných Tatier a Výc

prejsť na článok

Rozdiel medzi reklamnou agentúrou a konzultantskou spoločnosťou

Marcus Osborne, popredný konzultant so sídlom v Ázii (Malajzia), pred pár rokmi napísal článok o rozdieloch medzi reklamnou agentúrou a poradenskou spoločnosťou zameriavajúcou sa na brand. Vzhľadom na to, že zmena spotrebiteľského vnímania krajiny a spotr

prejsť na článok

Rozhovor: Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA

V tomto rozhovore, Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA nám povie, prečo je výskum trhu tak dôležitý pre štátne orgány a úrady, a ako to môže podporovať prácu profesionálov vo verejnej diplomacii. Dozviete sa o: charakteristike dobrého výskumu trh

prejsť na článok

Verejno-súkromné priestranstvá: Ako kaviarne môžu inšpirovať značku miesta

Význam verejného priestoru pre stretávanie sa miestnych obyvateľov s cudzincami a návštevníkmi bola klúčová téma Placemarking Week 2016 /Týždeň tvorby značky miesta/ (zhrnutie si prečítate na portáli PlaceBrandObserver). Mnohí spíkri na tomto podujatí rov

prejsť na článok

Manuel Aschwanden Investovanie na Slovensku je Good Idea

Zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Optotune (www.optotune.sk), Manuel Aschwanden, už vo Švajčiarsku spoznal mnoho šikovných Slovákov a rozhodol sa teda investovať na Slovensku. Čo si o značke Slovenska myslí a ako môže spoločnosť Optotune pomôcť značke Slo

prejsť na článok

Kríza v politike vytvára krízu v cestovnom ruchu

Turizmus je ovplyvňovaný mnohými faktormi, medzi ktoré patrí politické dianie, prírodné katastrofy, terorizmus, občianske nepokoje, prípadne iné neočakávané udalosti, ktoré sa v krajine dejú. Hrozba politickej nestability je spomedzi týchto hrozieb nemene

prejsť na článok

Ministerstvo školstva spustilo výzvu za 33 mil. Euro

Dnes vyhlásila ministerka školstva, vedy, výskumu a športu SR Martina Lubyová počas výročnej konferencie agentúry v Bratislave, všeobecnú výzvu Agentúry na podporu výskumu a vývoja (APVV) na rok 2017 s alokáciou 33 miliónov eur. APVV predstavuje dominantn

prejsť na článok

Ako vybudovať značku miesta

Silná značka miesta sa tvorí ťažšie, než vytvorenie iných značiek aj navzdory tomu, že procesy sú veľmi totožné. Zložité je to aj z toho pohľadu, že zodpovední činitelia a ľudia ktorí rozhodujú v záležitostiach miesta (mesto, kraj, krajina, ) majú rozličn

prejsť na článok

Medzinárodný index kompas biznisu

Mnohé spoločnosti pri rozširovaní, ale aj tie ktoré plánujú vstúpiť na celosvetový trh, veľmi starostlivo plánujú svoj vstup a krajiny, v ktorých budú podnikať a kde svoj kapitál investovať. Existuje teda množstvo faktorov, ktoré firmy zohľadňujú pri výbe

prejsť na článok