Rozhovor: Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA

V tomto rozhovore, Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA nám povie, prečo je výskum trhu tak dôležitý pre štátne orgány a úrady, a ako to môže podporovať prácu profesionálov vo verejnej diplomacii. Dozviete sa o: charakteristike dobrého výskumu trhu, ako prieskum trhu pomáha verejnej diplomacii, ako prieskum trhu môže zlepšiť efektivitu verejnej diplomacie, výzve na obhájenie verejnej diplomacie založenej na výskume, výskumníkoch zaoberajúcich sa verejnou diplomaciou, tri publikácie, ktoré by každý profesionál pracujúci vo verejnej diplomacii mal prečítať, Josh, o čom je verejná diplomacia založená na výskume a ako ste sa k tomu dostali? Rád by som povedal, že každý diplomat, ktorý pracuje vo verejnej diplomacii sa pýta rovnaké otázky: Moja ambasáda nemá dostatočný rozpočet, alebo zamestnancov, alebo iné zdroje, ktoré potrebuje, aby mohla rozprávať s každým v krajine ohľadom všetkých možností takže s kým by sme mali rozprávať a o čom? Dobrý prieskum trhu odpovie na tieto otázky. Identifikuje to nádejné cieľové trhy s kým by sme mali hovoriť a to najdôležitejšie o čom. Vyzbrojení týmito postrehmi, môžu naši diplomati pri svojej práci lepšie využívať verejné zdroje výskum im povie, ako urobiť najväčší zásah s tým, čo máte. A, v jeho základe čo je najdôležitejšie, čo prieskum urobí pre akýkoľvek druh komunikácie pomôže jej maximalizovať dopad aj za obmedzených zdrojov, či už pre verejnú diplomaciu, alebo PR, či politické kampane, alebo iné druhy von smerujúcej komunikácie. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Ja sám som sa naučil o výskume trhu vďaka práci na vertikálnej úrovni a bola to vzrušujúca a obohacujúca práca, avšak vždy som chcel robiť nejaký typ verejnej služby. Takže som sa nakoniec pripojil k ministerstvu zahraničia, kde som mohol poskytnúť rovnaký výstup z našich výskumov trhu diplomatom aký som poskytoval klientom. Prečo je prieskum trhu taký dôležitý a čo môže priniesť do verejného sektora? Každá jedna federálna agentúra štátna či tá lokálna čelí obmedzeným možnostiam financovania, personálneho obsadenia a ďalším nedostatočným zdrojom. Prieskum trhu je ako mapa na zvládanie a riešenie týchto obmedzení. Prečo byť teda slepí? Inými slovami, prečo riskovať, že vyplytváte svoje zdroje na komunikáciu na publikum, ktoré je menej vnímavé, či ho nezaujíma váš obsah? Dobrý prieskum trhu ukáže verejnej diplomacii, tlačovým kanceláriám a ostatným verejným inštitúciám, ktoré komunikujú navonok, ako dosiahnuť maximum s tým, čo majú k dispozícii ako mať čo najväčší vplyv s najnižšími možnými výdavkami. Daňoví poplatníci, a aj si to zaslúžia, tento účinok ocenia. Môžete niečo prezradiť aj ostatným užívateľom, ktorí majú záujem o integráciu súkromného a verejného sektora? Nepýtajte sa: Čo sa deje? Pýtajte sa: Ako môžeme vyhrať? Inými slovami: Ako moje veľvyslanectvo, alebo moja agentúra, alebo moja kancelária dosiahne svoje komunikačné ciele? To je otázka, na ktorú chce verejný sektor dostať odpoveď vďaka prieskumu trhu. Verejný sektor potrebuje výskum, ktorý je normatívny, nie len opisný; potrebuje strategický výskum, ktorého výsledkom sú realizovateľné rady, konkrétne kroky. Kroky, ktoré sú v skutočnosti realizovateľné: dobrý výskum trhu by nemal prekročiť kapacitu jeho užívateľov ktorí ho realizujú. Takže zabudnite na odporúčania, ktoré prevyšujú prostriedky kancelárie, alebo sú v konflikte s jej predpismi, či vyžadujú príliš zložité koordinácie skrz agentúry, či je inak nemožné ich realizovať. Buďte strategickí vizionári, ale ostaňte praktickí. Je to dobré pravidlo pre všetky výskumy, či už ste klient v súkromnom alebo verejnom sektore. Aké sú výzvy pri presadzovaní výskumov trhu v kontexte verejnej diplomacie? Robiť výskum nestačí; výskumníci, ktorí pracujú vo verejnej diplomacii potrebujú robiť opodstatnené výskumy a učiť našich diplomatov, ako tieto výskumy využívať diplomati sú experti na zahraničnú politiku a medzinárodnú komunikáciu, ale majú len malé skúsenosti s aplikáciou výskumov do praxe v ich pôsobnosti. Takže výskumníci im musia ukázať ako na to: nie sme len výskumníci, ale aj učitelia. A rovnako aj kazatelia: výskumníci trhu, ktorí pracujú vo verejnej diplomacii musia evanjelizovať (presvedčiť vo vieru v) tieto výskumy. Musia špecifikovať pridanú hodnotu týchto výskumov pre verejnú diplomaciu, nakoľko mnohí diplomati, som zistil, sú už na začiatku skeptickí k prínosov týchtovýskumov k ich práci. Kludné ale pritom zásadné vysvetlenie môže zmierniť ich skepticizmus a časom, verím, že aj kultivovať našich diplomatov ku každodennému využívaniu týchto výskumov v ich práci. Zmeniť organizačnú kultúru k väčšiemu a dlhodobejšiemu prepojeniu verejnej diplomacie s konkrétnymi výskumnými projektmi. Čo poradíte výskumníkom, ktorí majú záujem o verejnú diplomaciu? Dostaňte sa do procesu organizácie zaoberajúcej sa politickými výskumami, veľkej výskumnej agentúry alebo do PR agentúry, ktorá robí výskumy pre jej vlastné kampane, zbláznite sa z presčasov pre náročných klientov ale je to najlepšia cesta, ako naskočiť na vlak a naučiť sa robiť toto remeslo správne. Robiť akademické výskumy nenahradí túto skúsenosť. Ani život v zámorí, učenie sa cudzích jazykov, či dokonca riadenie medzinárodných programov. Všetky tieto skúsenosti sa cenia, no získané základy výskumu trhu sú rozhodujúce. 3 publikácie, ktoré by každý výskumník trhu, strategickej komunikácie alebo verejnej diplomacie mal prečítať Perspektívne pre akademických intelektuálov korenisto napísané v porovnaní s inými akademickými publikáciami vyberte si čokoľvek od Jarol Manheim. Jeho výskum skúma priesečník medzi PR, výskumom trhu, komunikačnými kampaňami, modernými médiami a zahraničnou politikou. Pre trendy v priemysle, každý mesiac si prečítajte Quirks Marketing Research Review, Research World Magazine a ostatné dostupné podnikateľské publikácie. Dobrý výskumník trhu pozná, ako biznis funguje, nie len ako robiť výskum. The Economist. Nemôžete robiť dobre verejnú diplomaciu, alebo dobrý výskum trhu, kým nepoznáte vaše aktuálne udalosti a The Economist je najlepšie dostupné zhrnutie všetkých udalostí týždňa, ktoré sa udiali a sú dôležité. Čítajte to! Ďakujeme Joshua. Joshua Miller založil a vedie R/PPR Research, a vedie úrad Ministerstva zahraničných vecí USA (ale názory uverejnené v tomto článku sú jeho samotného a nemusia sa zhodovať s vládou USA). Spojte sa s Joshua Miller na LindkedIn. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Autor: PlaceBrandObserver (c) PlaceBrandObserver text & images Originálnu anglickú verziu článku nájdete tu.The post Rozhovor: Joshua Miller z Ministerstva zahraničia USA first appeared on BrandInstitute.

prejsť na článok

Rozhovor pre RTVS nielen o pretekoch

Vypočujte si rozhovor pretakárky Dariny Pavlů vo vysielaní RTVS o veteránoch a tohtoročných pretekoch 500 KM SLOVENSKÝCH a CASSOVIA CLASSIC 2023. The post Rozhovor pre RTVS nielen o pretekoch appeared first on 500 km slovenských.

prejsť na článok

Rozhovor v časopise EVA

Príspevok Rozhovor v časopise EVA je zobrazený ako prvý na Fertility Coaching.

prejsť na článok

[článok v časopise] Rozhovor o dýchaní v joge v „Moje Zdravie“

Nedávno ma oslovila milá pani redaktorka z časopisu Moje Zdravie o rozhovor k téme Dych a joga a ako sa dýchaním zbaviť strachu a úzkosti. Po obdržaní mojich odpovedí bola veľmi potešená. Som rada, že okrem hlavného názvu a úvodného slova, ktoré si zvolil

prejsť na článok

Rozhovor s Fredym Ayisim

Charizmatický Fredy Ayisi patrí medzi priekopníkov jogy, bojových umení a moderného tanca na Slovensku. V článku nájdete aj jeho 3 užitočné rady, ako mať zdravé telo a pokojnú myseľ. Sú TOP ;-) The post Rozhovor s Fredym Ayisim appeared first on Joga pre

prejsť na článok

Rozhovor Plus1Deň

Je karavan obľúbená tohtoročná dovolenková voľba Slovákov? Užite si dovolenku v bezpečí a ako doma! Karavany Bratislava vám povie, ako si prenajať karavan. The post Rozhovor Plus1Deň appeared first on Karavany Bratislava.

prejsť na článok