V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Príspevok Trendy v digitálnom marketingu: Ako umelá inteligencia, automatizácia a personalizácia menia hru je zobrazený ako prvý na Neonrocket.sk.
Umelá inteligencia a kreativita Umelá inteligencia dnes zasahuje do mnohých oblastí podnikania a každodenného života bez toho aby sme si to vôbec uvedomili. Práve v marketingu zohráva čoraz podstatnejšiu úlohu. Dokáže totiž významne zefektívniť mnohé proc
prejsť na článokUmelá inteligencia (AI) postupne mení spôsob, akým pracujeme v grafickom dizajne. Už nejde len o nástroj na automatizáciu rutinných úloh – AI sa stáva hodnotným spolupracovníkom, ktorý dokáže významne zvýšiť kreatívne možnosti dizajnérov. Podľa nedávneho
prejsť na článokPrečítajte si rozhovor s Gabriel Galgoci (Predseda správnej rady, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia #AIslovakIA) a s Radovan Kavicky (AI & Data Science Evangelist, AIslovakIA National platform for AI development in Slovakia
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokEmma Watson či Harry Styles. Ako budú tieto známe osobnosti vyzerať o 20 alebo 30 rokov? Umelá inteligencia pozná a odpoveď, a preto si v našom článku ukážeme fotografie niektorých osobností. Čo poviete? Kto podľa vás zostarol do krásy? Cameron Diaz
prejsť na článok