ContentFruiter: Marketing robíme inak

Sme profesionálny content marketingový tím a realizujeme projekty s garanciami rastu.

prejsť na web

Agentúra ContentFruiter uspela v tendri VÚB banky: nová éra pre blog Magnifica

Nitra, 1.10.2024 – Content marketingová agentúra ContentFruiter uspela v tendri VÚB banky, a získala kontrakt do konca roka 2026. Spolupráca, ktorá sa začala v máji 2024, prináša nový vietor do plachiet newslettera a blogu Magnifica. „ContentFruiter dl

prejsť na článok

Pillar page – kľúčový prvok v SEO stratégii 

Už ste niekedy počuli o pojme pillar page? V content marketingu je celkom rozšírený – dokáže posúvať SEO aj celkové vnímanie contentu z technického aj funkčného hľadiska. Má viacero výhod. Jednou z nich je, že pomáha návštevníkom i vyhľadávacím nástrojom

prejsť na článok

Ako budovať osobnú značku na sociálnych sieťach? 

V dnešnom digitálnom svete sú sociálne siete viac než len nástrojom na udržiavanie kontaktu s priateľmi a rodinou. Sú miestom, kde môžete budovať svoju osobnú značku. Či už ste podnikatelia, kreatívci, alebo odborníci v nejakej oblasti, silná osobná značk

prejsť na článok

Toto sú knihy, ktoré vám rozšíria znalosti o marketingu  

Ak ste si mysleli, že knihy sú dnes „out“, mýlili ste sa. Aj napriek dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej oblasti marketingu majú knihy na poličkách marketérov špeciálne miesto. A ktoré by rozhodne nemali chýbať vo vašej knižnici? Čerpajte informáci

prejsť na článok

Vstúpte do sveta online marketingu s tou správnou platformou a využite jej plný potenciál

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou digitálneho ekosystému. Avšak samotná prítomnosť na týchto platformách už firmám a značkám nestačí. Ako si zabezpečiť pozornosť v preplnenej digitálnej dobe? Kľúčom k úspechu je strategický prístup a prispôs

prejsť na článok

E-book ako digitálny pomocník

Možno si mnohí z vás predstavia elektronickú podobu románu, poézie či sci-fi príbehu. Áno, aj klasické knižné publikácie v elektronickej forme nazývame e-bookmi, prípadne ich označujeme ekvivalentom e-kniha. Možno na ne však nazerať i odlišnou optikou.

prejsť na článok

Dôležitosť hudby vo videomarketingu, filme či upútavkách – čo všetko ovplyvňuje?

Dva týždne dozadu som na internete narazil na niečo naozaj zaujímavé. Boli to scény zo slávnych amerických sitcomov, ako sú Priatelia alebo Teória veľkého tresku, zostrihané tak, aby pôsobili ako dramatické seriály alebo thrillery. Ross v nich pôsobí ako

prejsť na článok

Konzistentnosť – cesta k udržateľnej komunite 

Otvoríte Facebook či inú sociálnu sieť a vyskočí na vás stránka alebo profil, ktoré sa vás snažia presvedčiť, aby ste sa stali ich fanúšikmi. Kedysi to bolo jednoduché – stačilo mať výstižný názov a lajk na stránke bol na svete. Nešlo nám ani tak o to, čo

prejsť na článok

Ako vykonávať údržbu webovej stránky  

Mnoho úsilia a peňazí sa investuje do analýz, stratégií, dizajnu a vývoja webových stránok, čo je, samozrejme, kľúčové. Lenže ak nechcete tieto vstupné investície znehodnotiť, je potrebné zamyslieť sa nad tým, ako a čo s webovou stránkou, keď sa dostane d

prejsť na článok

B2C vs. B2B content marketing 

Odovzdanie posolstva môže mať viacero podôb – dávku serióznosti, ľudskú tvár či štipku distingvovaného humoru. Aby sa však značka etablovala do pozície odborníka, musí vzbudiť dôveru. Vyvážiť komunikačný tón je preto potrebné ako v B2C, tak i v B2B segmen

prejsť na článok