Logo predstavuje identitu spoločnosti. Prvý dojem vytvára logo, ale vytvára dojem aj to, ak logo nemáte. Ak chcete zistiť aký je význam loga, musíte si položiť jednu otázku: Koľko veľkých, úspešných a známych spoločností nemá logo? Ak spoločnosť nemá svoj znak, môže to spôsobiť pochybnosti u zákazníkov, či ste naozaj spoločnosť alebo len nejakí podvodníci. Ak by bolo vyrobené neprofesionálnym dizajnérom alebo vlastníkom spoločnosti, je to niekedy horšie ako by žiadne nebolo. Keď začínate spoločnosť, častokrát premýšľate o tom, ako znížiť výdavky. Jednou z takýchto možností zníženia nákladov na uvedenie do prevádzky je dizajn firemného loga. Ale je dobrý nápad objednať si nejaké lacné alebo podnikať bez neho? Jedna z častých otázok je: „Prečo by moje logo malo byť vytvorené na mieru?“ Ak je vytvorené pomocou klipartu (predvytvorené grafické prvky) je možné, že bude vyzerať podobne alebo rovnako ako logá Vašich konkurentov. Tým sa zhorší identifikácia Vašej spoločnosti alebo sa Vaše poznávacie znamenie ľahko bude zamienať s logom inej spoločnosti. Tento prípad môže poškodiť Vašu povesť a peniaze investované do marketingu Vašej značky budú investované zbytočne. Aké logo vybrať? Dobré firemné logo poukazuje na hlavné zameranie Vašej spoločnosti, jej hodnoty a pomáha pri úspešnom rozvoji Vášho podnikania. Takisto je dôležité rozlišovať jeho dizajn pre veľké spoločnosti a začínajúce podniky. Logo pre veľkú spoločnosť väčšinou pozostáva len z jedného grafického prvku (napríklad Nike) a je ľahko identifikovateľné, ale pre malé firmy nie je príliš dobrou voľbou, pretože firma bude musieť vynaložiť obrovské množstvo peňazí na jeho propagáciu. Vlastné alebo profesionálne? Keď sa vlastník spoločnosti rozhodne vytvoriť si svoju značku sám, zriedkavo vyzerá profesionálne. Výsledky jeho práce môžu slúžiť ako koncept nového nápadu, ale nie ako finálna vizitka jeho firmy, ktorú bude aj reálne používať. Ak chcete vytvoriť úspešné logo, potrebujete viac ako Photoshop a tutoriál z internetu. Musíte mať vedomosti o základoch dizajnu a taktiež musíte mať skúsenosti s dizajnom. Zle vyzerajúce je horšie ako žiadne. Značka spoločnosti je jednou z najdôležitejších vecí úspešného podnikania. Vysokokvalitná značka hovorí veľmi veľa o svojom majiteľovi, takisto ako aj zlá značka. Poďme si to zosumarizovať. Logo by malo byť vytvorené na mieru a navrhnuté profesionálnym návrhárom, ktorý sa tomu venuje. Po založení spoločnosti už nebudete mať druhú šancu, urobiť na Vášho zákazníka dobrý prvý dojem. V dnešnom svete máte len pár sekúnd na to, aby ste pritiahli pozornosť zákazníka a urobili naňho dobrý prvý dojem. Častokrát prvý dojem závisí od Vášho loga. Úspešný marketing Vášho podnikania, začína úspešnou korporátnou identitou. Ak by ste mali nejaké ďalšie otázky ohľadom vyššie spomínaných vecí a korporátnej identity, pokojne nás kontaktujte a mi Vám s radosťou poradíme. The post Treba Vám vôbec logo? appeared first on www.doublebb.sk.
Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo
prejsť na článokČasto sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.
prejsť na článokMáte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje
prejsť na článokJednoduchosť je zložitejšia ako zložitosť Logo = Jednoduchosť. Jednoduchosť. Logo. 4 jednoduché písmenka. Presne. Takto ma vyzerať logo jednoducho. Čím jednoduchšie logo, tým lepšia funkčnosť. S logom budete môcť veľmi jednoducho manipulovať či pri tlači
prejsť na článokNa našej stránke pribudla nová prípadová štúdia o tom, ako sme zákazníkovi z JD TAXI pomohli s tvorbou značky a následnou propagáciou na internete. The post Prípadová štúdia logo pre taxislužbu JD TAXI first appeared on Lemon Lion.
prejsť na článok