Outsourcing marketingu a marketingové poradenstvo

Poskytujeme externý marketing pre B2B inžinierske, technologické a výrobné firmy. Počas celej spolupráce budeme súčasťou vášho tímu. Zabezpečíme plánovanie, manažment a realizáciu všetkých potrebných marketingových aktivít.

prejsť na web

Cesta zákazníka a marketing

AKO VYUŽIŤ NÁKUPNÝ CYKLUS ZÁKAZNÍKOV VO SVOJ PROSPECH Obchodný proces v B2B býva zvyčajne dlhý. Kým príde k samotnému nákupu produktu, alebo služby, prejde aj niekoľko mesiacov. Počas celej doby do procesu zasahujú viaceré osoby tie, ktoré rozhodujú, tzv

prejsť na článok

3 kroky ako zistiť, kto rozhoduje o vašom biznise

MARKETINGOVÁ STRATÉGIA A CIEĽOVÝ ZÁKAZNÍK Vyjasnite si, kto je váš zákazník Poznať svojich zákazníkov je strategické pre každú firmu. V B2B technicky zameraných spoločnostiach je to o to dôležitejšie, keďže identifikovať cieľového zákazníka je celkom zlož

prejsť na článok

3 tipy pre industriálny content marketing

CONTENT MARKETING TIPY NA ROK 2019 Cieľom vytvárania dobrého obsahu je udržať pozornosť návštevníka na web stránke čo najdlhšie a dosiahnuť, aby sa z návštevníka stal náš zákazník. Ak náhodného návštevníka zaujmete obsahom, je pravdepodobné, že sa na web

prejsť na článok

Strategický marketing – štyri esá vo vašom rukáve

STRATEGICKÝ MARKETING B2B FIRMY B2B firmy, ktoré používajú pri podpore predaja vlastnú marketingovú stratégiu, sa častejšie presadia v silnej konkurencii a častejšie získavajú zákazníkov pre dodávky svojich produktov a služieb. Stratégia je o postupe, o k

prejsť na článok

5 odporúčaní pre priemyselný marketing v roku 2019

PRIEMYSELNÝ MARKETING V ROKU 2019 Priemyselný marketing musí byť inteligentný a efektívny. Teda presne taký, ako sú ľudia pôsobiaci v tomto segmente. Ich technické a odborné zameranie ukazuje spôsob, ako na nich cieliť marketing. Žiadne headliny a frázy,

prejsť na článok

Prečo a ako robiť marketing, keď sa firme darí?

MARKETING V ČASE EKONOMICKÉHO RASTU Výrobným a inžiniersky zameraným firmám sa darí. Firmy majú momentálne naplnené výrobné kapacity a marketingu primárne nevenujú pozornosť. Ďalšie zákazky by neboli schopní realizovať v požadovaných termínoch a kvalite,

prejsť na článok

Kde hľadať nových zákazníkov?

AKO Z NÁVŠTEVNÍKA WEBSTRÁNKY UROBIŤ ZÁKAZNÍKA Kde hľadať nových zákazníkov a ako najlepšie osloviť a zaujať inžinierske a technicky zamerané publikum je téma, ktorú dnes riešia mnohé firmy pôsobiace v B2B segmente. V dobe takmer všade prístupného intern

prejsť na článok

Obchodný marketing v praxi

Obchod + Marketing = Obchodný marketing Ak ste podnikateľ, je logické, že chcete, aby váš marketing podporoval nové obchodné príležitosti a prispieval ku generovaniu reálnych potenciálnych zákazníkov. Obchodný marketing je marketing zameraný na obchod. Po

prejsť na článok

Outsourcing marketingu pre B2B firmy

Hlavné výhody outsourcing marketingu Keď chce byť firma úspešná, musí predávať svoje produkty a služby obchod je jej hlavnou prioritou. Rovnako dôležitý je však aj marketing, ktorý podporuje predaj. Prečítajte si nasledujúce dôvody, prečo je lepšie zvoli

prejsť na článok

Vytvárajte obsah, ktorý zaujme!

Na webe to musí žiť! Stále dookola počúvame, ako je dôležité produkovať obsah, ktorý zvýši návštevnosť webstránok, prinesie nových potenciálnych zákazníkov a zlepší prezentáciu firmy. Áno, je to pravda. No treba povedať aj to, že na vytvorenie kvalitného

prejsť na článok