E-book ako digitálny pomocník

Možno si mnohí z vás predstavia elektronickú podobu románu, poézie či sci-fi príbehu. Áno, aj klasické knižné publikácie v elektronickej forme nazývame e-bookmi, prípadne ich označujeme ekvivalentom e-kniha. Možno na ne však nazerať i odlišnou optikou. E-book dokáže byť aj skvelým pomocníkom pre váš biznis. Jeho digitálna podoba ponúka možnosť mať ho k dispozícii kdekoľvek online. Tlač nie je nutná a užívateľ sa k informáciám dokáže dostať prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia, ktoré má aktuálne k dispozícii – počítača, smartfónu či tabletu. Najčastejšie má „virtuálna kniha“ podobu PDF formátu, no stretnúť sa môžete aj so súbormi EPUB, HTML, prípadne iným, špeciálne pripraveným súborom určeným na čítanie. Aké sú výhody? Keďže e-book môže mať rôzne formy, dokážete ho vytvoriť aj za pomoci existujúceho obsahu. Máte časté otázky, na ktoré sa klienti dopytujú? Vytvorte e-knihu, kde podrobnejšie rozoberiete problematiku, ktorá je predmetom klientskych otázok. Ponúknite ju cieľovému publiku vo vábivom vizuálnom šate a nechajte ho dostať sa k týmto informáciám zdarma. Na úvod postačí, ak si vypýtate e-mailový kontakt, ktorý obohatí vašu databázu, kde týchto ľudí môžete oslovovať prostredníctvom ďalšieho obsahu v newsletteri. Ide o jeden z mnohých príkladov, no celkovo prináša tvorba e-booku omnoho viac: Je k dispozícii kdekoľvek v online podobe, pričom ponúka možnosť stiahnutia. Dáva priestor na doplnenie kreatívneho vizuálu, ktorý bude na mieru prispôsobený danej téme. E-book môže byť skvelou príležitosťou na rozšírenie databázy mailových kontaktov. Stačí, ak pre stiahnutie určíte podmienku uvedenia e-mailovej adresy, na ktorú bude e-book zaslaný, a zároveň poskytnete možnosť prihlásiť sa na odber newslettera. Obsah e-booku môže byť vytvorený z už existujúcich informácií, ktorým dáte nový šat. E-booky ponúkajú možnosť prepojenia s iným online obsahom na webe alebo v magazíne prostredníctvom vložených odkazov. Čitatelia si môžu sami zvoliť, či e-book ponechajú výlučne v online podobe, alebo sa ho rozhodnú vytlačiť. Ak sa predsa len rozhodnete dostať e-book aj do fyzickej podoby, odporúčame na prípravu pre tlač myslieť už vopred pri jeho tvorbe. Ušetríte tým náklady, ktoré by ste museli investovať do opätovného zalomenia textov a ilustrácií určených do tlače. E-book je perfektnou súčasťou content marketingového projektu a akousi nadstavbou, ak natrafíte na tému, ktorú chcete svojim čitateľom ponúknuť v jednom alebo aj pár jednoduchých krokoch. Vo výsledku ich nič nemusí stáť – a vám môže napriek tomu generovať výsledky. Či to bude poskytnutie e-mailovej adresy, vyplnenie dotazníka, alebo „len“ spätná väzba k obsahu, absolútne to postačí na to, aby ste sa k vašim zákazníkom posunuli bližšie skrz užitočný obsah. Inšpirácia do vrecka Náhľady vybraných e-bookov z projektu Krytina.sk. Tieto e-booky si od ich publikovania stiahli už tisícky používateľov: Nová strecha v piatich krokoch E-kniha, ktorá vás dopodrobna prevedie ponukou materiálov striech a strešných krytín. Ako obliecť dom Inšpiráciami nasýtený e-book vám predstaví možnosti, ako pracovať s farbami vysnívanej fasády. Strecha nízkoenergetických stavieb V praktickom e-booku nájdete odpovede na všetky vaše otázky spojené so zabezpečením nízkoenergetickej strechy.

prejsť na článok

AllAboutNFT e-book

We are proud that we are general partner in AllAboutNFT project and projects main output AllAboutNFT E-book is now free for download. The e-book discussess the legal, tax and accounting regulation of NFTs, including the following topics: How to digitize

prejsť na článok

Save Queuing for Major Attractions: Book Tours in Advance

What do you need to know about planning tours and activities in each city? You have free walking tours in most cities across Europe. Lurote is the market leader and I’ve heard good things about the tours. Tours are comprehensive and you can tip the guide

prejsť na článok

Digitálny marketing a budovanie identity

V rámci workshopu, ktorý bol organizovaný ako súčasť akceleračného programu startupov Startup centra UVP TECHNICOM bol predstavený účastníkom jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti Rámec See-Think-Do-Care, ktorý kombinuje cieľové

prejsť na článok

Ako vplýva aktuálna situácia COVID na odvetvie online marketingu

Pandémia koronavírusu všetkých trápi už vyše roka. Nehovoriac o tom, koľko spoločností položila na kolená. Mnohé firmy či kamenné predajne skrachovali alebo boli zavreté. Iné zmenili stratégiu a prispôsobili sa aktuálnej situácii. Keďže online nakupovanie

prejsť na článok

March reviewed by Il Ponte

A slightly unusual little addition to the Il Ponte content for today comes in the form of a run-down for the month of March. We want to give our readers a little overview of what has been going on in the quaint world of BISLA. Since this is the pilot of r

prejsť na článok