Venujeme sa brandingu, turizmu, investícií a tvorby značky. Monitorujeme brand destinácie, značku Slovenska a nezávislý prieskum monitorujúci manažment OCR a KOCR.
Ak máte zodpovednosť za rozvíjanie národnej, destinačnej alebo mestskej značky, nedovoľte, aby ste boli oklamaní falošným pocitom bezpečnosti pri úspešnej reklame a propagačnej kampani, ktorá svetu oznámi, aká veľká je vaša krajina alebo miesto, napísal M
Tatranský národný park (skratka TANAP) je jeden z deviatich národných parkov na Slovensku a je zároveň najstarší národný park na Slovensku. Nachádza sa na severe stredného a východného Slovenska v Tatrách. Je určený na ochranu časti Západných Tatier a Výc
Marcus Osborne, popredný konzultant so sídlom v Ázii (Malajzia), pred pár rokmi napísal článok o rozdieloch medzi reklamnou agentúrou a poradenskou spoločnosťou zameriavajúcou sa na brand. Vzhľadom na to, že zmena spotrebiteľského vnímania krajiny a spotr
V tomto rozhovore, Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA nám povie, prečo je výskum trhu tak dôležitý pre štátne orgány a úrady, a ako to môže podporovať prácu profesionálov vo verejnej diplomacii. Dozviete sa o: charakteristike dobrého výskumu trh
Význam verejného priestoru pre stretávanie sa miestnych obyvateľov s cudzincami a návštevníkmi bola klúčová téma Placemarking Week 2016 /Týždeň tvorby značky miesta/ (zhrnutie si prečítate na portáli PlaceBrandObserver). Mnohí spíkri na tomto podujatí rov
Zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Optotune (www.optotune.sk), Manuel Aschwanden, už vo Švajčiarsku spoznal mnoho šikovných Slovákov a rozhodol sa teda investovať na Slovensku. Čo si o značke Slovenska myslí a ako môže spoločnosť Optotune pomôcť značke Slo
Turizmus je ovplyvňovaný mnohými faktormi, medzi ktoré patrí politické dianie, prírodné katastrofy, terorizmus, občianske nepokoje, prípadne iné neočakávané udalosti, ktoré sa v krajine dejú. Hrozba politickej nestability je spomedzi týchto hrozieb nemene
Dnes vyhlásila ministerka školstva, vedy, výskumu a športu SR Martina Lubyová počas výročnej konferencie agentúry v Bratislave, všeobecnú výzvu Agentúry na podporu výskumu a vývoja (APVV) na rok 2017 s alokáciou 33 miliónov eur. APVV predstavuje dominantn
Silná značka miesta sa tvorí ťažšie, než vytvorenie iných značiek aj navzdory tomu, že procesy sú veľmi totožné. Zložité je to aj z toho pohľadu, že zodpovední činitelia a ľudia ktorí rozhodujú v záležitostiach miesta (mesto, kraj, krajina, ) majú rozličn
Mnohé spoločnosti pri rozširovaní, ale aj tie ktoré plánujú vstúpiť na celosvetový trh, veľmi starostlivo plánujú svoj vstup a krajiny, v ktorých budú podnikať a kde svoj kapitál investovať. Existuje teda množstvo faktorov, ktoré firmy zohľadňujú pri výbe