Toto sú knihy, ktoré vám rozšíria znalosti o marketingu  

Ak ste si mysleli, že knihy sú dnes „out“, mýlili ste sa. Aj napriek dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej oblasti marketingu majú knihy na poličkách marketérov špeciálne miesto. A ktoré by rozhodne nemali chýbať vo vašej knižnici? Čerpajte informácie od tých najlepších Či už ste začínajúci, alebo pokročilí marketéri, platí rovnaké pravidlo – učte sa od najlepších. Skvelým spôsobom, ako získať dôležité informácie, je čítanie kníh tých autorov, ktorí majú bohaté skúsenosti v oblasti marketingu. Joe Pulizzi & Brian Piper – Epic Content Marketing, 2nd Edition Venujete sa content marketingu alebo začínate pôsobiť v tejto oblasti? Druhá edícia knihy Epic Content Marketing je vhodná ako pre ľudí a firmy, čo s content marketingom ešte len začínajú, tak aj pre tých, ktorí sa mu venujú už dlhé roky. Kniha prináša rôzne návody, tipy a triky, ale aj spôsoby vyhodnocovania content marketingu, ktoré sú pomerne častým kameňom úrazu v prípade mnohých spoločností. Autori Pulizzi a Piper prinášajú konkrétne príklady a nevynechávajú ani najnovšie trendy v rámci sociálnych sietí a tvorby obsahu. A čo umelá inteligencia? Tej je, samozrejme, venovaná samostatná kapitola. Melanie Deziel – The Content Fuel Framework: How to Generate Unlimited Story Ideas Dochádzajú vám nápady na témy a je pre vás náročné tvoriť zaujímavý obsah? Autorka Melanie Deziel pomohla už 30 spoločnostiam z rebríčka časopisu Fortune s ich obsahovou stratégiou, tvorbou obsahu a celkovo s marketingom. Vďaka svojej publikácii teraz môže pomôcť aj vám. Kniha ponúka praktický a zároveň jednoduchý návod, ako rýchlo a efektívne kreovať nové nápady na rôzne témy. Kamil Aujeský – Ako vyrásť v kreatívnom biznise Neprehliadnuteľná kniha plná rozhovorov s inšpiratívnymi ľuďmi, ktorí sa pohybujú vo sfére marketingu – aj tak by sa dala definovať kniha Ako vyrásť v kreatívnom biznise. Zbierka 20 rozhovorov vás naučí, ako pracovať efektívne, akým chybám sa vyhnúť a kde sa zamestnať. Ak by ste v nej hľadali klasické poučky o marketingu, bolo by to márne. Táto skvelá publikácia prináša rady z praxe od odborníkov a pohľad na to, ako môže vyzerať život v marketingu. Marketing v praxi (Levosphere) V knihe nájdete vysvetlenie marketingových pojmov, významov a príkladov, ale aj 26 rozhovorov s inšpiratívnymi marketingovými profesionálmi a majiteľmi úspešných značiek na témy, ako sú stratégia, komunikácia, značka, obchod a marketing. Seth Godin – Toto je marketing Dozviete sa, ako pomocou marketingu vyriešiť problémy ľudí, a naučíte sa, ako svoje produkty a služby prezentovať svetu. Sarah Frier – No Filter Zaujíma vás tajomstvo úspechu Instagramu? Táto kniha je práve pre vás, zavedie vás do zákulisia toho, ako to celé vzniklo. Osviežte si vaše čítanie aj naším magazínom ContentManiaNájdete v ňom množstvo užitočných informácií, tipov a case studies našich projektov. Tento článok je súčasťou 2. vydania. Prihláste sa na odber magazínu a získajte jeho tlačenú alebo online verziu. Tipy na ďalšie knihy, ktoré stoja za prečítanie Tamsen Webster – Find Your Red Thread: Make Your Big Ideas Irresistible Kelly Keenan – Everyone Is An Influencer: Building A Brand By Engaging The People Who Matter Most Michal Pastier – Žltá kniha budovania značky Vybrali ste si? Každá kniha z nášho zoznamu je perfektná či už pre začínajúcich, alebo pokročilých marketérov. Odborníci sa v publikáciách delia so svojimi čitateľmi o množstvo informácií. Tie vám môžu pomôcť zvoliť si správny smer a vybudovať kariéru, o ktorej ste doteraz len snívali. Záleží iba na vás, ako s týmito informáciami naložíte.

prejsť na článok

Nová možnosť zárobku: Jednoducho a bez kvalifikácie

Už takmer každý bol zapojený v nejakom multi level marketingu. Asi 95% ľudí v ňom neuspelo a dnes za žiadnych okolnosti by už do podobného predajného systému nevstúpilo. Dôvod prečo veľa ľudí odmieta túto prácu (toto podnikanie) je viac : nechcú cho

prejsť na článok

POZVÁNKA: Krst knihy

Pozvánka! Milí mysľomágovia, je mi cťou Vás všetkých pozvať na krst knihy Mysľomágovia – Hmlový ostrov, ktorý sa uskutoční v mojom rodnom meste už v júni počas osláv Dni mesta Sabinov. Príďte spoločne so mnou a krstným otcom kn

prejsť na článok

Slavomíra Kollárová

Slavomíra Kollárová má 18 ročné skúsenosti s podnikaním na Slovensku s medzinárodným pôsobením a je spoluzakladateľkou firmy INSPIO. Za posledné roky firma expandovala do 26 krajín v Európe. Slávka sa primárne venuje marketingu, stratégii a tvorbe produkt

prejsť na článok

Zápis do Knihy živých (16. 3. 2019)

V sobotu 16. marca 2019 sa bude konať v Hospici Milosrdných sestier slávnostný zápis do Knihy živých.

prejsť na článok

Zápis do Knihy živých (4. 5. 2019)

V sobotu 4. mája 2019 o 10.00 hod. sa konal v Hospici Milosrdných sestier slávnostný zápis do Knihy živých.

prejsť na článok