Sme profesionálny content marketingový tím a realizujeme projekty s garanciami rastu.
Nitra, 1.10.2024 – Content marketingová agentúra ContentFruiter uspela v tendri VÚB banky, a získala kontrakt do konca roka 2026. Spolupráca, ktorá sa začala v máji 2024, prináša nový vietor do plachiet newslettera a blogu Magnifica. „ContentFruiter dl
Už ste niekedy počuli o pojme pillar page? V content marketingu je celkom rozšírený – dokáže posúvať SEO aj celkové vnímanie contentu z technického aj funkčného hľadiska. Má viacero výhod. Jednou z nich je, že pomáha návštevníkom i vyhľadávacím nástrojom
V dnešnom digitálnom svete sú sociálne siete viac než len nástrojom na udržiavanie kontaktu s priateľmi a rodinou. Sú miestom, kde môžete budovať svoju osobnú značku. Či už ste podnikatelia, kreatívci, alebo odborníci v nejakej oblasti, silná osobná značk
Ak ste si mysleli, že knihy sú dnes „out“, mýlili ste sa. Aj napriek dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej oblasti marketingu majú knihy na poličkách marketérov špeciálne miesto. A ktoré by rozhodne nemali chýbať vo vašej knižnici? Čerpajte informáci
Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou digitálneho ekosystému. Avšak samotná prítomnosť na týchto platformách už firmám a značkám nestačí. Ako si zabezpečiť pozornosť v preplnenej digitálnej dobe? Kľúčom k úspechu je strategický prístup a prispôs
Možno si mnohí z vás predstavia elektronickú podobu románu, poézie či sci-fi príbehu. Áno, aj klasické knižné publikácie v elektronickej forme nazývame e-bookmi, prípadne ich označujeme ekvivalentom e-kniha. Možno na ne však nazerať i odlišnou optikou.
Dva týždne dozadu som na internete narazil na niečo naozaj zaujímavé. Boli to scény zo slávnych amerických sitcomov, ako sú Priatelia alebo Teória veľkého tresku, zostrihané tak, aby pôsobili ako dramatické seriály alebo thrillery. Ross v nich pôsobí ako
Otvoríte Facebook či inú sociálnu sieť a vyskočí na vás stránka alebo profil, ktoré sa vás snažia presvedčiť, aby ste sa stali ich fanúšikmi. Kedysi to bolo jednoduché – stačilo mať výstižný názov a lajk na stránke bol na svete. Nešlo nám ani tak o to, čo
Mnoho úsilia a peňazí sa investuje do analýz, stratégií, dizajnu a vývoja webových stránok, čo je, samozrejme, kľúčové. Lenže ak nechcete tieto vstupné investície znehodnotiť, je potrebné zamyslieť sa nad tým, ako a čo s webovou stránkou, keď sa dostane d
Odovzdanie posolstva môže mať viacero podôb – dávku serióznosti, ľudskú tvár či štipku distingvovaného humoru. Aby sa však značka etablovala do pozície odborníka, musí vzbudiť dôveru. Vyvážiť komunikačný tón je preto potrebné ako v B2C, tak i v B2B segmen