Spĺňa váš web týchto 5 základných bodov? 16 septembra, 2020 Kvalitná prezentácia v digitálnom svete je nevyhnutnosť pre každého podnikateľa. Vyvarujte sa základným chybám a získajte viac zákazníkov. Napriek tomu, že „boom“ internetu už dávno odznel, webstránky stále nedosahujú kvalitu, ktorú by sme v dnešnej dobe očakávali. Presvedčte sa sami. Prečítajte si týchto 5 bodov a zamyslite sa, či ich vaša stránka spĺňa. 01 Pozeráte sa očami zákazníka? Nie je dôležité aby ste sa na webe zorientovali vy ako majitelia ale zákazník, ktorý si ho prezerá. Napríklad ak ponúkate rôzne druhy farieb, je užitočnejšie napísať pre zákazníka kategórie s názvami syntetická a vodou riediteľná? Alebo radšej farba na stenu, farba na drevo, farba na kov? Na každej podstránke webu sa treba zamyslieť, čo v tej chvíli zákazník hľadá a tomu prispôsobiť ďalšie možnosti klikania. Prečo je to dôležité? Aby zákazník nakúpil, objednal, prišiel, skrátka čokoľvek čo chcete dosiahnuť. 02 Dávkujete informácie správne? Zákazník na vašom webe potrebuje dostávať informácie striedmo. Ak na úvodnú stránku vysypete všetky informácie o vašej firme, zákazník okamžite odchádza. Ako je to teda správne? Zákazník chce už do niekoľkých sekúnd vedieť či na stránke nájde to čo hľadá. Popíšte jednou či dvomi vetami čo vaša firma ponúka. Nikoho v úvode nezaujíma kto firmu založil, kedy vznikla ani koľko má zamestnancov. 03 Na rýchlosti záleží Bežný užívateľ webu očakáva že stránka sa načíta do 2 sekúnd. Ak sa tak nestane, zo stránky zvyčajne odíde. Zamyslite sa sami, koľko krát ste odišli z nejakej webstránky pretože bola pomalá? Okrem užívateľov na tom záleží aj samotnému Googlu, ktorý vás za pomalé načítanie stránky penalizuje nižším umiestnením vo svojom vyhľadávaní. Predpokladáme, že o túto sankciu naozaj nikto nestojí . Dbajte na rýchlosť načítania vášho webu. Onedlho pripravíme samostatný článok v ktorom sa dozviete ako aj vy môžete zrýchliť vašu webstránku. 04 Prispôsobenie pre smartfóny Poviete si samozrejmosť? Stále nie Používate aj vy svoj smartfón na prehliadanie webu? Pravdepodobne áno. Vyše 50% zobrazení každej webstránky je prostredníctvom smartfónov. Avšak responzivita – teda prispôsobenie webstránky pre rôzne zariadenia (PC, tablet, smartfón,…) sa stále zanedbáva. Vyvarujte sa tejto základnej chybe a neprichádzajte zbytočne o zákazníkov. 05 Moderný dizajn Tento bod nie je najdôležitejší, ale ani zanedbateľný. Moderný dizajn ide ruka v ruke s dôveryhodnosťou a atraktivitou webstránky. Čím drahšie služby alebo produkty ponúkate, tým je pre vás tento bod dôležitejší. Na zastaralom webe môže zákazník začať veľmi rýchlo pochybovať o kvalite, schopnostiach ale aj dôveryhodnosti vašej spoločnosti. Spĺňa váš web všetky tieto body? Obráťte sa na nás a povýšte prezentáciu svojej značky na novú úroveň. Tím Webify Máte otázku? gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-736486196/m7bLCPad54IDELTGl98C'}); gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-736486196/eZeICMK354IDELTGl98C'}); The post Spĺňa váš web týchto 5 základných bodov? appeared first on Webify.
Vyznáte sa v základných pojmoch online marketingu? Viete presne definovať, čo je to PPC reklama a čo je to konverzia? Poďme si v týchto pojmoch spoločne upratať. Priblížme si tie najčastejšie pojmy, s ktorými sa stretnete vo vašom online biznise.
prejsť na článokZamýšľate sa nad tým, že by ste podnikli SEO audit webu? Radi by ste však najprv mali predstavu, aké dáta vám vie priniesť? Nie je toho málo. Od základných hodnotiacich parametrov, cez analýzu a pozície kľúčových slov, konkurenciu, SEO metadáta Google až
prejsť na článokDo súťaže autorov modelov zaslali traja tvorcovia modelov naozaj veľmi pekné a zaujímavé modely hasičskej techniky. Verejné hlasovanie sme spustili 16.5.2023. Celkovo hlasovalo 172 ľudí za jednotlivé modely. V diváckej súťaži sa na prvom mieste umiestn
Spoločnosť Ivanti, poskytovateľ automatizačnej platformy Ivanti Neurons, ktorá zisťuje, spravuje, zabezpečuje a obsluhuje IT prostriedky od cloudu až po perimeter, oznámila, že sa umiestnila ako líder v magickom kvadrante nástrojov pre zjednotenú správu k
prejsť na článokNarastajúci počet otázok súvisiacich s obsahovým významom nadpisu bol dôvodom na zosumarizovanie niekoľkých základných pohľadov ako sa k situácii korektne postaviť. V ďalších blog článkoch sa téme budeme venovať hlbšie.
prejsť na článok