S dobrodruhom v Mexiku

„Počas novembra 2019 sa rozhodol Jožo Terem z Dobrodruh.sk so skupinou ďalších Dobrodruhov splniť si jeden zo svojich snov a vystúpiť na najvyššiu horu Mexika – Pico de Orizaba, vysokú 5 636 metrov“ Hoci ma táto hora skoro šesťtisíc metrov, ide o „choďák“ a netreba na ňu ovládať žiadne horolezecké techniky. Samozrejme, vyžaduje si kondičku a dobrú aklimatizáciu. A tak sme ešte pred samotným výstupom podnikli na rôznych miestach Mexika niekoľko turistických a aklimatizačných výstupov, aby sme si zvykli na miestne podnebie, nadmorskú výšku a celkovo sa dostali trochu do formy po náročnom cestovaní.

prejsť na článok

Zážitkové lety Skupinový let

Byť blízko seba, je slogan novej leteckej kampane, ktorú organizujeme v našej spoločnosti Sky Story ATO. Týmto chceme Vám všetkým priaznivcom a fanúšikom lietania, ale i obyčajným dobrodruhom a milovníkom adrenalínu dopriať ten neopakovateľný pocit, kto

prejsť na článok

Z chaosu k jasnému nastaveniu: Chris (Doctor) Daigle

Pomáhame firmám brutálne rásť Vo videu nižšie si môžete pozrieť ďalšiu časť INSIGHT FROM BUSINESS kde bol naším hosťom Chris (Doktor) Daigle, ktorý je investor a biznis kouč. Pomáhame spoločnostiam brutálne rásť. Uľahčujeme im rast. A majiteľov pri tom

prejsť na článok

Pomelo – vitamínová bomba z Ázie

Nevieme presne, kde sa pomelo vzalo. Mohla to byť Čína, Malajzia alebo Thajsko. Dnes sa však Citrónovník obrovský, ako sa toto ovocie oficiálne nazýva, pestuje najmä v USA (Kalifornia), v Číne a v Mexiku. Na pultoch obchodov ho nájdeme zabalené vo fólii.

prejsť na článok

Hojdacia sieť

Hľadáte jedinečnú hojdaciu sieť? Práve ste ju našli! Je priamo z Mexika a som si istá, že sa do nej zamilujete na prvé pohojdanie. Ak ste v našom e-shope prvý raz, dovoľte, aby som vám na úvod mexickú hojdaciu sieť trochu predstavila a v krátkosti opísala

prejsť na článok

5 spôsobov, ako vaša značka vyťaží viac z videa

Počas predošlého roku sa opäť potvrdila sila online videa na streamovacích platformách. Veľké značky prepojili tvorivosť s inováciami a prispôsobili sa trendom v sledovaní videa. Výsledkom boli rekordné čísla. Inšpirujte sa a dosiahnite lepšie výsledky vo

prejsť na článok