Ako vám pomôžu longtaily v SEO a marketingu na ceste k zákazníkom?

Longtaily nie sú len také obyčajné kľúčové slová v texte. Majú jednu veľkú výhodu. Sú konkrétnejšie. A vďaka tomu zasiahnu vhodnejšiu skupinu používateľov. Prinesú tiež relevantnejšie prekliky i konverznejších zákazníkov. Škoda to nevyužiť. Zdroj foto: Pixabay.com V čom sú longtaily iné od bežných kľúčových slov? Longtaily v marketingu označujú špecifickejší typ kľúčových slov – skupinu viacerých výrazov, konkrétnejšie, cielenejšie.  Hoci ich menšia vyhľadávanosť sa môže spočiatku javiť ako nevýhoda, ich presnosť a menšia konkurenčnosť to vyvážia.  Navyše, keď sa nad tým viac zamyslíte, takáto skupina kľúčových slov v texte dokopy dosahuje rovnaké čísla vyhľadávanosti ako všeobecné kľúčové slovo osamote. Niekedy i vyššie… Ako zistiť longtailové kľúčové slová? Azda najjednoduchším spôsobom, ako zistiť túto kategóriu kľúčových slov, je použitie Google našepkávača, ktorý vám po zadaní časti slova alebo dotazu zobrazí ďalšie podobné možnosti. Či už priamo v poli vyhľadávača alebo pod výsledkami vyhľadávania.  Ale rovnako tak sa k nim viete dostať prostredníctvom analýzy kľúčových slov cez nástroje Google Keyword Planner alebo Marketing Miner, keď stavíte na rozvinutejšie výrazy alebo konkrétnejšie výrobky či služby. Čo vám môžu priniesť longtaily? Ich konkrétnosť vám zabezpečí presnejšie zacielenie na potenciálnych klientov. Títo sú ďalej v nákupnom cykle, presne vedia, o aký produkt/ službu majú záujem, a preto sú o niečo ochotnejší nakúpiť. Následne vďaka takýmto kľúčovým slovám, zapracovaným v texte stránok, článkov či reklám, môžete sledovať aj vyšší konverzný pomer.  Spojenie viacerých vyhľadávaných výrazov do longtailov a ich vhodné zakomponovanie do textov vám takisto môže zvýšiť organickú i platenú návštevnosť stránky. Okrem toho sa vďaka longtailom vyhnete vysokej konkurenčnosti, s čím sa pri bežných jedno-dvojslovných kľúčových slovách môžete stretnúť pomerne často.  No a do tretice, pri PPC reklamách na týchto slovách výrazne ušetríte, keďže ceny za preklik sú vďaka menšej miere bidovania výrazne nižšie. Ako používať longtaily? Používajte longtaily ako podporu pre hlavné kľúčové slová na podstránkach, v textoch interných i externých článkov, reklamných kampaniach a získate vyššiu návštevnosť, relevantnejšie prekliky, viac skutočne zainteresovaných zákazníkov, ktorí vám prinesú reálne konverzie. Skvelým spôsobom je používať tieto kombinácie / skupiny výrazov aj v nadpisoch a title, nielen niekde uprostred textu. Aby ste zacielili na čo najväčšie množstvo dopytov pekne zhora I keď sa vám spočiatku môže zdať, že je trochu komplikovanejšie v rámci analýzy kľúčových slov nájsť tie správne longtaily vo vašom odvetví, prínos pre SEO a marketing je tu značný. Táto nadštandardná práca isto bude stáť za to.  Potrebujete poradiť práve s kľúčovými slovami v texte alebo longtailmi? Nechcete na poli SEO nič zanedbať a zišli by sa vám usmernenia odborníkov? Obráťte sa na našich špecialistov. Ideálne, ak využijete možnosť konzultácie zdarma, na ktorej spolu preberieme vaše hlavné problémy, predstavy a dohodneme sa na ďalšom postupe. Príspevok Ako vám pomôžu longtaily v SEO a marketingu na ceste k zákazníkom? je zobrazený ako prvý na Špičkové SEO.

prejsť na článok

Katedra marketingu a obchodu Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave sa stala členom RPR

Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku vstúpila ako nový riadny člen Katedra marketingu a obchodu Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. „Katedra marketingu a obchodu Fakulty ma

prejsť na článok

3d vizualizácia interiéru rodinného domu pomáha zákazníkom pri plánovaní ich rodinného domu.

3d vizualizácia bola vytvorená pre developerskú firmu Výhoda interiérovej vizualizácie je predstavenie zákazníkovy, ako si môže zariadiť svoj vysnívaný dom. Ako umiestniť kuchynskú linku, aké si vybrať obklady, zladiť farebnosť a podobne. 3D vizualizácia

prejsť na článok

Nové poznatky o B2B kampaniach na LinkedIne

Kto chce uspieť v B2B marketingu, potrebuje pochopiť potreby a motiváciu iných firiem. Na rozdiel od B2C marketingu, kde sa často pracuje s emocionálnymi impulzmi, B2B marketing stavia na dlhodobých vzťahoch, dôvere a odborných znalostiach. To znamená, že

prejsť na článok

Priznanie slovenskej predavačky vás dostane do kolien. Prihovára sa ku všetkým zákazníkom

Na dobre známej facebookovej stránke Priznania žien sa objavil príspevok, kde sa slovenská predavačka prihovára ku všetkým zákaznikom. S istotou možeme dedukovať že tí, ktorí si túto prácu vyskúšali sa ku zamestnancom obchodov správajú oveľa krajšie ako č

prejsť na článok

3 kroky ako zistiť, kto rozhoduje o vašom biznise

MARKETINGOVÁ STRATÉGIA A CIEĽOVÝ ZÁKAZNÍK Vyjasnite si, kto je váš zákazník Poznať svojich zákazníkov je strategické pre každú firmu. V B2B technicky zameraných spoločnostiach je to o to dôležitejšie, keďže identifikovať cieľového zákazníka je celkom zlož

prejsť na článok