Špičkové SEO pre váš web | Seoanalyzy.sk

Chcete aj vy dokonalý SEO friendly web? Ma ho skontrolujeme, odhalíme nedostatky a chyby napravíme, aby stránka čo najlepšie spĺňala SEO štandardy.

prejsť na web

Úloha umelej inteligencie pri tvorbe PR, SEO článkov a blogov

V posledných mesiacoch získavajú na popularite nástroje na generovanie textu. Chat GPT od OpenAl (Microsoft), potom rovnakého pomocníka vyvinul aj Google (Google Bard).  Používatelia ich hneď zapojili do procesov content marketingu. Ako sa zatiaľ osvedčil

prejsť na článok

Hodnotenie webu z hľadiska SEO: čo znamenajú skratky DA, PA, CF, TF a prečo na nich treba pracovať?

Chcete zistiť, ako na tom stojí váš web či e-shop v očiach Google? A ako veľmi „horí” optimalizácia webstránky? Prezradia vám to 4 hlavné hodnotiace SEO parametre. Patria sem autorita domény a stránky, citačný tok a dôveryhodnosť. Poďme si posvietiť detai

prejsť na článok

4 základné SEO aktivity pre zviditeľnenie sa v Google

Hlavným cieľom SEO optimalizácie je zviditeľnenie sa v Google, resp. posun na vyššie pozície. S tým ruka v ruke prichádza vyššia organická návštevnosť a najmä želané konverzie. Pozrime sa spoločne na základné aktivity, ktoré podniknúť, aby ste sa posunuli

prejsť na článok

SpamBrain: Google algoritmus bojujúci proti nekvalitnému obsahu a neprirodzeným spätným odkazom

Google na sklonku roka 2022 výrazne vylepšil algoritmus, ktorý dokáže odhaliť spamerov, ich neprirodzené linkbuilding stratégie a Black Hat SEO techniky. Ide o SpamBrain systém, ktorého snahou je zlepšiť kvalitu výsledkov vo vyhľadávaní na globálnej úrovn

prejsť na článok

Ako vám pomôžu longtaily v SEO a marketingu na ceste k zákazníkom?

Longtaily nie sú len také obyčajné kľúčové slová v texte. Majú jednu veľkú výhodu. Sú konkrétnejšie. A vďaka tomu zasiahnu vhodnejšiu skupinu používateľov. Prinesú tiež relevantnejšie prekliky i konverznejších zákazníkov. Škoda to nevyužiť. Zdroj foto: Pi

prejsť na článok

Trápi vás nízka návštevnosť webu? Toto sú jej 4 najčastejšie dôvody

Zo začiatku sa aj napriek atraktivite obsahu a grafiky môžete boriť s nízkymi číslami návštevnosti. Pri novom webe za tým hľadajte chýbajúcu SEO optimalizáciu a spätné odkazy. Pri staršom možno chyba väzí v nie príliš užívateľsky friendly UI a UX dizajne.

prejsť na článok

4 otázky, ktoré by ste si mali položiť pri SEO optimalizácii obrázkov

Použitie obrázkov je pre kvalitnú SEO optimalizáciu a príjemný užívateľský zážitok nevyhnutné. Okrem toho, že by mali súvisieť s obsahom článkov, je potrebné posvietiť si aj na ich veľkosť, kľúčové slová a ďalšie SEO parametre. Pýtate sa, prečo sa na to k

prejsť na článok

Obrázky a videá pri SEO optimalizácii webstránok: Prečo je dôležité vypĺňať ich parametre?

Sústredili ste sa doposiaľ pri SEO optimalizácii webstránok iba na text? Chyba, pri vyhľadávaní v Google sú dôležité aj obrázky. Nielenže zatraktívňujú, ilustrujú a znázorňujú obsah, ale majú aj značnú moc v SEO. A zabúdať tiež v tejto oblasti netreba ani

prejsť na článok

Ako na SEO friendly popisy produktov v e-shope? Nie je to len o kľúčových slovách…

Pýtate sa, ako vytvoriť kvalitné SEO popisy pre e-shop tak, aby bolo vidno kategórie alebo produkty vo vyhľadávačoch? Začnete analýzou kľúčových slov pre jednotlivé kategórie, ktorej cieľom je objaviť tie najvyhľadávanejšie vo vašej oblasti. Následne sa p

prejsť na článok

7 efektívnych spôsobov, ako rapídne zvýšiť návštevnosť webu

Chceli by ste sa konečne vymaniť zo zovretia nevýrazných nízkych čísel a pohnúť sa nielen pri návštevnosti smerom nahor? Čo vylepšiť na vašej stránke a akým aktivitám sa viac venovať? Zamerajte sa na content marketing, SEO články, podrobte web analýze kľú

prejsť na článok