Trápi vás nízka návštevnosť webu? Toto sú jej 4 najčastejšie dôvody

Zo začiatku sa aj napriek atraktivite obsahu a grafiky môžete boriť s nízkymi číslami návštevnosti. Pri novom webe za tým hľadajte chýbajúcu SEO optimalizáciu a spätné odkazy. Pri staršom možno chyba väzí v nie príliš užívateľsky friendly UI a UX dizajne. Zdroj foto: Pixabay.com 4 najčastejšie dôvody nízkej návštevnosti webu Slabé SEO Základom je sa zobrazovať na prvej strane vo vyhľadávaní Google. Ideálne na kľúčové slová, ktoré sú hlavným „poháňačom” vášho biznisu. Tie ľahko odhalíte prostredníctvom analýzy. Následne tieto výrazy zapracujte na jednotlivé podstránky, do URL, nadpisov, popisov,  tvorte na ne nový obsah. Zo začiatku je však potrebná trpezlivosť. Hoci SEO optimalizácia webstránok vie byť „zbehnutá” za pár dní či týždňov, na výsledky si treba počkať niekoľko mesiacov. No z dlhodobého hľadiska ide o jednu z najlepších stratégií pre navýšenie návštevnosti webstránok. Akonáhle si už nejaké pozície vybudujete, pokiaľ si niečo zásadné nepokazíte, budete z toho čerpať slušný čas. Chýbajúca sieť spätných odkazov Spätné odkazy môžu byť ďalším veľkým zdrojom návštevnosti pre váš web. Pomocou nich zvyšujete jeho dôveryhodnosť, a tým sa posúvate vo vyhľadávaní na vyššie pozície. Tým pádom sa ku vám návštevníci / zákazníci ľahšie dostanú. Odkazy umiestnite na iné relevantné weby alebo do PR či SEO článkov.  No pozor, nesústreďte sa len na tie externé. Dôležité je tiež interne previazať stránky medzi sebou. Predtým, ako sa vrhnete na linkbuilding s cieľom zaútočiť na tie najautoritatívnejšie weby, si najprv spravte mapu linkov skrz váš web. Interný linkbuilding totižto zlepšuje hodnotenie webu vo vyhľadávači, predlžuje čas používateľa na stránkach a zvyšuje celkový počet tých navštívených. Nedostatočný a nekvalitný obsah Určite si si všimli, že takmer každý dnes už tvorí vlastný blog. Je to preto, že vďaka relevantnému a zaujímavému obsahu sa stanete pre Google viditeľnejší a dostane sa ku vám i viac používateľov. Môžete písať o novinkách vo vašej oblasti, dávať tipy a rady, ponúkať riešenia na problémy vašich potenciálnych zákazníkov, publikovať prípadové štúdie. Vďaka blogu a internému linkbuildingu tiež lepšie poprepájate webové stránky medzi sebou a cez kľúčové slová a call-to-action privediete používateľov presne tam, kam chcete. Podcenený UI a UX dizajn K praktickému rozhraniu napomôže UX dizajn, predstavujúci užívateľskú skúsenosť. Základom je pochopiť potreby zákazníkov, ich cestu a spraviť im ju čo možno najviac intuitívnu. Vďaka nemu využijete potenciál webu naozaj naplno. Zahŕňa napríklad prehľadnú navigáciu, pútavý obsah, kvalitné obrázky.  Estetika zohráva pri tvorbe webstránky veľmi dôležitú úlohu. Príťažlivý dizajn zvyšuje dôveryhodnosť a posúva zážitok používateľa na vyššiu úroveň. Toto je úloha UI dizajnu, predstavujúceho užívateľské rozhranie. Pohrajte sa s farebnou škálou, typografiou, prvkami a elementami, prechodmi, bannermi. Vaše úsilie sa vám odmení vyššou návštevnosťou i menším bounce rate (mierou omamžitých odchodov). Pokiaľ na vašom webe chýba prehľadná navigácia, je chaotický, používateľ nevie, kam skôr kliknúť, mätie ho i grafika, rozlúčte sa nejakými vysokými číslami konverzií. Bez prepracovaného UI a UX dizajnu to nepôjde… Tiež vás trápi nízka návštevnosť webstránky? Viete, že budete potrebovať pomoc so SEO optimalizáciou webstránok? Prípadne hľadáte typy, ako vylepšiť UI a UX dizajn? Nech už sú vaše problémy s webom akékoľvek, máme na ne riešenia. Obráťte sa na našich SEO špecialistov a spoločne si na to posvietime na našej prvej konzultácii zdarma. Príspevok Trápi vás nízka návštevnosť webu? Toto sú jej 4 najčastejšie dôvody je zobrazený ako prvý na Špičkové SEO.

prejsť na článok

Vaša šablóna

Šablóny nastavujú vzhľad vašich webových stránok.Tento blog je nainštalovaný so šablónou Cassiopeia.Nastavenia môžete upraviť kliknutím na odkaz Práca na vašom webe, nastavenia šablóny v hornom menu (viditeľné po prihlásení).Napríklad môžete zmeniť farbu

prejsť na článok

Mediworx

Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Klient: Mediworx Názov projektu: Migrácia portálu lekar.pluska.sk na lekar.sk Obdobie realizácie: apríl máj 2020 Zadanie: Migrácia organickej ná

prejsť na článok

Ahoj všichni!

Vítejte ve WordPressu. Toto je váš první testovací příspěvek. Můžete ho upravit, nebo smazat a postupně pak začít s tvorbou vlastního webu.

prejsť na článok

4ka

Sloboda v printe Klient: 4ka Mediamix: Print Názov projektu: Sloboda Nekonečno Obdobie realizácie: marec 2018 Cieľová skupina: all Zadanie: Kreatívne využitie reklamného priestoru v printe, ktoré navodí pocit, že 4ka je naozaj

prejsť na článok

Firemný event a video pozvánka.

VIDEO POZVÁNKA je rýchlo expandujúca forma prezentácie eventu organizovaného vašou spoločnosťou. V krátkom čase a pútavým spôsobom dokáže odprezentovať plánované podujatie. Základné špecifikácie obsahu video pozvánky ostávajú totožné ako sú na printovej v

prejsť na článok