Aj Vám sa zdá, že rozmery obrázkov na sociálnych sieťach sa neustále menia? Potom je tento článok napísaný priamo pre Vás. Nestrácajte čas vyhľadávaním informácií o oficiálnych veľkostiach obrázkov na jednotlivých sociálnych sieťach, ale prečítajte si sumár vytvorený našimi social media špecialistami.Prečo je dôležité používať správne rozmery obrázkov na sociálnych sieťach?Pri vytváraní kvalitného obsahu pre sociálne siete je potrebné dbať na rôzne oblasti. V prvom rade sa musíte ubezpečiť, že všetky vizuály, fotografie, grafiky, ktoré použijete sú v súlade s autorským zákonom. Ak nedisponujete vlastnými grafikami, fotografiami, či inými vizuálmi, musíte pracovať len s tými, ktoré sú dostupné vo fotobankách. Ďalším krokom je použitie nástrojov, ktoré Vám pomôžu vylepšiť Vašu grafiku a odlíšiť Vás od konkurencie. Okrem toho však musíte myslieť aj na prispôsobenie rozmerov vizuálov pre jednotlivé sociálne, a to najmä z nasledovných dôvodov:1. Zabránite rozpixelovaniu či nevhodnému natiahnutiu obrázkov.2. Zabezpečíte, že Vaše publikum uvidí celý vizuál, a teda podávaná informácia sa k nemu dostane celá a neporušená.3. Vaše vizuály budú optimalizované pre kanál každej sociálnej siete, čo môže pomôcť zvýšiť dosah.4. Ušetríte si prácu do budúcna, keďže vďaka znalosti jednotlivých rozmerov si môžete pripraviť šablóny vizuálov pre jednotlivé sociálne siete už teraz.Rozmery obrázkov na sociálnych sieťachNižšie Vám predstavíme podrobnejšie informácie o rozmeroch obrázkov na jednotlivých sociálnych sieťach v jednoduchom prehľade. Postupujte podľa dostupných pokynov a buďte si istý, že vaše obrázky budú vyzerať lepšie.FacebookProfilová fotka: 170 x 170 pixelovTitulná fotka: 851 x 315 pixelovSquare (štvorec): 1200 x 1200 pixelovLandscape (fotografia na šírku): 1200 x 630 pixelovPortrait (fotografia na výšku): 630 x 1200 pixelovvStories (príbehy): 1080 x 1920 pixelovInstagramProfilová fotka: 320 x 320 pixelovSquare (štvorec): 1080 x 1080 pixelovLandscape (fotografia na šírku): 1080 x 566 pixelovPortrait (fotografia na výšku): 1080 x 1350 pixelovStories (príbehy): 1080 x 1920 pixelovLinkedInProfilová fotka: 400 x 400 pixelovTitulná fotka: 1128 x 191 pixelovLandscape (fotografia na šírku): 1200 x 627 pixelovPortrait (fotografia na výšku): 627 x 1200 pixelovStories (príbehy): 1080 x 1920 pixelovYoutubeProfilová fotka: 800 x 800 pixelovBanner: 2048 x 1152 pixelovVideo: 1280 x 720 pixelovMiniatúra: 1280 x 720 pixelovNamiesto tipovania, ktoré rozmery obrázkov by na sociálnych sieťach mohli fungovať najlepšie, máte teraz k dispozícii sprievodcu, ktorý Vám pri vytváraní obsahu bude nápomocný. Nezabudnite ho mať vždy po ruke.
Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži
prejsť na článokV dnešnej digitálnej ére sú sociálne siete nástrojmi, ktoré majú významný dopad na online viditeľnosť a SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) webových stránok. Príspevok Ako pravidelné zdieľanie príspevkov na sociálnych sieťach ovplyvňuje SEO vašej webovej
prejsť na článokAk pri získavaní zamestnancov do vašej firmy nepoužívate sociálne siete, mali by ste spozornieť. Doba rýchlo napreduje a každý 10ty zamestnanec prichádza do firmy na základe marketingu na sociálnych sieťach. Tento jav súvisí najmä s tým, že generácia Z (ď
prejsť na článokŽijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali
prejsť na článokNepravdivé správy na sociálnych sieťach zásadne vplývajú na názory a počínanie verejnosti. Napríklad v prípade amerických volieb. Najlepšou obranou pred nimi je kritické myslenie. Poďme sa pozrieť, na čo sa []
prejsť na článok